Газ на авто в розстрочку: плюси
Встановлення ГБО в розстрочку за умови активної експлуатації автомобіля є вигіднішим, ніж банківський депозит. Наприклад, при пробігу 5 тисяч кілометрів на місяць бюджетний комплект газобалонного обладнання 4-го покоління окупиться вже через 3 місяці. Виходить, що за кожний місяць окупається приблизно третина вартості встановлення. Жодний банк не приймає депозити під 33% річних.
Наш газовий калькулятор допоможе розрахувати період окупності точніше. При цьому ресурс основних агрегатів газової установки в кілька разів перевищує пробіг окупності.
Наприклад, редуктор-випарник слугує не менше 100 000 кілометрів, а на практиці агрегат здатний відходити без ремонту 150 тисяч кілометрів. Потім замінюється ремкомплект, і редуктор знову буде готовий до бою. Саме тому газ у розстрочку є популярною послугою серед автовласників. Головне – не пропускати ТО. Для більшості комплектацій газобалонного обладнання міжсервісний інтервал становить 10 тисяч кілометрів пробігу.
Про вартість сервісу дізнавайтесь у нашого консультанта. Про ресурс інших елементів газової системи розкажемо далі.
Встановлення ГБО в розстрочку: мінуси
Якщо ви вирішили поставити газ на авто в розстрочку, добре було б знати про мінуси такої операції. Основним недоліком назвемо строки. Зазвичай розстрочка не передбачає сплати відсотків за користування грошима банку, тому більшість фінансових установ обмежують період розстрочки у пів року.
Коли пробіг автомобіля становить десятки тисяч кілометрів на рік, то за 6 місяців бюджетні комплекти, а також комплектації газобалонної установки середнього цінового сегменту встигають себе окупити. Як установити газове обладнання в розстрочку з мінімальним навантаженням на сімейний бюджет для автовласників, річний пробіг у яких невисокий? Відповідь проста – поставити газ у кредит.
Встановлення ГБО у кредит: нюанси
Кредит передбачає сплату відсотків. Іноді банк вводить й інші платежі, однак відсутність будь-яких відсотків і комісій, а також пільговий період, коли відсотки не нараховуються, – теж не рідкість. Зате можна встановити будь-який строк кредитування, що є неможливим, коли ставити газ у розстрочку. Ми регулярно оновлюємо пропозиції програм кредитування, які розроблялися спільно з банками-партнерами. Така співпраця стала можливою завдяки високій якості газобалонного обладнання в нашому асортименті.
Якщо вам не підходять ці пропозиції, то ви можете звернутися до свого банку – фінансової установи, з якою у вас склалися вигідні відносини. Наш консультант підкаже порядок дій у подібній ситуації. Однак ми намагаємося, щоб наші пропозиції поставити газ у кредит або встановити ГБО в розстрочку в Києві залишалися найвигіднішими на ринку.
Крім вигоди звертайте увагу і на зручність отримання кредиту. В нашій пропозиції є варіанти, коли від вас не буде потрібно ніяких довідок, копій документів та й взагалі іншого клопоту, що традиційно асоціюється з кредитом. Достатньо одного касового чека.
Газ на авто у кредит: сума передоплати
Зазвичай достатньо внести 10% вартості комплекту. Однак зустрічаються пропозиції з нульовим внеском. Природно, ніхто не забороняє придбати ГБО у кредит і з більшою сумою на руках. Наприклад, ви планували встановити певний комплект газобалонного обладнання та розраховували на конкретну суму, але раптом змінили рішення на користь більш досконалої комплектації, яка на 20% дорожча і на стільки ж ефективніша. Тоді перший внесок становитиме 80% вартості, а на решту суми оформляються кредит або розстрочка. Строк дії договору ви обираєте на свій розсуд – у будь-якому випадку, вкладення окупляться задовго до того, як елементи газової системи вироблять свій ресурс.
Як довго слугує ГБО?
Почнемо з бюджетних комплектів, де найуразливішими елементами вважаються газові форсунки, які є найбільш навантаженим елементом ГБО. Форсунки типу «Валтек» ходять 80 тисяч кілометрів. Причому після 40 тисяч кілометрів пробігу форсунки доведеться відремонтувати і відкалібрувати. Однак газ на авто у кредит окупить себе навіть у цьому випадку.
У трохи дорожчих комплектаціях використовуються більш досконалі швидкі газові форсунки. Строк їх експлуатації сягає 100–150 тисяч кілометрів пробігу. Перевищення цієї межі – не рідкість. Такі форсунки не потребують заміни ремкомлекту, тому що технічно в цьому не мають потреби, як і штатні бензинові форсунки.
Однак ми рекомендуємо ставити саме ці моделі, тому що крім загальної високої надійності вони ще мають поліпшені характеристики і максимально наближені до характеристик сучасні бензинові форсунки, що дозволяє експлуатувати авто на газі без втрати потужності. Якщо ви оформили ГБО в розстрочку з хорошими форсунками, то не тільки окупите вкладення і заощадите на ціні палива, а й не перестанете отримувати таке саме задоволення від їзди, як до цього – на бензині.
Ідеться про швидкість спрацьовування штоку (клапану). Чим швидше працює форсунка, тим більша її ціна, проте якість їзди теж вища. Ідеально – коли показник скорострільності газових форсунок не поступається характеристикам бензинових. Отже, при нестачі коштів краще взяти газове обладнання у кредит, ніж економити на форсунках, а потім нарікати на брак тяги. При цьому комплектація газобалонної установки має на 100% відповідати вашому двигуну.
Одним словом, установлення ГБО у розстрочку в Києві дозволить вам не думати про економію тут і зараз, а зосередитися на ідеальній комплектації газової системи, яка зрештою окупиться з лишком.
Ресурс редуктора-випарника
Другим основним елементом газобалонної установки вважається редуктор. Агрегат також підбирається відповідно до потужності двигуна, а його ресурс рідко буває меншим за 100 тисяч кілометрів пробігу. Проте це за умови правильної експлуатації та своєчасного сервісного обслуговування, яке полягає в чищенні агрегату і заміні ремкомплекту. Якщо купувалася газова установка в кредит, то до моменту першого ремонту редуктора-випарника ви вже повернете гроші кредитору і встигнете заощадити гроші на кілька таких самих комплектів ГБО.
Редуктор-випарник слугуватиме довше, якщо його продуктивність на 20% перевищуватиме мінімально необхідний показник для конкретного двигуна. Логічно, що від потужності агрегату залежить і його ціна. Ми рекомендуємо не заощаджувати на вартості редуктора і включити в комплект випарник із запасом потужності, що усуне граничні навантаження на агрегат. У разі нестачі коштів виручить установлення ГБО у кредит. Наш консультант підкаже, як поставити газ на авто в розстрочку в Києві.
ЕБУ і налаштування газового обладнання
Крім комплектації ГБО не менш важливим етапом газифікації автомобіля залишається налаштування системи після монтажу. Встановлення газу на авто в Києві у кредит включає в себе також монтажні та налагоджувальні роботи. Необхідність налаштування пов'язане з тим, що більшість комплектацій газобалонного обладнання йдуть з універсальною програмою впорскування газу, яку прошито в електронному блоці управління (ЕБУ). Тобто цю саму комплектацію можна застосовувати і на інших автомобілях зі схожими характеристиками ДВЗ. Машина буде готова до повноцінної експлуатації, проте тільки після уточнюючих регулювань в умовах реальної експлуатації на всіх режимах їзди.
Винятком можуть стати комплектації преміумкласу. Встановлення такого ГБО в кредит у Києві в центрах «Час Газу» також можливе. Якщо вам потрібно встановити газ на авто з безпосереднім упорскуванням у Києві в розстрочку, тоді назвіть нашому консультанту марку авто, і він підбере відповідну комплектацію.
Особливість газифікації автомобілів із прямим упорскуванням полягає в необхідності застосування спеціальних програм упорскування газу. Тобто комплект ГБО з універсальною програмою тут не підійде, тому що звичайний газовий блок управління не зможе реалізувати складну схему спільного упорскування газу і бензину. Комплектації з персоніфікованої програмою коштують дорожче, а отже, газ окупатиметься довше.
Проте іншого варіанту без шкоди перевести GDI-двигун на пропан немає. В разі дефіциту коштів краще купити ГБО на авто у кредит – у Києві 35% наших клієнтів уже скористалися такою можливістю й економлять на паливі без шкоди для якості їзди і ресурсу двигуна.
LPI-системи у кредит
Альтернативою
для двигунів із прямим упорскуванням вважається технологія LPI. Йдеться про установки 5-го та 6-го поколінь, принциповою відмінністю яких від попередніх систем є агрегатний стан пропану, що поступає в камеру згоряння. У LPI-системах газ не переходить у редукторі в пароподібний стан, а подається під високим тиском безпосередньо в циліндри. Редуктора-випарника в комплектації немає – його місце займають газовий насос і складна система перепускних клапанів, яка керує дозуванням палива, що подається.LPI-системи дорогі й в українських умовах експлуатації нерентабельні, навіть у разі можливості встановити газ на авто в Києві у кредит. Чому немає сенсу встановлювати чи в Україні дізнавайтесь у наших фахівців.