Увага! СТО на Виноградарі переїжджає 31.05.21. Найближчі станції дивіться у контактах

Детальніше

Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

ГБО на Chery

Підібрати комплект під мій автомобіль
Портфолио: бренд > Группа 1

При встановленні ГБО на Чері беруть до уваги тип силового агрегату під капотом. Поки розроблялася власна лінійка двигунів (ACTECO), автомобілі марки оснащувалися ліцензійними моторами, коріння яких слід шукати або в європейському відділенні Ford, або в конструкторському бюро компанії Mitsubishi. Така стратегія дала свої плоди: ця китайська автомобільна марка – найупізнаваніша в Європі.

Ще один плюс від застосування китайським автовиробником перевірених моторів пов'язаний безпосередньо з газифікацією: встановлення ГБО на Chery ніколи не викликало проблем, тому що всі мотори знайомі нам за іншими автомобільними брендами. По кожному агрегату є певна статистика і рекомендації щодо комплектації газобалонної системи. Водночас уже накопичилась інформація про мотори ACTECO – сучасні агрегати китайського бренду.

гбо на chery

ГБО на Чері

Найпопулярнішим автомобілем Chery «нульових» років випуску вважається модель «Амулет», яка оснащувалася, по суті, фордівським мотором на 1,6 л. Ураховуючи той факт, що мотор розроблявся ще в 1980-х роках, залишається можливість ставити сюди 2-ге покоління газу. Проте зазначимо, що «Амулети» йшли вже з розподіленим упорскуванням, тому рекомендуємо все-таки ставити 4-те покоління: різниця між вартостями поколінь невелика, але зручність експлуатації та точність впорскування непорівнянні.

ГБО на Chery 4-го покоління окупиться вже через 10–12 тис. км пробігу. На нашому газовому калькуляторі можна точніше підрахувати поріг окупності.

У сучасному устаткуванні за коректне впорскування відповідає електронний блок управління (ЕБУ), а саме – встановлена в ньому програма газового впорскування, алгоритм якої точно повторює бензинові налаштування. Оскільки програма є універсальною (підходить для цілого ряду автомобілів зі схожими характеристиками), то після монтажу ЕБУ вимагає доналаштувань під конкретний двигун. Тільки після цього машина буде готова до повноцінної експлуатації на пропан-бутані.

Після всіх налаштувань газ на Чері активується автоматично – участь водія в роботі системи не потрібна. Запуск і прогрівання двигуна до 40°C проходять у штатному бензиновому режимі. При цьому рух можна починати як зазвичай. Коли ЕБУ отримає сигнал, що двигун (а отже, і редуктор-випарник) прогрітий, програма сама включить газовий режим. Момент переходу можна навіть не помітити: про зміну паливного режиму повідомить індикатор на кнопці ручного перемикача газ/бензин.

До слова, кнопкою управління паливними режимами можна примусово включити газовий режим – ця опція присутня як аварійна. Однак не прогрітий редуктор («на холодну») зазнає підвищених навантажень. Крім того, процес перетворення скрапленого пропан-бутану в пар проходить некоректно, а отже, витрати пального збільшуються.

Щоб устаткування ГБО на Чері відпрацювало свій ресурс і заощадило гроші, зловживати холодним пуском на газі не можна.

Ресурс головних елементів газової системи становить мінімум 100 тис. км. Тобто до моменту заміни газових форсунок, які, між іншим, залежно від моделі можуть відходити і 150 тис. км, або ремкомплекту в редукторі-випарнику вкладення в газовий комплект окупляться неодноразово!

Газ на Chery з моторами ACTECO працює за таким самим алгоритмом. Виняток становлять китайські двигуни з безпосереднім упорскуванням, які ось-ось з'являться на нашому ринку. Вони газифікуються та експлуатуються на пропан-бутані трохи інакше. Однак ми вже готові зустріти ці мотори в наших сервісних центрах, оскільки накопичено колосальний досвід з переведення «безпосередніх» ДВЗ на пропан-бутан.