При встановленні ГБО на Чері беруть до уваги тип силового агрегату під капотом. Поки розроблялася власна лінійка двигунів (ACTECO), автомобілі марки оснащувалися ліцензійними моторами, коріння яких слід шукати або в європейському відділенні Ford, або в конструкторському бюро компанії Mitsubishi. Така стратегія дала свої плоди: ця китайська автомобільна марка – найупізнаваніша в Європі.
Ще один плюс від застосування китайським автовиробником перевірених моторів пов'язаний безпосередньо з газифікацією: встановлення ГБО на Chery ніколи не викликало проблем, тому що всі мотори знайомі нам за іншими автомобільними брендами. По кожному агрегату є певна статистика і рекомендації щодо комплектації газобалонної системи. Водночас уже накопичилась інформація про мотори ACTECO – сучасні агрегати китайського бренду.
Найпопулярнішим автомобілем Chery «нульових» років випуску вважається модель «Амулет», яка оснащувалася, по суті, фордівським мотором на 1,6 л. Ураховуючи той факт, що мотор розроблявся ще в 1980-х роках, залишається можливість ставити сюди 2-ге покоління газу. Проте зазначимо, що «Амулети» йшли вже з розподіленим упорскуванням, тому рекомендуємо все-таки ставити 4-те покоління: різниця між вартостями поколінь невелика, але зручність експлуатації та точність впорскування непорівнянні.
У сучасному устаткуванні за коректне впорскування відповідає електронний блок управління (ЕБУ), а саме – встановлена в ньому програма газового впорскування, алгоритм якої точно повторює бензинові налаштування. Оскільки програма є універсальною (підходить для цілого ряду автомобілів зі схожими характеристиками), то після монтажу ЕБУ вимагає доналаштувань під конкретний двигун. Тільки після цього машина буде готова до повноцінної експлуатації на пропан-бутані.
Після всіх налаштувань газ на Чері активується автоматично – участь водія в роботі системи не потрібна. Запуск і прогрівання двигуна до 40°C проходять у штатному бензиновому режимі. При цьому рух можна починати як зазвичай. Коли ЕБУ отримає сигнал, що двигун (а отже, і редуктор-випарник) прогрітий, програма сама включить газовий режим. Момент переходу можна навіть не помітити: про зміну паливного режиму повідомить індикатор на кнопці ручного перемикача газ/бензин.
До слова, кнопкою управління паливними режимами можна примусово включити газовий режим – ця опція присутня як аварійна. Однак не прогрітий редуктор («на холодну») зазнає підвищених навантажень. Крім того, процес перетворення скрапленого пропан-бутану в пар проходить некоректно, а отже, витрати пального збільшуються.
Ресурс головних елементів газової системи становить мінімум 100 тис. км. Тобто до моменту заміни газових форсунок, які, між іншим, залежно від моделі можуть відходити і 150 тис. км, або ремкомплекту в редукторі-випарнику вкладення в газовий комплект окупляться неодноразово!
Газ на Chery з моторами ACTECO працює за таким самим алгоритмом. Виняток становлять китайські двигуни з безпосереднім упорскуванням, які ось-ось з'являться на нашому ринку. Вони газифікуються та експлуатуються на пропан-бутані трохи інакше. Однак ми вже готові зустріти ці мотори в наших сервісних центрах, оскільки накопичено колосальний досвід з переведення «безпосередніх» ДВЗ на пропан-бутан.