044 333 91 95
При встановленні ГБО на «Чері» беруть до уваги тип силового агрегату під капотом. Поки розроблялася власна лінійка двигунів (ACTECO), автомобілі марки оснащувалися ліцензійними двигунами, коріння яких слід шукати або в європейському відділенні Ford, або в конструкторському бюро компанії Mitsubishi. Така стратегія дала свої плоди: ця китайська автомобільна марка – найупізнаваніша в Європі.
Ще один плюс від застосування китайським автовиробником перевірених двигунів пов'язаний безпосередньо з газифікацією: установлення ГБО на Chery ніколи не викликало проблем, тому що всі двигуни знайомі нам за іншими автомобільними брендами. По кожному агрегату є певна статистика і рекомендації щодо комплектації газобалонної системи. Водночас уже накопичилась інформація про двигуни ACTECO – сучасні агрегати китайського бренду.
Найпопулярнішим автомобілем Chery нульових років випуску вважається модель «Амулет», яка оснащувалася, по суті, фордівським двигуном на 1,6 літра. Враховуючи той факт, що двигун розроблявся ще в 1980-х роках, залишається можливість ставити сюди 2-ге покоління газу. Проте зазначимо, що «Амулети» йшли вже з розподіленим упорскуванням, тому рекомендуємо все-таки ставити 4-те покоління: різниця між вартостями поколінь невелика, але зручність експлуатації й точність впорскування непорівнянні.
У сучасному устаткуванні за коректне впорскування відповідає електронний блок управління (ЕБУ), а саме – установлена в ньому програма газового впорскування, алгоритм якої точно повторює бензинові налаштування. Оскільки програма є універсальною (підходить для цілого ряду автомобілів зі схожими характеристиками), тому після монтажу ЕБУ потребує додаткових налаштувань під конкретний двигун. Тільки після цього машина буде готова до повноцінної експлуатації на пропан-бутані.
Після всіх налаштувань газ на «Чері» активується автоматично – участь водія в роботі системи не потрібна. Запуск і прогрівання двигуна до 40°C проходять у штатному бензиновому режимі. При цьому рух можна починати як зазвичай. Коли ЕБУ отримає сигнал, що двигун (а отже, і редуктор-випарник) прогрітий, програма сама включить газовий режим. Момент переходу можна навіть не помітити: про зміну паливного режиму повідомить індикатор на кнопці ручного перемикача газ/бензин.
До слова, кнопкою управління паливними режимами можна примусово включити газовий режим – ця опція існує як аварійна. Однак непрогрітий редуктор («на холодну») зазнає підвищених навантажень. Крім того, процес перетворення скрапленого пропан-бутану в пар проходить некоректно, а отже, витрати пального збільшуються.
Ресурс головних елементів газової системи становить мінімум 100 тисяч кілометрів. Тобто до моменту заміни газових форсунок, які, між іншим, залежно від моделі можуть відходити і 150 тисяч кілометрів, або ремкомплекту в редукторі-випарнику вкладення в газовий комплект окупляться неодноразово!
Газ на Chery з двигунами ACTECO працює за таким самим алгоритмом. Виняток становлять китайські двигуни з безпосереднім упорскуванням, які ось-ось з'являться на нашому ринку. Вони газифікуються та експлуатуються на пропан-бутані трохи інакше. Однак ми вже готові зустріти ці двигуни в наших сервісних центрах, оскільки накопичено колосальний досвід щодо переведення «безпосередніх» ДВЗ на пропан-бутан.