Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

Обслуговування та ремонт ГБО

Обслуговуємо 99% систем ГБО.
Всі комплектуючі в наявності.

Проводимо сервіс 99% брендів ГБО
Обслуговування та ремонт ГБО MRC
Обслуговування та ремонт ГБО A.E.B.
Обслуговування та ремонт ГБО tamona.
Обслуговування та ремонт ГБО optima
Обслуживание и ремонт ГБО Yota
Обслуговування та ремонт ГБО stag
Обслуговування та ремонт ГБО lovato
Обслуговування та ремонт ГБО brc
Обслуговування та ремонт ГБО kme
Обслуговування та ремонт ГБО Atiker
Обслуговування та ремонт ГБО prins
Регулярне ТО OMVL
Регулярне ТО Barracuda
Сервіс ГБО Valtek
Сервіс ГБО hana
Сервіс ГБО Tomasetto

Вартість сервісу ГБО

Технічне обслуговування ГБО 4-го покоління*

Через кожні 10 000 км

  • Діагностика - регулювання
  • Заміна фільтрів грубої та тонкої очистки
2-4 циліндри6 циліндрів8+ циліндрів
від 590 грнвід 670 грнвід 910 грн

* Вказано середні ціни на обслуговування і ремонт ГБО. Точну ціну дізнавайтесь у менеджера. Вартість ТО ГБО другого покоління уточнюйте в менеджера.

ТО газових форсунок

Через кожні 40 000 км

2-4 циліндри6 циліндрів8+ циліндрів
ціну уточнюйтеціну уточнюйтеціну уточнюйте

Заміна ремкомплекта редуктора

Через кожні 80 000 км

2-4 циліндри6 циліндрів8+ циліндрів
ціну уточнюйтеціну уточнюйтеціну уточнюйте

 

Що таке нормо-година в компанії “Время газа”

Нормо-година – це одиниця часу виконання технічних робіт з обслуговування і ремонту. Що цікаво, термін нормо-години можна застосувати не тільки в наземному транспорті, але також в авіації та суднобудівній галузі. В прив’язці ж до автомобілів, нормо-години прописані в спеціальних нормативах з проведення сервісних робіт, і для кожного конкретного автомобіля вони індивідуальні. Розраховується це значення на основі тривалих досліджень технічними фахівцями.

Як формується поняття нормо-години

Будь-яка робота з обслуговування або ж ремонту автомобіля прописана для кожної марки і моделі в спеціальному каталозі, і має чіткий часовий норматив для виконання. Нормативи визначаються наступним чином: механік певної кваліфікації, використовуючи професійний, сертифікований для даного автомобіля інструмент, виконує роботу, за чинним регламентом на новому чистому автомобілі. По закінченню роботи стає відомо необхідний час на дану операцію.

"Время газа" прагне до постійного розвитку, поважає і цінує своїх клієнтів, і мета цього підходу максимально прозоро дати зрозуміти клієнтові за які роботи і скільки він заплатить. У компанії існують нормо-години на такі види робіт:

- діагностика / налаштування ГБО: 700 грн;

- механічні / слюсарні роботи: 450 грн;

- механічні / діагностичні роботи: 600 грн;

- механічні / електричні / діагностичні: 550 грн.

Застосування нормо-години на СТО. Приклади та переваги методу

Наведемо кілька прикладів. Renault Fluence 1.6 2015 року з двигуном K4M і встановленою системою ГБО 4 покоління, приїхав за досить звичайним запитом – необхідна заміна фільтра тонкого очищення газу. Вартість нормо-години в компанії "Время газа" починається від 450 грн на нескладні операції, включаючи і цю. За регламентом на цю роботу необхідно 20 хвилин, або ж ⅓ нормо-години, отже, підсумкова вартість даної роботи складе 150 грн. Інший приклад, той же автомобіль вимагає досить рідкісної операції – заміна редуктора газу на 4-х циліндровому двигуні. Нормо-година на дану операцію коштує 600 грн, і процедура займає за регламентом якраз годину, отже, підсумкова вартість даної роботи для клієнта складе 600 грн. Але величезний плюс в тому, що компанія "Время газа" закладає в разі заміни редуктора в цю суму не тільки вартість безпосередньо заміни, а також вартість діагностики всієї системи ГБО, і наступного налаштування ГБО з урахуванням нового редуктора.

У спробі щось стандартизувати завжди присутній людський фактор, і абсолютно ідентичних фахівців не буває, в результаті на виході ми маємо усереднені дані по тривалості робіт: один майстер вкладеться в пів години, інший в 45 хвилин, третій взагалі у годину. Для того щоб усереднені дані зробити точними, часто вводиться тимчасовий регламент в хвилинах на кожну операцію.

Важливо відзначити, що в компанії "Время газа" вартість по будь-якої операції за роботу, що має чітко прописаний в документі нормо-годину, не збільшується, навіть якщо майстер з якої-небудь причини витратив більше часу на дану роботу. Але якщо в процесі виконання робіт по заміні або ремонту вузлів ГБО, виявилося, що має місце дефект або вийшов з ладу якийсь із компонентів системи, наприклад, якщо присутні дефекти або тріщини газових шлангів, поломка кріплення газового фільтра або редуктора, незадовільний стан хомутів або трійників, то для клієнта вартість операції, яка в цьому випадку була базовою (напр. заміна редуктора), залишиться такою ж, навіть якщо вона займе більше часу, та клієнт доплатить лише вартість заміни або ремонту супутньої деталі (хомути, рукави, трійники, кріплення). І що найцікавіше у "Время газа" навіть на заміну невеликих витратних матеріалів в регламенті теж прописані нормо-години, а відповідно і вартість не тільки за додаткові роботи, але і всю роботу в цілому, для клієнта залишається максимально прозорою і зрозумілою. Також один з важливих плюсів системи нормо-годин це відсутність прив'язки до кількості майстрів. Розглянемо приклад – демонтаж застарілої системи ГБО з 4-х циліндрового двигуна, операція має регламент у 2 нормо-години, і коштує 1600 грн. Тут можливі два сценарії:

1) Практично всі роботи виконуються одним майстром, що буде довше, але дасть можливість другому майстру займатися іншим авто.

2) Роботи виконуються двома майстрами, завдяки чому витрачається менше часу (але через те, що нормо-година розрахована під роботу одним майстром, сумарний час на роботу над автомобілем навіть двома майстрами не може зменшитися).

Для станції обидва ці сценарії можливі, в той час, як для клієнта, якому важливо зберегти кошти, і розуміти за що він платить, у фінансовому сенсі різниці не буде. Він в будь-якому випадку оплачує зрозумілі і прозорі гроші за виконаний демонтаж. У будь-якому випадку досвідчені фахівці мережі “Время газа" завжди погоджують з клієнтом попередню вартість робіт, і повідомляють завчасно, якщо в процесі виявилося, що необхідні додаткові витрати.

Чому важливо не орієнтуватися тільки на вартість нормо-години?

Вартість нормо-години сервіс встановлює самостійно, в той час, як кількість нормо-годин для виконання конкретної роботи залишається незмінною. Це відкриває величезний простір недобросовісним сервісам для маніпуляції клієнтом. Сервіс може заявити вартість нормо-години нижче ніж у конкурента, в той час як клієнт може не знати або не відразу зрозуміти, що за більш низькою ціною стоїть збільшення кількості часу для виконання роботи (штучне або ж через відсутність спецінструменту). Ось і виходить, що 1 нормо-година в хорошому якісному сервісі може коштувати як 2, а то і 3 у недобросовісних майстрів. Якщо ви дбаєте про здоров'я вашого автомобіля, віддавайте перевагу тільки якісним сервісам, де дають гарантію на виконані роботи, і досвідчені майстри виконують роботи якісним спеціалізованим інструментом. У сервісі мережі СТО "Час газу" ви зустрінете саме такий підхід до роботи.

 

Сервіс всіх систем і поколіннь на авто
Обслуживание и ремонт ГБО > Параграфы
Наші клієнти
Болт таксі
ilmolino
Епіценто
Бетон від Ковальської
Київський завод шампанських вин
Еліт
Фішка
Uklon
Мамамія
Mcars
vianor
subaru
fusion
polis ua
nissan
Деталі є в наявності на складі

Проводимо ТО і ремонт ГБО будь-якої системи будь-якого покоління на будь-якому авто.

Обслуговуємо: MRC Systems, Lovato, STAG, Digitronic, AEB, Zenit, Zavoli, Atiker, SEC, Tamona, Optima, Versus, KME, Diego, Landi Renzo та інші.

Всі запчастини є!

Діагностика і налаштування газобалонного обладнання оптимізує систему, та допомагає виявити приховані несправності в роботі.

Перевіряємо коректну роботу механічних і електронних систем, герметичності з'єднань, шлангів на витік.

Процедура займає лише 10 хвилин часу.

Надаємо 1 рік гарантії на проведені роботи. Гарантійний термін на запчастини залежить від конкретного виробника.

Виконуємо обслуговування та монтаж деталей у повній відповідності з рекомендаціями заводів-виробників конкретного обладнання.

У нас є всі необхідні державні дозвільні документи, в тому числі дозвіл Держгірпромнагляду на роботу підвищеної небезпеки.
Свідотство Время газа
Дозвіл Время газа
Про державну реєстрацію Время газа
Свідоцтво Время газа
Відзнака Время газа
Диплом Ловато
Landirenzo
Stag Сертифікат
Сертифікат Tomasetto
Optima сертифікат
Карта станцій
photo
Славутич
ріг вул. Центральна та 139-а Садова
Пн.-Сб.
Нд.
Замовити дзвінок побудувати маршрут
photo
Оболонь
вул. Автозаводська, 18
Пн.-Сб.
Нд.
Замовити дзвінок побудувати маршрут
photo
Поділ
вул. Набережно-Лугова, 8
Пн.-Сб.
Нд.
Замовити дзвінок побудувати маршрут
photo
Кільцева дорога
с. Софіївська Борщагівка, вул. Садова, 48а
Пн.-Сб.
Нд.
Замовити дзвінок побудувати маршрут
photo
Святошин / нивки
вул. Академіка Туполєва, 19 (МРЕВ)
Пн.-Сб.
Нд.
Замовити дзвінок побудувати маршрут
photo
Ірпінь
вул. Центральна, 30
Пн.-Сб.
Нд.
Замовити дзвінок побудувати маршрут
photo
Бориспіль
вул. Київський шлях 2/15, (орієнтир Аеромолл ТРЦ)
Пн.-Сб.
Нд.
Замовити дзвінок побудувати маршрут
FAQ
Не показує рівень газу на кнопці

На сьогодні усі датчики рівня газу не можуть гарантувати коректну роботу, це пов'язано з їх конструкцією. Важливо пам'ятати, що датчики потребують постійного підлаштування.

Можливі причини:

— не працює датчик рівня газу;

— не працює сама кнопка.

При вимкненому запалюванні натискайте та утримуйте кнопку управління паливними режимами в положенні «газ». Потім включайте запалювання і крутіть стартер до підхоплення. Якщо причина аварійного пуску на газі полягає у відсутності бензину, то негайно вирушайте до АЗС. В іншому випадку є ризик виходу з ладу бензонасоса.

Поширена причина – неякісні трійники, хомути і рукави. Ми стикаємося з такою проблемою на сервісі ГБО через те, що багато компаній з встановлення економлять на цих деталях. Достатньо встановити якісні комплектуючі, і така проблема не виникатиме надалі.

Відключається подача газу: кнопка «пищить» або «блимає», а потім відключається.

Можливі причини:

— найпоширеніша проблема - це вихід з ладу датчика тиску МАП (MAP, manifold absolute pressure);

— в балоні просто немає газу.

При правильному встановленні ГБО не повинна з'являтися помилка: check engine.

Можливі причини:

 — помилки щодо суміші чи пропусків запалювання.