можуть викликати і яка вартість ремонту ГБО.

на запчастини
MRC Systems, Lovato, STAG, Digitronic, AEB, Zenit, Zavoli, Atiker, SEC, Tamona, Optima, Versus, KME, Diego, Landi Renzo та ін..
Услуга | Цена | |
Діагностика ГБО | від 250 грн | Відправити запит |
Налагодження та регулювання ГБО 4 покоління | 200-300 грн | Відправити запит |
Капітальний ремонт редуктора ГБО | 450-800 грн (+ вартість ремкомплекта, залежить від моделі) | Відправити запит |
Ремонт форсунок ГБО типу valtek з 4 циліндрами | 835 грн (вартість ремкомплекту включено) | Відправити запит |
Перевірка системи ГБО на витік | 80 грн | Відправити запит |
Сервіс газобалонного устаткування – обов'язкова умова експлуатації газової системи. Зазвичай міжсервісний інтервал становить 10 тис. км пробігу, якщо немає окремої вимоги виробника.
Обслуговування газового обладнання (ТО) не завдає клопоту. Як показує статистика ремонту ГБО в Києві, основними сервісними операціями протягом перших 100 тис. км пробігу є заміна фільтрів і перевірка герметичності з'єднань.
Саме тому ми рекомендуємо застосовувати фірмові шланги – слугують вони довше, а матеріал, з якого виготовлені якісні патрубки, не вбирає одорант.
З хомутами ситуація є такою: затискачі з м'якого металу змінюють геометрію через вібрацію та перепади температури, тому потребують регулярної підтяжки. Якщо пропустити технічне обслуговування газового обладнання, то витік газу є неминучим. І тоді вся економія в прямому сенсі розвіється в повітрі.
Рекомендуємо використовувати самозатискні затискачі які не дають рукавам втрачати герметичність у всіх температурних діапазонах і не вимагають підтяжки.
Коштують самозатискні затискачі дорожче, але окупаються з лихвою. Крім фінансової складової є також елементарна зручність експлуатації: з якісними хомутами відпадає необхідність їх підтягувати щоранку і перекривати балон при кожній зупинці. До слова, щоб не крутити балонний вентиль, рекомендуємо включати в комплектацію газобалонного устаткування мультиклапан євростандарту, який перекриває подачу газу на редуктор-випарник при виключенні запалення і кнопки газу.
Машина не їде на газі!
Якщо на авто з газом 2-го покоління пропала тяга в певному діапазоні оборотів або двигун не витримує холостих обертів на газі, краще заїхати на ТО газового обладнання раніше встановленого строку. Не виключено, що збилися налаштування редуктора-випарника, і потрібне незначне коригування. Подібне іноді трапляється при різкій зміні погоди або зміні сезону. Через відсутність електроніки склад паливної суміші не коригується автоматично, зміни має внести настроювач.
У газових системах 4-го покоління за склад суміші відповідає електроніка, тому діагностика ГБО в Києві у центрах «Час Газу» включає перевірку налаштувань «газових мізків» – електронного блоку управління (ЕБУ). В автомобілях без можливості підключитися до OBDII склад паливо-повітряної суміші перевіряється газоаналізатором. Досить один раз коректно налаштувати впорскування, щоб більше не повертатися до цього питання. Сезонні коригування в ГБО-4 не потрібні.
Зливати газовий конденсат також не потрібно, тому що конструкція редуктора в системах 4-го покоління цього не передбачає. Обслуговування газового обладнання тут полягає в заміні фільтрів рідкої та пароподібної фаз. Своєчасність операції гарантує ресурс редуктора і газових форсунок, тому що накопичений на елементах конденсат прискорює їх спрацьованість. А у випадках з газовими форсунками ще й змінюється швидкість відкриття штока, що безпосередньо впливає на коректність впорскування, а отже, і на ресурс ДВС.
Редуктори-випарники з нерозбірним корпусом практично не зустрічаються, тому, щоб видалити наліт всередині корпусу, редуктор розбирають і чистять. Газові форсунки з нерозбірним корпусом промивають на стенді з використанням спеціальної промивної рідини. Ціль – видалити наліт, який заважає ходу штока, через що зменшується пропускна здатність форсунки. Розбірні форсунки після промивання калібрують. Калібрування також є обов'язковим після ремонту форсунок. Обслуговування ГБО в Києві на наших станціях включає і цю операцію.
Ремонт редуктора проводиться кожні 80 000 км пробігу.
Ремонт розбірних газових форсунок типу Valtek 30 type – кожні 40 00- км пробігу.
Чистка нерозбірних газових форсунок типу Barracuda, CONCORD, Lovato KP – за потребою.
При правильній експлуатації ресурс головних елементів ГБО становить не менше 100 тис. км пробігу. Наш газовий калькулятор допоможе підрахувати, скільки грошей заощадить автовласник, перш ніж окремі агрегати газобалонного устаткування потребуватимуть заміни або ремонту.
Що стосується газових форсунок, більшість моделей мають нерозбірний корпус, і якщо промивка не дає позитивного результату, то форси підлягають заміні. Однак ресурс у нерозбірних моделей у рази вищий, ніж у бюджетних форсунок з розбірним корпусом. Крім того, бюджетні форсунки вимагають заміни ремкомплекту вже після 40 тис. км пробігу, тоді як нерозбірні форсунки «ходять» 150 тис. км і більше! Тобто, якщо відразу вкластись у комплект ГБО середнього цінового сегмента, ремонт газового обладнання може і не знадобитися. Головне – дотримуватися міжсервісного інтервалу та правильно експлуатувати устаткування.
Ця сервісна операція стосується головним чином бюджетних форсунок або моделей з розбірним корпусом та упорним гвинтом, що регулює хід клапана (штока) форсунки. Причина регулювання – спрацьованість штока або сідла клапана, унаслідок чого змінюється час відкриття і закриття штока і, відповідно, обсяг газу, що пропускається через форсунку. В таких випадках форсунки розбирають і промивають, а потім проводять заміну ремкомплекту, після чого форсунки слід обов'язково відкалібрувати на стенді. Настроювач добивається однакового часу відкриття штока на всіх форсунках у планці, отже, їх однакової пропускної здатності.
Щоб ремонт газового обладнання не настав завчасно, слід уникати типових помилок в експлуатації ГБО. Наприклад, деякі автовласники начебто з метою економії переходять у газовий режим зарано, а то і зовсім заводяться на газі. Насправді ніякої економії тут немає: непрогрітий редуктор-випарник піддається підвищеному навантаженню, а отже, його ресурс скорочується. Ви заощадите на прогріванні копійки, зате заплатите за передчасний ремонт.
Крім того, регулярний недогрів впливає на геометрію корпусу редуктора, а відремонтувати «поведені» частини агрегату неможливо – потрібна тільки заміна.
Приблизно той самий ефект буває і від перманентного дефіциту охолоджувальної рідини (ОР) в системі, тому підтримуйте рівень антифризу в розширювальному бачку і не зловживайте газовим пуском «на холодну», інакше ремонт газового обладнання на авто відбудеться раніше строку. Функція холодного пуску призначена для аварійних ситуацій, коли закінчився бензин або виникли проблеми зі штатною паливною апаратурою.
Бажаємо газоавтомобілістам безпроблемної роботи газобалонного устаткування. Ну, а при виникненні проблем з газовою апаратурою чекаємо вас у центрах «Час Газу». До ваших послуг 8 станцій у столиці, де можна встановити, обслужити і відремонтувати обладнання. Своїм постійним клієнтам нагадуємо, що ремонт ГБО в Києві на Лівому березі тепер також можливий (метро «Славутич»). Нова станція «Час Газу» відкрилася в Ірпені.
При вимкненому запаленні натискайте та утримуйте кнопку управління паливними режимами в положенні «газ». Потім включайте запалювання і крутіть стартер до підхоплення. Якщо причина аварійного пуску на газі полягає у відсутності бензину, то негайно вирушайте до АЗС. В іншому випадку є ризик виходу з ладу бензонасоса.
Поширена причина – неякісні трійники, хомути і рукава. Ми стикаємося з такою проблемою на сервісі ГБО, багато установників економлять на цих деталях. Достатньо встановити якісні комплектуючі, і така проблема не виникне.
Відключається подача газу: кнопка «пищить» або «блимає», а потім відключається:
• на сьогоднішній день усі датчики рівня не можуть гарантувати коректну роботу, це пов'язано з їх конструкцією. Датчики потребують постійного налаштування;
• не працює датчик рівня;
• не працює сама кнопка.
При правильному встановленні ГБО не повинна з'являтися помилка: chek engine.
Поширені причини – помилки щодо суміші чи пропусків.