044 333 91 95
Комплектація ГБО на Volkswagen залежить від типу агрегату. Концерн має багаті моторні традиції, і ступінь складності двигуна безпосередньо пов'язаний із роком випуску автомобіля. Наприклад, свіжі моделі часто-густо оснащуються суперсучасними ДВЗ, де крім турбіни (часто не однієї) застосовують пряме впорскування, систему старт-стоп та інші просунуті технології. Газифікація таких агрегатів проводиться за окремим алгоритмом. Якщо говорити про двигуни з традиційним розподіленим упорскуванням, то тут усе є помітно простішим.
Розподілене впорскування не потребує дорогих комплектацій газової апаратури. Якщо говорити про устаткування 4-го покоління, а тільки такі ми і рекомендуємо ставити на інжекторні двигуни, то можна застосовувати комплектації з універсальними програмами впорскування газу, які прошиті в електронному блоці управління системою (ЕБУ). Такі комплекти підходять для цілого ряду моделей і марок, тільки після монтажу система потребує додаткового налаштування під конкретний автомобіль. Якщо обмежитись автоматичними налаштуваннями, то газ на «Фольксваген» із засобу економії перетвориться на головний біль автовласника.
Деякий час автомобіль експлуатується у звичайному режимі, а «газомозок» тим часом збирає інформацію для різних умов експлуатації. На підставі отриманих даних коректувальник створює паливну карту на пропан-бутані, де з урахуванням коефіцієнта корекції повторюються заводські алгоритми впорскування бензину – за часом і обсягом. Результат перевіряється при діагностиці. Якщо газ на Volkswagen не провокує «чеки», а у складі газоповітряної суміші відсутні відхилення, то машина готова до повноцінної експлуатації на пропан-бутані.
Помилки сумішоутворення обходяться надзвичайно дорого, саме тому ми не рекомендуємо ставити і налаштовувати обладнання в несертифікованих установлювальних центрах. Як виглядає дозвільна документація державного зразка, дивіться у відповідному розділі нашого сайту. З цими документами у вас не виникне проблем із реєстрацією газового обладнання, і ГБО на «Фольксваген» можна буде вписати в техпаспорт.
Основними вважаються газові форсунки і редуктор-випарник – їх продуктивність (а у випадку з форсунками і скорострільність) має відповідати потужності двигуна. Бажано, щоб у редуктора був навіть певний запас потужності (20–25%), щоб уникнути граничних навантажень, які стають причиною його передчасного спрацювання. Тоді встановлення ГБО на «Фольксваген» дійсно заощадить вам кошти та окупить себе кілька разів.
Алгоритм роботи автомобіля з газовою системою 4-го покоління такий: запуск і прогрівання двигуна відбуваються у звичайному режимі. Коли охолоджувальна рідина прогріється до 40°C, електроніка переведе машину на пропан-бутан: участь водія тут не потрібна. Якщо устаткування ГБО на Volkswagen несправне, тоді перехід не здійсниться. Таким чином система захищає водія від непередбачених обставин.
А от коли щось трапилося з інжектором або бензонасосом чи в баку немає бензину, то газовий режим можна включати примусово вручну – кнопкою управління паливними режимами, яка розміщується в салоні. У цьому ще одна перевага їзди на біпаливному автомобілі.
Як зазначалося вище, установлення газу на «Фольксваген» із «безпосереднім» двигуном має ряд нюансів. Основне – тут не можна застосовувати ЕБУ з універсальними програмами впорскування газу. Причина полягає в самій ідеї прямої подачі: бензинові форсунки розташовуються в голівці блоку циліндрів (ГБЦ), і тільки паливо, яке постійно циркулює, рятує їх від перегрівання. Якщо подачу бензину припинити (що зазвичай і відбувається на інжекторах у газовому режимі), тоді форсунки вийдуть із ладу.
Тому ГБО на Фольксваген із «безпосереднім» двигуном комплектується спеціальною програмою управління впорскуванням газу.
Алгоритм роботи газової системи тут відрізняється: запуск і прогрівання відбуваються також на бензині, але після активації газового режиму подача бензину не припиняється. Через бензинові форсунки подається рівно стільки бензину, скільки потрібно для запобігання їх перегрівання.
Співвідношення бензин/газ становить 20/80. Із підвищенням обертів частка бензину зростає. Алгоритм поперемінного впорскування настільки складний, що для кожної модифікації двигуна потрібна окрема програма управління. Через персоніфікацію вартість переходу на газове паливо дещо зростає, проте економічний ефект усе одно відчутний. Період окупності залежить від виробника обладнання. Скільки коштує встановлення газу на Volkswagen із «безпосереднім» ДВЗ, уточнюйте в нашого консультанта, а обчислити поріг окупності допоможе газовий калькулятор.