Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

ГБО на Volkswagen

B
C
G
J
M
P
S
T
U
Підібрати комплект під мій автомобіль
Портфолио: бренд > Группа 1

Комплектація ГБО на Volkswagen залежить від типу агрегату. В концерну – багаті моторні традиції, і ступінь складності двигуна безпосередньо пов'язаний із роком випуску автомобіля. Наприклад, свіжі моделі часто-густо оснащуються суперсучасними ДВЗ, де крім турбіни (часто не однієї) застосовують пряме впорскування, систему старт-стоп та інші просунуті технології. Газифікація таких агрегатів проводиться за окремим алгоритмом. Якщо говорити про двигуни з традиційним розподіленим впорскуванням, то тут усе є помітно простішим.

Установлення ГБО на Фольксваген з інжектором

Розподілене впорскування не вимагає дорогих комплектацій газової апаратури. Якщо говорити про устаткування 4-го покоління, а тільки такі ми і рекомендуємо ставити на інжекторні мотори, то можна застосовувати комплектації з універсальними програмами впорскування газу, які прошиті в електронному блоці управління системою (ЕБУ). Такі комплекти підходять для цілого ряду моделей і марок, тільки після монтажу система вимагає додаткового налаштування під конкретний автомобіль. Якщо обмежитись автоматичними налаштуваннями, то газ на Фольксваген із засобу економії перетвориться на головний біль автовласника.

ГБО на Фольксваген

На початковому етапі ЕБУ дають час «зняти» заводські налаштування бортового комп'ютера (БК).

Деякий час автомобіль експлуатується у звичайному режимі, а «газомозок» тим часом збирає інформацію для різних умов експлуатації. На підставі отриманих даних настроювач створює паливну карту на пропан-бутані, де з урахуванням коефіцієнта корекції повторюються заводські алгоритми впорскування бензину – за часом і обсягом. Результат перевіряється при діагностиці. Якщо газ на Volkswagen не провокує «чеки», а у складі газоповітряної суміші відсутні відхилення, то машина готова до повноцінної експлуатації на пропан-бутані.

Помилки сумішоутворення обходяться надзвичайно дорого, саме тому ми не рекомендуємо ставити і налаштовувати обладнання в несертифікованих установлювальних центрах. Як виглядає дозвільна документація державного зразка, дивіться у відповідному розділі нашого сайту. З цими документами у вас не виникне проблем із реєстрацією газового обладнання, і ГБО на Фольксваген можна буде вписати в техпаспорт.

Також на якість їзди і коректність сумішоутворення впливає правильний підбір інших агрегатів газобалонної системи.

Основними вважаються газові форсунки і редуктор-випарник – їх продуктивність (а у випадку з форсунками і «скорострільність») повинна відповідати потужності мотора. Бажано, щоб у редуктора був навіть певний запас потужності (20–25%), щоб уникнути граничних навантажень, які стають причиною його передчасного зношення. Тоді встановлення ГБО на Фольксваген дійсно заощадить вам кошти та окупить себе кілька разів.

Алгоритм роботи автомобіля з газовою системою 4-го покоління такий: запуск і прогрівання мотора відбуваються у звичайному режимі. Коли охолоджувальна рідина прогріється до 40°C, електроніка переведе машину на пропан-бутан – участь водія тут не потрібна. Якщо устаткування ГБО на Volkswagen несправне, то перехід не здійсниться. Таким чином система захищає водія від непередбачених обставин.

Бензиновий режим також активується автоматично, коли в балоні закінчився газ.

А от коли щось трапилося з інжектором або бензонасосом чи в баку немає бензину, то газовий режим можна включати примусово, вручну – кнопкою управління паливними режимами, яка розміщується в салоні. У цьому ще одна перевага їзди на біпаливному автомобілі.

гбо на volkswagen

Як працює ГБО на Volkswagen із прямим впорскуванням

Як зазначалося вище, установлення газу на Фольксваген із «безпосереднім» мотором має ряд нюансів. Основне – тут не можна застосовувати ЕБУ з універсальними програмами впорскування газу. Причина полягає в самій ідеї прямої подачі: бензинові форсунки розташовуються в голівці блоку циліндрів (ГБЦ), і тільки паливо, яке постійно циркулює, рятує їх від перегрівання. Якщо подачу бензину припинити (що зазвичай і відбувається на інжекторах у газовому режимі), то форсунки вийдуть із ладу.

Тому ГБО на Фольксваген із «безпосереднім» мотором комплектується спеціальною програмою управління впорскуванням газу.

Алгоритм роботи газової системи тут відрізняється: запуск і прогрівання відбуваються також на бензині, але після активації газового режиму подача бензину не припиняється. Через бензинові форсунки подається рівно стільки бензину, скільки потрібно для запобігання їх перегрівання.

Співвідношення бензин/газ становить 20/80. Із підвищенням обертів частка бензину зростає. Алгоритм поперемінного впорскування настільки складний, що для кожної модифікації мотора потрібна окрема програма управління. Через персоніфікацію вартість переходу на газове паливо дещо зростає, проте економічний ефект усе одно відчутний. Період окупності залежить від виробника обладнання. Скільки коштує встановлення газу на Volkswagen із «безпосереднім» ДВЗ, уточнюйте в нашого консультанта, а обчислити поріг окупності допоможе газовий калькулятор.