Увага! СТО на Виноградарі переїжджає 31.05.21. Найближчі станції дивіться у контактах

Детальніше

Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

ГБО на Citroën

Підібрати комплект під мій автомобіль
Портфолио: бренд > Группа 1

При виборі комплектації ГБО на Сітроен беруть до уваги тип двигуна. Справа в тому, що моторну лінійку французів можна умовно розділити на три частини: по-перше, перевірені агрегати родом з 1990-х, по-друге, високотехнологічні турбовані двигуни з прямим упорскуванням серії PureTech, по-третє, спільна розробка з BMW – «безпосередні» ДВЗ серії Prince. У кожного мотора є особливості, які ми не розглядатимемо, за винятком нюансів, що впливають на газифікацію.

Наприклад, газ на Сітроен із прямим упорскуванням працює за особливим алгоритмом, і комплектація газової апаратури до таких машин враховує цю особливість. А от переведення на пропан-бутан традиційного інжектора не вимагає особливих комплектацій. Тут можна обійтися газобалонним обладнанням середнього цінового сегменту без шкоди для якості їзди та ресурсу мотора. Головне, щоб редуктор-випарник і газові форсунки відповідали потужності мотора і не конфліктували з програмою впорскування, яку прошито в електронному блоці управління (ЕБУ).

Окупається така установка ГБО на Сітроен через 13–15 тис. км пробігу. Газовий калькулятор нашого сайту підрахує кілометраж точніше. Якщо коректно налаштувати програму впорскування, то в подальшому втручання в систему не потрібне. Та й узагалі, комплектації 4-го покоління якраз і створювалися максимально автономними, щоб не відволікати водія від їзди.

ГБО на Сітроен

Як працює газ на Сітроен з атмосферним інжекторним двигуном?

Запуск і прогрівання мотора проходять на бензині: поки температура охолоджувальної рідини (ОР) не досягне 40°C, газовий режим не включиться. Справа в тому, що при меншій температурі перетворення пропан-бутану із зрідженого стану в пару відбувається некоректно. Коли датчик зафіксує робочу температуру, ЕБУ ГБО на Citroen сам перемкне машину на газ. Відбувається це непомітно для водія, прямо під час руху.

Про зміну паливного режиму повідомить кнопка-пульт, яка розташована в салоні авто. До слова, кнопкою можна вручну змінювати паливні режими. Можливо навіть завести машину на газі! Однак ця функція призначена для аварійних ситуацій – зловживати газовим пуском «на холодну» не можна. В іншому випадку редуктор-випарник вийде з ладу раніше, ніж передбачено виробником.

Зворотний перехід на бензин здійснюється також автоматично. Газовий блок управління ГБО Сітроена включає бензин у двох ситуаціях: коли оберти мотора перевищують позначку 4500 об/хв або коли в балоні закінчився пропан-бутан. У першому випадку газовий режим активується відразу після нормалізації обертів. У другому – після заповнення балона. Решта відповідей на запитання щодо роботи системи на інжекторних ДВЗ дізнавайтесь у нашого консультанта.

Установка ГБО на Сітроен із прямим упорскуванням

Тут базовими комплектаціями газобалонного обладнання вже не обійтися. Причина полягає в особливому алгоритмі впорскування газу і бензину, який необхідно реалізувати, щоб уберегти бензинові форсунки від перегрівання. Нагадаємо, що в «безпосередніх» моторах форсунки розташовані в голівці блоку циліндрів (ГБЦ), і тільки постійна циркуляція бензину рятує їх від перегрівання. Як же бути в газовому режимі, коли бензин відключається?

Справа в тому, що подача бензину повністю не перекривається: бензин і газ подаються в циліндри поперемінно. Тільки обсяг бензину зменшується до мінімуму – щоб вистачало для охолодження. Решта заміщається пропан-бутаном. Детальніше про газифікацію «безпосередніх» двигунів дізнавайтесь у нашого консультанта.