Усі моделі цього люксового японського бренду оснащуються агрегатами материнської компанії – Honda Motor, тому встановлення ГБО на Акуру мало чим відрізняється від газифікації решти модельної лінійки автовиробника. Хіба що через заводські прошивки ДВЗ, які залежать не тільки від моделі, але й від конкретного ринку збуту, налаштування впорскування газу можуть бути іншими. Однак і це не проблема, адже більшість комплектацій газобалонного обладнання середнього цінового сегмента вимагають додаткового регулювання після монтажу, а ГБО на Acura преміумкласу зазвичай уже включає в себе необхідні налаштування для конкретної модифікації автомобіля. Детальніше про відмінності комплектацій газових систем дізнавайтеся в нашого консультанта.
Мотори марки – особлива гордість японського автопрому: хондівські агрегати відрізняються рекордною віддачею від одиниці об'єму, економічністю і завидним ресурсом. Причому це стосується і «четвірок», і «шісток». Наше завдання – щоб при переведенні машини на пропан-бутан усі достоїнства конкретного двигуна збереглися повною мірою. Для цього слід дотримуватися ряду умов.
Для газифікації сучасних моторів використовують устаткування 4-го покоління, не нижче. Причина криється в наявності в таких комплектаціях електронного блоку управління (ЕБУ). За допомогою налаштування програми впорскування можна добитись ідеального алгоритму подачі газу – часу впорскування та обсягу пального. Крім того, електроніка управляє перемиканням паливних режимів бензин/газ, а також відстежує інші показники, важливі для формування коректної паливної суміші, – температуру газу та охолоджувальної рідини (ОР), залишок пропан-бутану в балоні тощо.
При комплектації ГБО на Акуру звертають увагу на решту ключових агрегатів газової системи – газові форсунки та редуктор-випарник, від яких також залежить коректність упорскування. Потужність і продуктивність форсунок, наприклад, має відповідати характеристикам мотору. Те саме стосується редуктора. До слова, бажано, щоб ці елементи устаткування мали деякий запас потужності, що усуває граничні навантаження на них, а отже, агрегати прослужать помітно довше.
У випадку з газовими форсунками важливим також є показник «скорострільності» – швидкості спрацьовування клапана (штока). Чим швидше відбувається цикл відкриття-закриття, тим точнішою виходить газова паливна карта. Бажано, щоб за цим показником газові форсунки відповідали штатним бензиновим аналогам. Тоді встановлення ГБО на Acura не змусить автовласника змінювати свої звички.
Газовий режим є активним аж до 4500 об/хв. При подоланні цієї позначки ЕБУ включає бензиновий режим. У більшості випадків фірмова технологія ВТЕК (VTEC) вступає в роботу на обертах понад 5000, тому агрегат відповідає хондівській філософії «один мотор, два характери» навіть після газифікації.
Хондівські мотори з індексом W оснащуються безпосереднім упорскуванням. Нещодавно газифікація подібних агрегатів була неможливою – головним чином через унікальні алгоритми впорскування і конструкційні особливості розташування бензинових форсунок. Однак виробники газобалонної апаратури поступово налагодили випуск систем для переведення на пропан-бутан ДВЗ із прямим упорскуванням. Прошивки ЕБУ в таких комплектаціях від початку призначаються для конкретних модифікацій моторів. Тобто програма газового впорскування для одного двигуна не підійде для іншого. Які комплектації підходять для агрегату вашої «Акури», дізнавайтеся в нашого консультанта.