Увага! СТО на Виноградарі переїжджає 31.05.21. Найближчі станції дивіться у контактах

Детальніше

Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

ГБО на Acura

Підібрати комплект під мій автомобіль
Портфолио: бренд > Группа 1

Усі моделі цього люксового японського бренду оснащуються агрегатами материнської компанії – Honda Motor, тому встановлення ГБО на Акуру мало чим відрізняється від газифікації решти модельної лінійки автовиробника. Хіба що через заводські прошивки ДВЗ, які залежать не тільки від моделі, але й від конкретного ринку збуту, налаштування впорскування газу можуть бути іншими. Однак і це не проблема, адже більшість комплектацій газобалонного обладнання середнього цінового сегмента вимагають додаткового регулювання після монтажу, а ГБО на Acura преміумкласу зазвичай уже включає в себе необхідні налаштування для конкретної модифікації автомобіля. Детальніше про відмінності комплектацій газових систем дізнавайтеся в нашого консультанта.

Мотори марки – особлива гордість японського автопрому: хондівські агрегати відрізняються рекордною віддачею від одиниці об'єму, економічністю і завидним ресурсом. Причому це стосується і «четвірок», і «шісток». Наше завдання – щоб при переведенні машини на пропан-бутан усі достоїнства конкретного двигуна збереглися повною мірою. Для цього слід дотримуватися ряду умов.

Гбо на Акура

Устаткування ГБО на Акуру: комплектація

Для газифікації сучасних моторів використовують устаткування 4-го покоління, не нижче. Причина криється в наявності в таких комплектаціях електронного блоку управління (ЕБУ). За допомогою налаштування програми впорскування можна добитись ідеального алгоритму подачі газу – часу впорскування та обсягу пального. Крім того, електроніка управляє перемиканням паливних режимів бензин/газ, а також відстежує інші показники, важливі для формування коректної паливної суміші, – температуру газу та охолоджувальної рідини (ОР), залишок пропан-бутану в балоні тощо.

При комплектації ГБО на Акуру звертають увагу на решту ключових агрегатів газової системи – газові форсунки та редуктор-випарник, від яких також залежить коректність упорскування. Потужність і продуктивність форсунок, наприклад, має відповідати характеристикам мотору. Те саме стосується редуктора. До слова, бажано, щоб ці елементи устаткування мали деякий запас потужності, що усуває граничні навантаження на них, а отже, агрегати прослужать помітно довше.

У випадку з газовими форсунками важливим також є показник «скорострільності» – швидкості спрацьовування клапана (штока). Чим швидше відбувається цикл відкриття-закриття, тим точнішою виходить газова паливна карта. Бажано, щоб за цим показником газові форсунки відповідали штатним бензиновим аналогам. Тоді встановлення ГБО на Acura не змусить автовласника змінювати свої звички.

Їзда на газі виглядає так: запуск і прогрівання двигуна відбуваються у штатному режимі. Коли температура ОР сягне 40°C, електроніка переключить машину на газ.

Газовий режим є активним аж до 4500 об/хв. При подоланні цієї позначки ЕБУ включає бензиновий режим. У більшості випадків фірмова технологія ВТЕК (VTEC) вступає в роботу на обертах понад 5000, тому агрегат відповідає хондівській філософії «один мотор, два характери» навіть після газифікації.

ГБО на Акуру з прямим упорскуванням

Хондівські мотори з індексом W оснащуються безпосереднім упорскуванням. Нещодавно газифікація подібних агрегатів була неможливою – головним чином через унікальні алгоритми впорскування і конструкційні особливості розташування бензинових форсунок. Однак виробники газобалонної апаратури поступово налагодили випуск систем для переведення на пропан-бутан ДВЗ із прямим упорскуванням. Прошивки ЕБУ в таких комплектаціях від початку призначаються для конкретних модифікацій моторів. Тобто програма газового впорскування для одного двигуна не підійде для іншого. Які комплектації підходять для агрегату вашої «Акури», дізнавайтеся в нашого консультанта.