Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

Встановлення ГБО на Toyota

A
C
F
H
L
P
R
S
T
V
Y
С
4
Підібрати комплект під мій автомобіль
Портфолио: бренд > Группа 1

За кількістю випущених автомобілів Toyota Motor Corporation упевнено утримує першу сходинку в рейтингу найбільших автовиробників. Моторна лінійка є настільки значною, що агрегати конкурують між собою всередині корпорації. Однак із більшістю з двигунів нам доводилося мати справу в своїй практиці, тому ми впевнено заявляємо, що встановлення ГБО на Тойоту з будь-яким бензиновим ДВЗ під капотом не тільки можливе, а й бажане – хоча б тому, що в нашій країні якість газу помітно стабільніша, ніж бензину. Навіть гібридні агрегати успішно переводяться на пропан-бутан. Головне – застосовувати відповідні комплектації газобалонного обладнання.

Установлення ГБО на Toyota з «атмосферним» двигуном

У більшості випадків при газифікації автомобілів з традиційним інжектором застосовуються комплекти з універсальними програмами газового впорскування. Йдеться, звичайно, про устаткування 4-го покоління, у комплектації якого обов'язково присутній електронний блок управління (ЕБУ). Для більш точної подачі пропан-бутану таке обладнання треба налаштовувати відразу після монтажу.

Процес уточнювальних регулювань обов'язково супроводжується діагностикою. Тільки в цьому випадку можна бути впевненим, що установлення газу на Toyota не просто швидко окупиться (10–15 тис. км пробігу), але й не поступиться бензину по динаміці або прийомистості.

ГБО на Тoyota

Крім керуючої електроніки на якість їзди також впливають газові форсунки і редуктор-випарник. При виборі форсунок звертають увагу на їх продуктивність (пропускну здатність) і «скорострільність». Ідеально, коли газова форсунка не поступається бензиновій за швидкістю спрацьовування штока, а у редуктора є 20-відсотковий запас потужності, що запобігає роботі агрегату в граничних режимах.

Також важливою є сумісність ЕБУ ГБО на Toyota з основними агрегатами комплекту.

Наприклад, електронні блоки деяких італійських виробників несумісні з форсунками і редукторами інших брендів. У таких випадках ми пропонуємо монобрендові комплекти – «з однієї коробки». А от стагівські ЕБУ практично не конфліктують зі сторонніми виробниками, і в автовласника з'являється можливість вибрати власну комплектацію газової системи, виходячи з особистих переваг щодо газових форсунок і редуктора-випарника. Детальну консультацію про варіанти ГБО на Тойоту отримуйте в наших фахівців.

Алгоритм роботи газової системи 4-го покоління для «атмосферного» мотора від комплектації майже не залежить: запуск і прогрівання двигуна здійснюються на бензині у штатному режимі. Коли температура охолоджувальної рідини (ОР) досягає 40°C, машина автоматично переходить на пропан-бутан. Газовий режим активний аж до 4500 об/хв. Якщо устаткування ГБО на Toyota комплектується ЕБУ з просунутими прошивками, то можна налаштувати додаткове впорскування бензину і таким чином продовжити газовий режим до 5000 об/хв.

Коли стрілка тахометра долає критичну межу, електроніка автоматично включає бензиновий режим. Те саме відбувається, якщо в балоні закінчився газ. Усе зроблено для того, щоб водієві не довелося брати участь в управлінні паливними режимами. Однак за необхідності включити газ або бензин можна вручну – кнопкою управління, яка розміщується в салоні у зручному для водія місці.

Газ на Toyota можна також активувати відразу при холодному пуску. Ця функція присутня за умовчання і виручає при порожньому баку або в разі несправності бензинової системи. Зловживати холодним пуском на газі не рекомендується, тому що в цей момент перетворення пропан-бутану із зрідженого стану в пар відбувається некоректно, і редуктор піддається підвищеним механічним навантаженням. Детальніше про нюанси газової експлуатації проконсультує наш фахівець.

ГБО на Тойота

Установлення ГБО на Тойоту з гібридним двигуном

Обкатана колись на «Пріус» гібридна технологія активно поширюється на решту моторної лінійки японців. Донедавна газифікація «гібридів» викликала труднощі через алгоритм активації електромоторів і бензинового агрегату під час руху. Однак сьогодні встановити газ на Тойоту з магічною написом hybrid – це є не чимось надзвичайним, а повсякденною практикою станцій «Час Газу».

При переході «гібридів» на пропан застосовуються ЕБУ з просунутими програмами управління впорскуванням. Зазвичай прошивки встановлені виробником ГБО і призначені для конкретної моделі. Вартість таких комплектацій трохи вища, однак автовласник отримує феноменальний запас ходу і досконалу систему, яка не потребує участі водія. Щоб дізнатись, як швидко окупиться встановлення газу на Тойоту «гібрид», скористайтеся нашим газовим калькулятором. Додаткові запитання щодо варіантів комплектації ставте нашому консультанту.