044 333 91 95
У цієї марки мільйони шанувальників не тільки через «фамільний» дизайн: і седани, і хетчбеки KIA комплектуються сучасними двигунами CVVT.
Це бензинові двигуни із просунутою системою зміни фаз газорозподілу, які дозволяють знімати майже сотню «конячок» з кожного літра робочого об'єму ДВЗ. Зовсім недавно на таке були здатні лише гранди автоіндустрії. Тому для встановлення рекомендується виключно 4-те покоління
ГБО, яке в змозі забезпечити коректну роботу системи запалювання. Ця вимога підтверджується самим виробником: якщо автомобілі марки комплектуються газовими установками з конвеєра, то застосовується тільки ГБО 4.
КІА – автомобілі компактні, з ідеальною ергономікою. І акуратне компонування елементів газобалонної установки – завдання не з простих.
Проте в наших центрах такої проблеми немає: за роки ми напрацювали цінний досвід, і червоніти за нашу роботу ще не доводилося. Детальні відомості про комплектацію газової установки ви отримаєте у фахівців нашого центру.
Слоган компанії «Мистецтво дивувати», на щастя, не стосується моторної лінійки KIA. Тут більше йдеться про перфектний дизайн від Пітера Шрайера. Для нас як установників сюрпризів немає, двигуни «корейців» на відмінно сприймають пропан як основне паливо. Пояснюється це просто – у Південній Кореї добре вміють вчитися.
Власне виробництво бензинових ДВЗ починалося свого часу з ліцензійного збирання Mitsubishi Motors. Японське коріння досі дається взнаки в самому позитивному сенсі. Особливо, якщо говорити про «великі» двигуни, які мають високу надійність. До слова, там установлено гідрокомпенсатори клапанів, що позитивно впливає на роботу всієї системи з ГБО, тому поставити газ на КІА V2.4 – раціональне рішення.
Ще більше виправдане переведення на пропан моделей із бензиновими V-подібними «шістками» обсягом 3,5 літра, тому що міські витрати з таким двигуном – під 20 літрів 92-го. Нехай він і дешевший від 95-го, однак ціна пропан-бутану менша у 2,5 разу. У корках ви вже через місяць відчуєте економію, тоді як усі інші характеристики двигуна залишаться незмінними.
Даремно вважати, що встановлення газобалонного обладнання на малі двигуни KIA себе не виправдовує. Йдеться про ДВЗ сімейства Alfa, Beta, Gamma, якими оснащуються компактні й середньорозмірні корейські хетчбеки і седани. Деякі модифікації мають систему зміни фаз газорозподілу, що позитивно позначається на потужності.
Розрахунок показує, що вже через 20–25 тисяч кілометрів ГБО на КІА об'ємом 1,6–2 літра повністю себе виправдовує.
А це в середньому рік-півтора експлуатації у великому місті.
З особливостей: ці двигуни видають максимальний момент на високих обертах, і газове обладнання налаштовується на миттєвий перехід у бензиновий режим при досягненні 4500 об/хв і вище, що зручно при обгонах і різких прискореннях. За режими відповідає електроніка (ЕБУ), втручання водія не потрібне.
Проте чи часто нам доводиться викручувати двигун на повну потужність при повсякденній їзді? Звичайно, для гонок газ не підходить: його завдання – економити гроші.
Залежно від моделі авто ми пропонуємо певну специфікацію газобалонного обладнання. KIA – популярна марка автомобілів у наших установних центрах, за роки роботи в нас виробилися чіткі рекомендації щодо комплектації – зайвого не запропонуємо, проте нехтувати думкою фахівця не варто. У спільних інтересах – щоб установка працювала стабільно і без збоїв. До зустрічі в нас!