Увага! СТО на Виноградарі переїжджає 31.05.21. Найближчі станції дивіться у контактах

Детальніше

Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

ГБО на Jeep

Підібрати комплект під мій автомобіль
Портфолио: бренд > Группа 1

Jeep - одна з небагатьох марок, у якій у виробництві немає і ніколи не було легкових моделей: тільки позашляховики з об'ємними двигунами. Тому ГБО для цих машин - річ актуальна, і через наші сервісні центри пройшла величезна кількість Джипів. Благо, американські мотори без проблем «переварюють» газ київських АГЗС.

Jeep славляться потужними двигунами. Причому не турбо-, а безкомпромісними атмосферними вісімками, з чесними «кіньми». Для власників позашляховиків буде цікаво знати: потужність «американця» на газі залишається незмінною.

Якщо авто тримають для оффроуда, то, звичайно, краще встановлювати балон всередині - в багажному відділенні. Для цього часто застосовують тороїдальний балон. Для цивільної експлуатації балон підвішується зовні. Причому необов'язково тор - кліренс дозволяє, а фаркопу це не заважає.

Велику роль в успішній роботі ГБО грає компоновка. Незважаючи на чималі габарити, місця в моторному відсіку, прямо скажемо, небагато. Тому установка газового обладнання в Jeep вимагає конкретної практики.

Встановлення ГБО на Jeep

Все в цих автомобілях добре - і харизма, і технічна начинка - за те і люблять Jeep. Однак апетит їх моторів скромним ніяк не можна назвати. Це стосується як 4-х літрових «шісток», так і «вісімок», у яких і зовсім витрата впевнено підбирається до «двадцятки» на сотню кілометрів спокійної їзди. Навіть всеїдність американських двигунів, здатних легко перетравлювати вітчизняний 92-й, не втішає. Тому позашляховики, особливо легендарні «індіанці», часті гості в настановних центрах Час Газу.

Будь-яких системних проблем з цими автомобілями не буває. Єдине, хотілося б відзначити, що нерідко надходять авто з несправними двигунами. Мова про старі авто.
Американці вкрай чутливі до якості моторного мастила та його пересортуванню. Це призводить до засмічення мастильних каналів, і, як наслідок, підвищення тиску картерних газів.

Тому ми завжди рекомендуємо, перш ніж поставити газ на Jeep, привести ДВС в порядок - відкапіталити, відрегулювати клапани, а вже потім - ласкаво просимо на інсталяцію газобалонного обладнання.

Низькообертові мотори чудово перетравлюють пропан-бутанову суміш. Економія в грошах в заторах і в спокійному режимі колосальна! При підвищених навантаженнях - прискорення і офф-роуд - машина переходить в бензиновий режим. Під час позашляхових вилазок така біпаливність в рази збільшує запас ходу, що особливо цінується любителями екстриму.

До слова, балон тут можна і підвішувати зовні, і розміщувати всередині. Також непринципова форма ємності: можливе використання ТОР з максимальним об'ємом 89 л. Багажне відділення дозволяє розміщувати і столітрові циліндричні балони.
Для свіжих моделей позашляховиків доцільно використовувати варіатор кута запалювання (КВЗ).

З огляду на великий досвід роботи з американською маркою, в центрах установки Час Газу вам запропонують кілька варіантів комплектації ГБО на Джип, але цей асортимент однозначно відповідає характеристикам моторів. Це стосується продуктивності окремих елементів - редуктора і газових форсунок - адже потужність цих двигунів - будь здоров! Іноді одним редуктором-випарником під капотом не обійтися.

Також велику роль відіграють «мізки» (ЕБУ) - часи однакових налаштувань пройшли. Комплектації SRT потужністю «далеко за 400 коней», наприклад, вимагають особливих регулювань. В іншому випадку легко укласти монстра за пару-трійку десятків тис. км пробігу. У скільки виллється ремонт важко навіть уявити. Тому не ризикуйте, а звертайтеся до нас - в центрах Час Газу завжди дають гарантію на виконану роботу.