Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

Встановлення ГБО на Nissan

Розрахувати вартість

A
J
M
N
P
Q
R
S
T
V
X

Якщо підсумувати кількість автомобілів, які випускаються під різними брендами, то Renault-Nissan Alliance впевнено входить до п'ятірки найбільш масових автовиробників світу. Саме через поширеність силових агрегатів установлення ГБО на «Ніссан» не викликає ніяких труднощів. Ті самі комплектації газобалонного обладнання використовуються і для газифікації автомобілів «Рено», якщо йдеться про компактні «четвірки», і для переведення на пропан-бутан машин преміального бренду «Інфініті».

Звичайно, заводські налаштування у двигунів для різних брендів і моделей відрізняються, а отже, налаштування газових систем має свої нюанси.

Газ на «Ніссан» із 4-циліндровим ДВЗ, «шісткою» чи V8 під капотом показує себе однаково добре. Головне – щоб комплектація газового обладнання, а саме: основні агрегати устаткування (газові форсунки та редуктор-випарник), відповідала характеристикам двигунів. Наші фахівці легко підберуть комплект, який показав себе якнайкраще на конкретній моделі

Установка ГБО на Nissan

Установлення ГБО на Ніссан із 4-циліндровим ДВЗ

Ідеться про масові та найбільш популярні моделі Juke, Qashqai, Tiida, Note, Micra, на які ставиться двигун HR16DE-H4M об'ємом 1,6 літра. До слова, цей самий двигун застосовується на моделях Renault і LADA. Переваг в агрегату маса, недарма він став таким масовим, тому ми зупинимося на дрібних нюансах, які не можна назвати недоліками.

По-перше, це відсутність гідрокомпенсаторів, а отже, при встановленні ГБО на Nissan не можна забувати про регулювання зазорів клапанів (приблизно через кожні 30–35 тисяч кілометрів пробігу). По-друге, ще один нюанс пов’язаний з утрудненим запуском двигуна при сильному морозі. Однак на газі цей недолік повністю нівелюється. Якщо машина не заводиться на бензині, можна вручну включити газовий режим, дати двигуну «схопитись», а потім повернутись у бензиновий режим для повноцінного прогрівання. Далі машина сама перейде на пропан-бутан, коли температура охолоджувальної рідини (ОР) досягне 40°C.

Нагадаємо, що холодний запуск на газі відносять до аварійних ситуацій, і практикувати подібне на постійній основі не можна.

У штатній ситуації ГБО на «Ніссан» працює згідно з налаштуваннями електронного блоку управління (ЕБУ): запуск і прогрівання відбуваються на бензині, а при досягненні ОР робочої температури електроніка сама перемикає машину на пропан-бутан. При цьому можна рухатись, якщо ви надаєте перевагу прогріванню «на ходу». Завдяки уточнювальним регулюванням програми газового впорскування, які слід зробити після монтажу обладнання, момент переходу протікає м'яко і непомітно навіть для водія.

ГБО на Нісссан

Як працює газ на Ніссан із «великим» двигуном

Алгоритм у програмі газового впорскування абсолютно той самий. Однак при виборі комплектації газової системи слід ураховувати показники потужності двигуна: чим більш просунута програма газового впорскування, тим точнішою має бути газоповітряна суміш. Крім того, і газові форсунки, і редуктор-випарник повинні мати потрібну пропускну спроможність. Тримати ДВЗ на «голодному пайку» вкрай не рекомендується, тому що некоректний склад паливної суміші призводить до прогару клапанів, перегрівання турбіни (якщо йдеться про турбодвигун) та оплавлення елементів каталізатора. Які комплектації газобалонного обладнання ідеально підходять до ніссанівських «шісток» і «вісімок», дізнавайтесь у нашого консультанта.