044 333 91 95
У компанії Renault – консервативний підхід до вибору ДВЗ на свої ходові моделі. Тому у французьких двигунах для нас відкриттів немає: по Києву бігають тисячі «Рено» з ГБО, установлення якого провели наші фахівці. Та й сам виробник пропонує деякі свої моделі вже з газобалонним обладнанням. Це говорить про те, що пропан для французьких двигунів – цілком підходяще паливо.
Масові двигуни марки не відрізняються кубатурою, але тенденція така, що навіть малолітражки здатні економити власнику чималі кошти:
Газобалонні установки вдосконалюються, і жертвувати жвавістю автомобіля заради економії тепер не доводиться. Про моментний режим газ/бензин водій дізнається по сигналу ЕБУ, а не по зміненій тязі. Ще 10 років тому було інакше. А різниця в ціні комплектів обладнання відображає не якість виконання елементів, а характер їх роботи.
Наприклад, одні форсунки коштують дорожче, ніж конкуренти, тому що на порядок продуктивніші.
Переплачувати за швидкодію сенсу немає, якщо під вашу модифікацію двигуна не потрібна висока швидкість упорскування. Те саме стосується редукторів: їх ціна залежить від потужності.
Оснащувати стосильний двигун агрегатом для двохсотсильних ДВЗ неправильно. А ставити слабкий редуктор, вартість якого нижча, на потужний двигун – сумнівна економія. Отже, встановлюючи газ на «Рено», прислухайтеся до рекомендацій установників.
Представлені у нас виробники ГБО – законодавці ринку газового обладнання. Їхніми установками оснащують усі типи бензинових двигунів, у тому числі й з конвеєра. Автомобілі Renault не виняток, і моторесурс при своєчасному ТО залишається незмінним.
З нюансів можна виокремити необхідність у періодичному регулюванні клапанів, адже більшість двигунів «Рено» не мають гідрокомпенсаторів.
Також зазначимо, що для встановлення рекомендуються ГБО 4-го покоління і вищі, незважаючи на стару конструкцію, ДВЗ Renault достатньо вдосконалені на догоду сучасним вимогам Євро.
Більшість моделей Renault не відрізняються великими габаритами. І для компактних автомобілів питання компонування ГБО стоїть на другому місці після його покоління. Тому ми уважно ставимося до цього нюансу, і за роки в нас з'явилися свої фірмові напрацювання. Подробиці – при зустрічі. Ласкаво просимо в сервісні центри «Час Газу»!