График работы наших станций на майские праздники
Увага! Графік роботи на 9, 10 травня! Друзі, 9 і 10 травня всі наші СТО працюють за звичайним графіком. Сонячних Вам вихідних!
Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

ГБО на Renault

Підібрати комплект під мій автомобіль
Портфолио: бренд > Группа 1

У компанії Renault консервативний підхід до вибору ДВС на свої ходові моделі. Тому у французьких моторах для нас відкриттів немає - по Києву «бігають» тисячі Рено з ГБО, установку якого провели наші фахівці. Та й сам виробник пропонує деякі свої моделі вже з газобалонним обладнанням. Це говорить про те, що пропан для французьких двигунів - цілком підходяще паливо.

Масові двигуни марки не відрізняються кубатурою, але тенденція така, що навіть малолітражки здатні економити власнику чималі кошти:

  • імпортний бензин дорожчає, тому що поставляється за валюту;
  • слідом зростає різниця в ціні пропан/бензин в гривневому еквіваленті;
  • кількість пропанових АЗС збільшується, і тепер знайти заправку поблизу не проблема.

Ставимо газ на Рено: ціна та нюанси

Газобалонні установки вдосконалюються, і жертвувати жвавістю автомобіля заради економії тепер не доводиться. Про моментном режимі газ/бензин водій дізнається по сигналу ЕБУ, а не по зміненій тязі. Ще 10 років тому було інакше. А різниця в ціні комплектів обладнання відображає не якість виконання елементів, а характер їх роботи.

Наприклад: одні форсунки коштують дорожче конкурентів, тому що на порядок продуктивніше.

Переплачувати за швидкодію, сенсу немає, якщо під вашу модифікацію двигуна не потрібна висока швидкість вприскування. Те ж стосується редукторів - їх ціна залежить від потужності.

Оснащувати стосильний мотор агрегатом для двухсотсильних ДВС, неправильно. А ставити «слабкий редуктор», вартість якого нижче, на потужний двигун - сумнівна економія. Тому, встановлюючи газ на Рено, прислухайтеся до рекомендацій установників.

Представлені у нас виробники ГБО - законодавці ринку газового обладнання. Їх установками оснащують всі типи бензинових двигунів, в тому числі і з конвеєра. Автомобілі Renault, тут не виняток, і моторесурс при своєчасному ТО залишається незмінний.

З нюансів можна виділити необхідність в періодичній регулюванню клапанів - більшість моторів Рено не мають гідрокомпенсаторів.

Також відзначимо, що до установки рекомендуються ГБО 4 покоління і вище. Адже, незважаючи на стару конструкцію, ДВС Renault досить вдосконалені на догоду сучасним вимогам ЄВРО.

Більшість моделей Renault не відрізняються великими габаритами. І для компактних автомобілів питання компонування ГБО стоїть на другому місці після його покоління. Тому ми уважно ставимося до цього нюансу, і за роки у нас з'явилися свої фірмові напрацювання. Подробиці при зустрічі - ласкаво просимо в сервісні центри Час Газу!