График работы наших станций на майские праздники
Увага! Графік роботи на 9, 10 травня! Друзі, 9 і 10 травня всі наші СТО працюють за звичайним графіком. Сонячних Вам вихідних!
Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

ГБО на Honda

Підібрати комплект під мій автомобіль
Портфолио: бренд > Группа 1

Знав би Соітіро Хонда-сан, що люди виберуть газ для заправки своїх автомобілів, то напевно б спроектував під нього двигун.

А так довелося витратити 40 років, щоб нарешті з'явилося ГБО 4-го покоління, яке відповідає хондовським моторам.

ДВС Honda мають технічні особливості, які слід враховувати при встановленні та налаштуванню ГБО. Головна з них - інтелектуальна система регулювання фаз газорозподілу i-VTEK.

Завдяки цьому рішенню, хондовські двигуни максимально «розкриваються» у всіх режимах експлуатації. Навіть на «захмарних» обертах коленвалу.

Звідси високі вимоги до налаштування паливних карт газової установки. Свого часу нашим фахівцям Часу Газа довелося поламати голову над цим питанням, але ми домоглися ідеальних алгоритмів і налаштувань ЕБУ для всіх хондовських ДВС.

Існує декілька комплектацій ГБО на Honda. Кожна з них залежить від специфікації конкретного автомобіля. Подробиці ви дізнаєтеся, відвідавши наш сервісний центр по встановленню ГБО.

Ставимо газ на Honda

Мотори Хонда фахівці порівнюють з безвідмовною швейною машинкою, здатною працювати вічно - тільки вчасно наповнюй бак і міняй розхідники! Їх стихія - високі оберти, властиві зазвичай двоколісній мототехніці. У цьому японський виробник досяг успіху. Але в міському трафіку 90% часу агрегат працює вхолосту або з мінімальним навантаженням. Все-таки автомобіль не мотоцикл, і можливостей «пришпорити коней» на чотирьох колесах істотно менше.

Все б нічого, та ось доводиться в заторах спалювати дорогий 95-й, тоді як пропан-бутан здатний повністю замінити бензин в більшості варіантів повсякденної експлуатації. До того ж, газ в рази дешевше. Досвід Час Газу показує, що кваліфіковане встановлення ГБО на Honda - це економія грошей при збереженні всіх фірмових фішок японського виробника: система VTEC і її похідні, технологія VCM. Як цього досягти? Тут є декілька правил:

По-перше, не варто мучити двигун - не можна змушувати мотор працювати на пропані, коли потрібна максимальна віддача.

Газ в пароподібному стані не замінить бензин при критичному навантаженні в силу своїх фізичних і хімічних відмінностей. Його функція економити гроші, а не допомагати палити гуму. Тому газовий ЕБУ, що входить в комплект газобалонного комлекту, налаштовується таким чином, щоб автоматично переходити на бензин при різких прискореннях - обгони, швидкі старти і т.д.

По-друге, холодний пуск і прогрів завжди повинен проходити в бензиновому режимі.

Редуктор-випарник не дарма підключається до контуру системи охолодження ДВС - його завдання знизити тиск до робочого і перетворити скраплений газ в газоподібний стан. При редукції пропану, як відомо, знижується температура, а гарячий антифриз (ОР) компенсує цей ефект, запобігаючи обмерзання редуктора. Щоб виключити втручання водія в роботу системи, «мізки» (ЕБУ) контролюють температуру ОЖ - як тільки рідина досягає 40°С, відкривається подача пропан-бутану на форсунки.

По-третє, комплектація ГБО повинна відповідати потужності і типу двигуна вашої Honda.

Прийнявши рішення поставити газ на Хонду, потрібно розуміти: невдала комплектація газобалонної установки може перетворити японця в ВАЗ - їздить, але не Honda. Але хіба для цього купується технічно досконалий автомобіль? Тут важливо все - і продуктивність редуктора, і швидкість роботи форсунок, і налаштування електроніки, яка не повинна конфліктувати зі штатним бортовим комп'ютером. Миготливий Check - це ненормально!

Через наші руки пройшло чимало авто цієї марки - накопичився безцінний досвід, який ми успішно застосовуємо. Але ми продовжуємо стежити за розвитком технологій Honda, тримаємо руку на пульсі, тому для кожного покоління двигунів у нас є окремі технічні рішення. Чекаємо вас в центрах Час Газу!