Двигуни Lexus знайомі нашим фахівцям по модельній лінійці Toyota і, як показує досвід, прекрасно поєднуються з ГБО. Йдеться про японські «шістки» та «вісімки», якими оснащуються седани, позашляховики та кросовери. Скромні ДВЗ на Lexus не ставлять.
З особливостей: у цих ДВЗ немає гідрокомпенсаторів, тому необхідне регулювання теплових зазорів. Причому процедуру потрібно періодично повторювати і при бензиновій експлуатації, і при їзді на газі. Ще можна виокремити занадто розумний «мозок» на V8 і на «шістках» гібридних версій. Так, ми ставимо ГБО і на гібриди.
Що стосується бортових систем управління впорскуванням, то ми доводимо на ділі, що газове ЕБУ коректно співпрацює зі штатним комп'ютером Lexus. Режими газ/бензин змінюють один одного залежно від навантаження. Коли двигуну не вистачає енергії газу, у камеру згоряння впорскується бензин. За це відповідають налаштування блоку управління. Детальніше про це дізнавайтесь у наших сервісних центрах. Там же вам запропонують варіанти комплектації ГБО.
Lexus – один із небагатьох автобрендів, який не має в модельному ряду дизельних двигунів, тоді як лінійка охоплює майже всі класи: у наявності навіть величезні позашляховики з V-подібними «вісімками». Саме тому перехід на пропан для власників цих люксових автомобілів цілком виправданий, адже жити цим монстрам доводиться виключно в міських джунглях.
Судіть самі, чи часто доводиться бачити джип «Лексус» у бойовому обважуванні? Максимум – декоративні «кенгуріни», дуги і функціональні підніжки, що допомагають проникати всередину, щоб не забруднити салон. Навіть дорога обробка салонів натякає водієві: мовляв, будь ласка, без екстриму. А якщо так, то навіщо спалювати у корках бензин, який постійно дорожчає?
Власникам, які встановили газ на Lexus, перебування у столичних тягнучках обходиться у 2–2,5 разу дешевше. Погодьтеся, цей факт трохи компенсує втрачений час.
За нашими спостереженнями, пропан-бутанова суміш сприймається «японцями» на відмінно. Особливо, якщо йдеться про газобалонні комплекти 5-го та 6-го поколінь. Для ГБО 4 ми настійно рекомендуємо додатково встановити варіатор випередження кута запалювання (КВЗ). Перфектні тойотівські двигуни не люблять некоректної роботи запалювання. Насамперед страждають клапани: їх затискає, що швидко призводить до дорогого ремонту.
Марка відома також своїми гібридними кросоверами RX, які працюють у зв'язці з «шістками». На радість власників «рисаків» з буквою H в індексі офіційно повідомляємо: у центрах «Час Газу» вже кілька років установлюється газ на «Лексус» з електричною установкою на борту.
Ніяких критичних перешкод щодо інсталяції ГБО в цю модель не виявлено. А ось господарів седанів GS із рідкісними для нашого регіону ДВЗ із безпосереднім упорскуванням і двома бензофорсунками на циліндр доведеться розчарувати: установлення газобалонного обладнання на вашу модель технічно неможливе та й недоцільне. Але ви не турбуйтеся, машина ж хороша.
Пропоновані в наших установних центрах комплектації газового обладнання для Lexus давно перевірені часом. Ми зупинили свій вибір на деяких зразках італійських і нідерландських компаній – кращого не потрібно. Проте і ризикувати з більш дешевими аналогами чи маловідомими виробниками також не рекомендуємо.
Хороша машина заслуговує відповідного ГБО, грамотного монтажу і кваліфікованого сервісу. Ми гарантуємо дотримання цих умов в установних центрах «Час Газу». Звертайтеся.