Багато хто дивується: навіщо потрібен потужний БМВ, якщо 90% життя автомобілю доводиться чахнути в київських заторах? Відповідь проста: заради решти 10%, коли вдається зробити марш кидок по хорошому покриттю і потрібний «баварець».
А от навіщо палити дорогий 98-й у корках – це питання справедливе. Виходить, не в коня корм. Адже якщо замість бензину буде згоряти пропан, це ніяк не позначиться ні на комфорті, ні на динаміці.
Чи можна зіпсувати чистокровного «баварця» газом? Ні в якому разі, якщо встановлення ГБО робили в одному з наших центрів! Тоді й економічний ефект буде: ті 90% часу, що ми проводимо в щільному столичному трафіку принесуть реальну економію. Досвід наших клієнтів це підтверджує.
Баварські бензинові двигуни розкривають свій характер на високих обертах. ГБО налаштовується таким чином, що коли їзда стає агресивною, подача бензину відновлюється. За режими газ/бензин відповідає ЕБУ – людина за кермом навіть не помітить роботу «мізків», тому що процеси відбуваються блискавично, зі швидкістю електричного імпульсу.
Особливостями баварських двигунів завжди були міць і вибуховий характер на середніх обертах. Це свого часу посприяло такому самому стрімкому зростанню шанувальників цієї німецької марки. «Баварців» люблять за «спорт» і зараз: у процесі інженерної еволюції їх двигуни отримали чудове підхоплення аж до 7000 об/хв, коли для більшості авто це вже критична зона.
У гонитві за екологічними нормами збільшився ступінь стиснення. Сучасні ДВЗ БМВ тепер потребують високооктанового бензину. Саме тому робота на пропані, у якого октанове число вище, відбувається м'яко і природно.
Це однаковою мірою стосується і Vanos, і Velvetronic. А економити гроші виходить більше, адже рекомендований виробником 98-й помітно дорожчий від звичного 95-го. Спалювати його в корках – марнотратство, бо пропан-бутан утричі дешевший!
Сучасні бензинові форсунки охолоджуються паливом. Крім того, їх продуктивність за рахунок фізичних відмінностей пропану і бензину вища, ніж у газових форсунок.
Щоб двигун «не скис» у найвідповідальніший момент – при обгоні або різкому прискоренні, – ГБО налаштовується на додаткове впорскування бензину при досягненні певних обертів двигуна. На захмарних режимах, коли стрілка тахометра підходить до червоної зони, подача газу припиняється, машина переходить у штатний бензиновий режим. Те саме відбувається при холодному старті: авто не перейде на газ, поки температура охолоджувальної рідини не досягне 40°С.
Дані заходи необхідні для стабільної роботи ДВЗ. Причому втручання водія у функціонування системи не потрібне, за переходи відповідає ЕБУ.
Наші майстри накопичили пристойний досвід у точних газових налаштуваннях баварських двигунів як серії М, так і серії N. Тому для сучасних моделей ми завжди рекомендуємо встановлювати варіатор (КВЗ), що забезпечує коректне запалювання в усьому діапазоні роботи двигуна.
Особливе місце в модельній лінійці BMW займають «шістки» і «вісімки». Саме вони наділяють «баварців» тією самою благородної породою, що стала синонімом марки. Проте вільного простору в моторному відсіку з такими ДВЗ – в обріз.
Ідеальний монтаж газобалонної установки під капотом називається мистецтвом компонування.
У компанії «Час Газу» перетворили таке мистецтво на фірмові кейси. В будь-якому нашому установчому центрі вам запропонують перевірені варіанти комплектації газового обладнання. Це буде редуктор потрібної продуктивності, форсунки підходящої потужності, запірна арматура надійних брендів і відповідні шляхетності марки «мізки». Наше завдання – щоб BMW залишався таким навіть із ГБО.