Увага! СТО на Виноградарі переїжджає 31.05.21. Найближчі станції дивіться у контактах

Детальніше

Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

ГБО на BMW

Підібрати комплект під мій автомобіль
Портфолио: бренд > Группа 1

Багато хто дивується: навіщо потрібен потужний БМВ, якщо 90% життя автомобілю доводиться чахнути в київських заторах? Відповідь проста: заради цієї решти 10%, коли вдається зробити «марш кидок» по хорошому покриттю, і потрібен баварець.

А ось навіщо палити дорогущий 98-ий в тягнучках, це питання справедливе. Виходить, не в коня корм. Адже якщо замість бензину буде згорати пропан, це ніяк не позначиться ні на комфорті, ні на динаміці.

Чи можна зіпсувати чистокровного баварця газом? Ні в якому разі, якщо установку ГБО робили в одному з наших центрів! Тоді і економічний ефект буде: ті 90% часу, що ми проводимо в щільному столичному трафіку принесуть реальну відчутну економію. Досвід наших клієнтів це підтверджує.

Баварські бензинові мотори розкривають свій характер на високих обертах. ГБО налаштовується таким чином, що коли їзда стає агресивною, подача бензину відновлюється. За режими газ/бензин відповідає ЕБУ - людина за кермом навіть не помітить роботу «мізків», тому що процеси відбуваються блискавично, зі швидкістю електричного імпульсу.

Встановлення ГБО на BMW: деякі нюанси

Особливостями баварських моторів завжди були міць і вибуховий характер на середніх обертах. Це свого часу посприяло такому ж стрімкому зростанню шанувальників цієї німецької марки. За «спорт» люблять баварців і зараз: в процесі інженерної еволюції їх двигуни отримали відмінний підхоплення аж до 7000 об./хв., Коли для більшості авто це вже критична зона.

У гонитві за екологічними нормами збільшився ступінь стиснення. Сучасні ДВС БМВ тепер вимагають високооктанового бензину. Саме тому робота на пропані, у якого октанове число вище, відбувається м'яко і природно.

Це однаковою мірою стосується і Vanos`ів, і Velvetronic`ів. А економити в грошах виходить більше, адже рекомендований виробником 98-й помітно дорожче звичного 95-го. Палити його в пробках - марнотратство, бо пропан-бутан втричі дешевше!

Але використовувати газ на BMW в усьому спектрі оборотів коленвалу не можна, і ось чому:

Сучасні бензинові форсунки охолоджуються самим паливом. Крім того, їх продуктивність, в силу фізичних відмінностей пропану і бензину, вище, ніж у газових форсунок.

Щоб мотор «не скис» в найвідповідальніший момент, - при обгоні або різкому прискоренні - ГБО налаштовується на довприск бензину при досягненні певних обертів двигуна. На «захмарних» режимах, коли стрілка тахометру підходить до червоної зони, подача газу і зовсім припиняється - машина переходить в штатний бензиновий режим. Те ж саме відбувається при холодному старті: авто не перейде на газ поки температура охолоджуючої рідини не досягне 40°С.

Дані заходи необхідні для стабільної роботи ДВС. Причому втручання водія у функціонування системи не потрібно, за переходи відповідає ЕБУ.

Наші майстри накопичили пристойний досвід в точних газових налаштуваннях баварських движків як серії М, так і серії N. Тому для сучасних моделей ми завжди рекомендуємо встановити варіатор (КВЗ), що забезпечує коректне запалювання в усьому діапазоні роботи двигуна.

ГБО на БМВ: компоновка

Особливе місце в модельній лінійці BMW займають «шістки» і «вісімки». Саме вони наділяють баварців тією самою благородної породою, що стала синонімом марки. Та ось невдача: вільного простору в моторному відсіку з такими ДВС в обріз.
Ідеальний монтаж газобалонної установки під капотом на технічній мові називається Мистецтвом компонування.

У компанії Час Газу перетворили мистецтво в фірмові кейси. У будь-якому нашому установчому центрі вам запропонують перевірені варіанти комплектацій газового обладнання. Це буде редуктор потрібної продуктивності, форсунки підходящої потужності, запірна арматура надійних брендів і відповідні шляхетності марки «мізки». Наше завдання, щоб BMW залишався таким навіть з ГБО.