Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

Встановлення ГБО на Hyundai

Підібрати комплект під мій автомобіль
Портфолио: бренд > Группа 1

При встановленні ГБО на Hyundai береться до уваги система подачі палива. Модельний ряд марки представлений в основному чотирициліндровими агрегатами з традиційною інжекторною системою впорскування. У більшості випадків – це продовження еволюції Mitsubishi 4B12 (або Chrysler World). Газифікація корейських двигунів не викликає проблем. Більше того, завдяки популярності автомобілів Hyundai/KIA накопичено колосальний досвід з переведення цих машин на пропан-бутан. Детальніше про варіанти комплектації газобалонного устаткування під корейські агрегати дізнавайтесь у наших фахівців.

Деякі автомобілі йдуть із безпосередніми агрегатами. Система прямого впорскування в корейського автовиробника позначається буквами GDI. Газ на Hyundai із безпосереднім впорскуванням встановлюється і працює трохи за іншим алгоритмом. Далі про це буде докладніше.

гбо на хюндай

ГБО на Hyundai із традиційним інжектором

Тут можна обійтися комплектаціями газової апаратури середнього цінового сегмента. Природно, йдеться про устаткування 4-го покоління, коли пропан-бутан подається в кожний циліндр окремо через газові форсунки (по одній на кожний циліндр), а управління впорскуванням здійснюється за допомогою електронного блоку управління – ЕБУ, який зазвичай містить універсальні прошивки. Тобто така комплектація ГБО на Хюндай буде актуальною для цілого ряду моторів зі схожими характеристиками.

Усі універсальні газові програми вимагають додаткового налаштування: ЕБУ спочатку зчитує з бортового комп'ютера (БК) заводські прошивки.

При правильній роботі повсякденна їзда на пропан-бутані мало чим відрізняється від такої на бензині: запуск і прогрівання мотора відбуваються у штатному режимі. Потім, коли температура охолоджувальної рідини сягає 40°C, електроніка включає газовий режим. Якщо оберти двигуна зависокі (від 4000 об/хв), відбувається зворотний перехід на бензин. Відповідно, коли стрілка тахометра повертається в середній діапазон, то газ знову включається. З безпосередніми моторами справа зовсім інша.

Як працює газ на Hyundai із прямим впорскуванням

Алгоритм холодного пуску на газі тут такий самий, як і на традиційному інжекторі. При досягненні робочої температури також включається газовий режим, тільки подача бензину не припиняється. Бензинові форсунки продовжують пропускати через себе бензин, щоб не перегрітися. Тільки його об’єм значно менший – 10–15% від звичайного. Справа в тому, що технологія прямого впорскування передбачає розміщення форсунок у голівці блоку циліндрів (ГБЦ), де діє висока температура від камері згоряння. І тільки циркулююче паливо не дає форсункам перегрітися.

Щоб реалізувати сценарій одночасного впорскування газ/бензин, потрібна окрема програма – унікальна для кожного двигуна. ЕБУ в комплектах для газифікації «безпосередніх» моторів уже має необхідні прошивки від виробника газової апаратури. Наше завдання – зробити коректний монтаж і правильно активувати програму. Детальніше про це дізнавайтесь у наших консультантів.