Увага! СТО на Виноградарі переїжджає 31.05.21. Найближчі станції дивіться у контактах

Детальніше

Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

ГБО на Chrysler

Підібрати комплект під мій автомобіль
Портфолио: бренд > Группа 1

При виборі ГБО на Крайслер звертають увагу на силовий агрегат машини. Переважно більшість моделей марки призначаються для північноамериканського ринку. Однак деякі мотори американського бренду мають японський (Mitsubishi) і навіть німецький (Mercedes) родовід. Так позначається тривала співпраця американців із німцями в межах концерну DaimlerChrysler. А в Німеччині, як відомо, газове паливо є надзвичайно популярним.

Установлення ГБО на Chrysler з будь-яким бензиновим ДВЗ не викликає абсолютно ніяких труднощів. Популярним у наших широтах двигуном марки вважається 2,4-літровий агрегат – його встановлюють на компактні моделі. Цей мотор ставився на моделі «Мітцубісі» («Галант» і «Грандіс»). Про особливості газифікації таких ДВЗ розповімо нижче. Восьмициліндрові HEMI, якими оснащуються топові комплектації марки, також мають свої нюанси, але прекрасно їздять на газі.

гбо на крайслер

ГБО на Крайслер із 4-циліндровими двигунами

На агрегатах сімейства «Сіріус» виросли корейський і китайський автопроми. Двигун настільки вдалий, що сподобався і за океаном, де подібний об'єм вважається «малим літражем». Із плюсів виокремимо великий ресурс, невибагливість і наявність гідрокомпенсаторів, які є чутливими до якості моторного масла. Мінус – підвищені витрати палива, тому газ на Chrysler із таким мотором намагаються поставити більшість автовласників.

На щастя, тут не застосовують складних систем упорскування – лише традиційний інжектор, який не вимагає топових комплектацій газобалонного обладнання. Окупаються комплекти 4-го покоління середнього цінового сегмента вже через 10 тис. км пробігу. З огляду на той факт, що ресурс головних елементів ГБО на Chrysler – газових форсунок і редуктора-випарника – становить мінімум 100 тис. км пробігу, ефективність інвестицій вражає. Таке устаткування містить універсальні програми газового впорскування, тому після монтажу обладнання вимагає доналаштувань. Детальніше про це дізнавайтеся в нашого фахівця.

Установлення ГБО на Крайслер із V6 і V8

Шестициліндрові мотори – гордість марки. Тут можна зустріти і мерседесівські двигуни, і власні розробки американців, а також 3-літровий агрегат того ж таки «Міцубісі». Все залежить від року випуску автомобіля. Проте абсолютно у всіх випадках можна також обійтись устаткуванням середнього цінового сегменту. Правда, ціна комплектації буде трохи вищою через більшу кількість циліндрів, тому що кількість газових форсунок відповідає числу «горщиків». Редуктор-випарник також ставиться потужніший. Якщо врахувати ці нюанси і коректно налаштувати впорскування, газ на Крайслер не вплине на тягу і відклики мотора.

Газифікація HEMI ще більше виправдана, адже навіть із MDS, яка відключає половину циліндрів при відсутності навантаження, економічним цей мотор можна вважати тільки в колі своїх «однокласників» – 8-циліндрових монстрів. Для ДВЗ із такою потужністю випускаються спеціальні комплектації газобалонного обладнання. Звичайно, устаткування ГБО на Крайслер із «вісімкою» під капотом коштує дорожче від базового комплекту. Однак великі витрати бензину означають швидку окупність інвестицій. Наш газовий калькулятор, де враховуються реальні витрати на заправку при вашій манері їзди, допоможе точніше прорахувати цей поріг.