ГБО 4 покоління

Газобалонне обладнання 4-го покоління – це найбільш економічна, проста у використанні та підходяща для вітчизняного газу система. Незважаючи на те, що на ринку вже є п'ята генерація, для нашої країни вона підходить менше. Різниця між ними – у системі впорскування: у «четвірки» воно розподілене. 5-те покоління спрямовує газ у зрідженому стані безпосередньо у двигун.

Незважаючи на те, що п'яте ГБО має ряд істотних переваг, які дуже складно оскаржити, – такі як можливість завестися відразу при мінусовій температурі і подача газу в рідкому вигляді, – воно не стало особливо популярним ні в Україні, ні в Європі.

«П'ятірка» дуже вимоглива до якості палива. А цілком чистого автомобільного газу в Україні немає. На недостатньо хорошому паливі 5-те покоління не таке надійне. Чого не скажеш про ГБО 4-го покоління. Воно немовби розроблене для наших умов.

ГБО 4 покоління в Киеве Рекомендуємо ГБО 4 покоління.

Устаткування надійніше, дуже легко піддається ремонту і «дресируванню». Найголовніша якість «четвірки» – це стабільна робота системи на газі низької якості. На жаль, на нашому ринку такий газ переважає. Тому 4-те покоління – найбільш оптимальний і розумний вибір.

Якщо ви твердо вирішили зробити своє авто більш економним і встановити газобалонне обладнання, то компанія «Час Газу» з легкістю виконає це завдання. Ми рекомендуємо всім власникам авто після 2000 року випуску встановлювати четверте покоління. Адже це найнадійніший і найоптимальніший спосіб економити на паливі й техобслуговуванні автомобіля.

Пристрій ГБО 4 покоління

Заправний пристрій
Заправний пристрій

ВЗП (виносний заправний пристрій) - встановлюється в бампері автомобіля, під бампером або під лючок бензобаку.

Мультиклапан
Мультиклапан

Мультиклапан (від слова "мульти" - багато клапанів) - Блок арматури (мультиклапан) включає в себе запірно-запобіжну систему, виконувальну та контрольну апаратуру з витратним і накопичувальним вентилями та стрілкою вказівника рівня газу.

Балон ГБО
Балон ГБО

Ємністю для газу слугує газовий балон - сталева ємність для газового палива, призначена для заповнення зрідженим газом за температури його поверхні від -40 до +45° С. . Газовий балон розрахований на максимальний робочий тиск 1,6 МПа.

Фільтр грубої очистки
Фільтр грубої очистки

Фільтр рідкої фази встановлюється перед редуктором і призначений для очищення газу від твердих домішок.

Заміна:
Кожні 10 000 км
Випарник
Випарник

Редуктор - випарник (газовий редуктор) призначений для випаровування рідкої фази нафтового зниженого газу (пропан-бутан), автоматичного зниження тиску до робочого, незалежно від витрат і дозування газоподібного палива в потрібній кількості на всіх режимах роботи двигуна.

Заміна ремкомплекту:
Кожні 80 000 км
Фільтр тонкої очистки
Фільтр тонкої очистки

Фільтр газової парової фази (тонкої очистки) встановлюється після редуктора перед форсунками, очищує газ від бруду та конденсату.

Заміна:
Кожні 10 000 км
Газові форсунки
Газові форсунки

Газові форсунки - це пристрій, який дозує газ і розподіляє його в кожний циліндр потрібними порціями.

Техогляд:
Кожні 40 000 км
Контроллер
Контроллер

Контролер - це по суті "мозок" всієї системи. Він слідкує за всіма датчиками (бачить, що відбувається) і таким чином керує всією системою, отримує вприск бензину (тривалість відкриття форсунки) перераховує його і передає на газові форсунки.

Перемикач видів палива
Перемикач видів палива

Перемикач видів палива забезпечує перемикання режиму роботи двигуна з одного виду палива на інший. На сучасному обладнанні IV-го покоління, ще вказується і рівень газу у балоні.

 

4 покоління ГБО – вибір для сучасних авто

  • 4 покоління ГБО сприяє м'якому й ощадному режиму експлуатації двигуна без необхідності змінювати ваш стиль їзди. А це на 30% продовжує строк служби авто.
  • Газобалонне обладнання є безпечним для пасажирів та авто. Стінки газового балону виготовляються з кованої сталі за міжнародним стандартом DIN EN 10120. Щоб зруйнувати такий газовий балон потрібен тиск у 80 атмосфер. Приклади ситуацій, коли створення такого тиску є можливим: падіння машини у прірву, зіткнення з поїздом, пряме попадання блискавки або балістичної ракети.
  • Найнадійніші шланги у світі. Використання італійських газових шлангів Parker повністю виключає можливість протікання газу на шляху з балона у двигун.
  • Відсутність детонації. Оскільки октанове число газу є вищим від бензинового, то це виключає мікровибухи у принципі. Це особливо актуально для машин, які їздять на 95-му бензині.
  • Двигун перестає «стукати». Адже газ у циліндрі не запалюється завчасно, чого не скажеш про бензин.
  • Екологічність системи. Вихлопні гази менш токсичні для навколишнього середовища, ніж вихлоп від бензину. Саме тому ГБО завдає менше шкоди навколишньому середовищу та озоновому шару.
  • Двигун служитиме довше. Знижується навантаження на його корпус: коли їдеш, не відбувається детонації газу (на відміну від бензину). Це продовжує строк служби циліндрів і поршнів.
  • Відсутність нагару. Коли згорає суміш повітря та газу, то нагар не утворюється і масло слугує довше. Нічому горіти – немає нагару.
  • Масло необхідно міняти рідше. Адже воно не розріджується, менше забруднюється і довше зберігає свої властивості.
  • На газовому двигуні збільшується строк служби свічок запалювання.
  • За рахунок рівномірного розподілу суміші в циліндрі збільшується ККД двигуна. Мотор працює м'якше і тихіше.
  • Знижується зношування двигуна. Оскільки газ не текучий, то не змиває масло зі стінок циліндра, яке забезпечує необхідне ковзання для поршня.
  • Універсальність обладнання. ГБО 4-го покоління легко знімається і легко встановлюється практично на будь-який автомобіль. При зміні машини можна заощадити на встановленні нового обладнання.

    Важливий момент. Для дизельних двигунів потрібна деяка модифікація. Більш детальну інформацію ви отримаєте від нашого менеджера.

  • Перехід на газ – це відмінний засіб економії. Неважливо, яке у вас авто – звичайний седан або топова Infiniti з витратою 24 літри на 100 кілометрів.
  • Для сучасних іномарок, оснащених розподіленою системою впорскування (на інжекторних двигунах), розроблено електронно-каталітичну систему впорскування, що дозволяє отримати від устаткування ГБО максимальний ефект. Газ не «вилітатиме у трубу».

Газ на авто 4 покоління: система роботи

Мало хто знає, що перший двигун внутрішнього згорання працював на газі. А придуманий він був аж у далекому 1801 році. Два століття розвитку технологій та останні 20 років розвитку комп'ютерної техніки дозволили зробити систему подачі газу в ДВЗ (двигун внутрішнього згорання) досконалою.

Програмне забезпечення повністю контролює подачу палива. При низькому тиску в системі воно саме перемкне з газу на бензин.

Налаштування ГБО відбувається не підкручуванням гайок, а комп'ютерною програмою. Таким не може похвалитися жодний попередник «четвірки».

Що включає в себе встановлення обладнання?

Фільтр тонкої очисткиФільтри тонкого очищення. З їх допомогою газ прокладає шлях від редуктора до форсуночної планки.
Фільтр перешкоджає забрудненню планки щоб не порушувалося дозування газу, що надходить у двигун.

Газ надходить через колекторПоруч із впускним клапаном встановлюється впускний колектор зі штуцерами-розпилювачами..
На них від форсуночної планки потрапляє вже дозований та очищений газ.

Встановлення газового інжектора, який регулює послідовність роботи обох форсунок – газової та бензинової.
Для цього ЕБУ (електронний блок управління) газового інжектора збирає дані, які надходять до нього з датчиків автомобіля.

Электроника В ГБО

Монтування «мозку» системи – електронної системи безпеки газобалонного обладнання.
Вона відстежує показники з датчиків тиску і температури газу. Якщо тиск падає, то система сама перемикається на бензин.

Скільки вам залишилося чекати до економії?

Монтаж ГБО 4 покоління в Києві не займає багато часу – усього 6 годин. Ми не беремо більше замовлень, ніж можемо якісно виконати. Для нас це принципове питання.

Якщо ж автомобіль для вас є важливим, як повітря, то ми надамо вам підмінний автомобіль – ви будете використовувати його стільки, скільки триває встановлення. Якщо ви закінчите всі свої справи раніше, то залишок часу зможете провести в нашій затишній кав'ярні.

Окупність ГБОГБО 4 – це не витрати. Це інвестиція

Сучасна система газобалонного обладнання зробить вас практично незалежними від цін на бензин. Якщо за місяць ви «накатуєте» мінімум 1500 км, то встановлення газового обладнання дозволить вам істотно економити на бензині.

Чим більше ви будете їздити на своєму авто, тим більше зможете економити на паливі. Газ на авто – це інвестиція в майбутнє. Причому в дуже недалеке.

Як вигідно вирішити «паливне питання»?

Перспектива зниження цін на бензин, на жаль, поки що не передбачається. За 2015 рік 95-й бензин подорожчав на 22%. За прогнозами експертів, у 2016 році ціни на бензин тільки зростатимуть.

Газ – більш ніж реальна можливість економити на паливі. Якість бензину кращою не стає. Це призводить до зайвих витрат не тільки на саме паливо, але й на техобслуговування автомобіля – регулярна профілактика, часті заміни фільтрів і більш прискорене зношування двигуна. І це додаткові витрати, яких хочеться уникнути.

Для цього є два шляхи:

  • Поставити машину в гараж на два місяці та «вигулювати», щоб акумулятор не сів.
  • Перейти на газ.

На перший погляд, установлення газу здається витратним. Але поміркуйте самі: якщо ви кожний день користуєтеся своїм авто і багато їздите (добираючись щодня на роботу і назад зі спальних районів або передмістя), то скільки на тиждень іде на бензин?

Подобається сума? А літр газу у два рази дешевший. Навіть прикинувши «на око», не користуючись калькулятором економії, можна зрозуміти, що 4-те покоління економить ваші гроші у прямому сенсі слова на кожному кілометрі шляху.

Щоб установити ГБО 4-го покоління на ваше авто, ви можете зараз зателефонувати нашому менеджеру і записатися на встановлення. Наші фахівці вийдуть з вами на зв'язок і вже через 6 годин після встановлення ви займетеся збереженням сімейного бюджету. Чим швидше ви це зробите, тим швидше почнете економити. З газом на авто ви посміхатиметеся. Час газу прийшов!

 

 

 
Чому настав час перевести твоє авто на газ?

Холд он, завзяті прихильники бензину і швидкої їзди. Автомобілі на блакитному паливі – це не тільки економія. Газові авто знову показують, де зимують раки, бабаки і бурі ведмеді всім, завсідникам клубу «На газі немає жвавості і тяги». Не так давно встановлено новий рекорд швидкості на газі, і це швидше, ніж ви коли-небудь розганялися.

На цей раз BMW 3 Series розігнався до 318,1 км / год під час показових заїздів в південній Італії. Автомобіль оснащений 552-сильним мотором на 10 циліндрів, який і переобладнали під їзду на альтернативному пальному.

Королева Великобританії Єлизавета II дала своє королівське схвалення на використання автомобілів, які їздять на пропан-бутановій суміші.

Весь королівський парк роллс-ройсів планово переобладнали для їзди на газі. Слідом за королевою на газ переходить муніципальний транспорт – санітарні машини, поліцейські патрульні авто і автобуси.

Службова машина заступника прем'єр-міністра Джона Прескотта Jaguar Sovereign теж переведено на ГБО. Містер Прескотт заявив, що перехід авто на газ стане новою політикою міністерств в Сполученому Королівстві.

У 1911 році вчений Вальтер Снеллінг озвучив ідею використовувати суміш пропану і бутану в якості палива.

До цього ці гази вважалися відходами, непотрібними домішками, від яких позбавлялися як могли – аж до того, що просто спускали їх у атмосферу.

Слава богу, що промисловість на той час ще не досягла пікової форми і в атмосферу не встигли спустити всі світові запаси газу.

Одна з моделей на основі BMW 3, GP3.10 Gas Powered – це найшвидший автомобіль на ГБО. Розробила його німецька компанія AC Schnitzer. Максимальна швидкість цього красеня - 318 км/год, швидкості в 100 км/год він досягає за чотири з половиною секунди, а до 200 км/год розганяється всього за 13,9 секунди. Потужність двигуна GP3.10 – 552 кінські сили.

AC Schnitzer заявили, що модель поки випущена в одиничному екземплярі і продавати її вони не мають наміру.

Ігор - щасливий власник Daewoo Lanos з двигуном на 4 циліндри. Кожен день він їздить на роботу з Оболоні на Хрещатик, стоїть у пробках, а після роботи забирає дружину Катю зі спортзали. На вихідних він в теплу пору року їздить до тещі на дачу полоти грядки і бути покусаним комарами

Завтра він встановить систему ГБО-систему STAG.

Вона окупиться у нього через 7-8 місяців і Катя отримає нову шубу.

Дорогами Польщі їздить найбільша кількість авто з газобалонним обладнанням.

Аж 2 мільйони 170 тисяч штук. Щоб «нагодувати» таку кількість «автогазового» парку, в країні побудували більше шести тисяч газозаправних станцій.

Практично на кожній другій бензоколонці можна також заправитися і пропано-бутановою сумішшю.

Як економити ще більше, навіть якщо поставив і без того економне ГБО?

Дальнє світло фар авто збільшує витрату палива на 10%, а ближнє світло — на 5%. Невідрегульований розвал-сходження обійдеться ще в 10%.

Якщо ви перевозите багато пасажирів або вантажі, то «платите» по 10% — за кожні 100 кг зайвої ваги. Додатковий багажник на даху збільшить витрати на 5% (пустий) або на 40% (повний), а причеп – аж на 60%!

У Німеччині частину моделей Volkswagen вже оснащують ГБО Prins при складанні. У Польщі той же Prins рекомендують в якості додаткової опції в салонах Toyota.

І майже половина вироблених в Італії авто для внутрішнього ринку теж призначена для їзди на газу.

У всьому світі щорічно парк авто з встановленим ГБО збільшується на 20-25%.

На українському ринку компанія Renault ще в 2012 гроці стала поставляти Renault Duster з попередньо встановленим газобалонним обладнанням.

Через 4 місяці частка в об'ємі продажів Duster’а з ГБО виросла до 10% серед всієї цієї лінійки з іншими типами двигуна.

А через кілька місяців ЗАЗ представив Lanos з заводським ГБО.

Умільці з шоу BBC "Bang Goes The Theory" переобладнали старий Volkswagen Scirocco 1988 року випуску для їзди на газі. Ось тільки газ вони отримують на місці – від обсмажування кавових гранул. Перш за все, кавові зерна підігріваються в спеціальній ємності на вугіллі, через що вони виділяють водень і вуглекислий газ.

Отриманий газ подається в радіатор, охолоджується і фільтрується. Потім через прокладений по даху трубопровід газ подається в мотор, спалюється і авто їде. Витрата кофемобіля поки далека від економічності - 21 кілограм кави на 100 км.

У 80-х роках в СРСР прийшла мода на економію ресурсів. З центру прийшов наказ - перевести весь парк державних авто на газ. Керівники і водії автобаз і автобусних парків сприйняли ідею без ентузіазму. Пішли скарги і звіти, мовляв, газ псує машини, клапани прогорають, двигуни ламаються. Так в наше життя увійшов міф про те, що газ – погано для автомобіля. Насправді більшість поломок було сфальсифіковано, адже і «командний склад», і прості водії позбавлялися «лівого» заробітку. Злити і перепродати бензин було просто, а газ – складно, та й попиту не нього особливого не було.

Загадкове 5-е покоління ГБО... Чому в Європі воно стає все популярнішим, а у нас його використовують на лічених машинах? Відповідає Старший майстер Часу газу Михайло:

- На п'ятому поколінні газ надходить безпосередньо в циліндри двигуна в зрідженому вигляді і миттєво там випаровується. Для того, щоб наші авто добре працювали на такій системі потрібен дуже чистий якісний газ. Поки такого вдень-з-вогнем... Та й ціна таких сисем починається від 2 000 у.о. Так що для України 5-е і 6-е покоління – це дуже далекі перспективи, враховуючи що четверте працює як годинник і повністю себе відбиває за витратами.

Вчені провели масштабне дослідження біблійних текстів і прийшли до висновку, що за християнською традицією середньорічна температура Пекла – + 718 градусів за Цельсієм.

В таких умовах на машині з ГБО або без особливо не поїздиш – температура самозаймання пропану – близько 550 ˚C, а бензину і того менше – 500 ˚C. А з іншого боку, на Землі навіть в Долині смерті, найжаркішій точці на планеті (+ 56,7 ˚C), їздити з кондиціонером в авто на ГБО набагато безпечніше ніж йти пішки.

Газ пропан, який найчастіше використовують для заправки ГБО, не має запаху.

Для того, щоб поломки в автогазовий системі не залишилися непоміченими, в пропан додають одорант (саме одорант, а не дезодорант) – хімічна речовина зі специфічним запахом. Тому якщо ви відчули в салоні або біля авто запах газу, то це пахне не газ, а одорант. А ще запах одоранту означає те, що потрібно заїхати на станцію Час газу і ретельно перевірити всю систему вашого ГБО.

Василь Якович, вчитель водіння, кожному новачку, який сів в перший раз за кермо автомобіля, розповідає маленький секрет.

– Якщо ти їдеш зі швидкістю 40 км / год і прискорюється до 80 км / год, то, вважай, пального у тебе буде йти рівно в 2 рази більше. – каже він.

– Найпростіший спосіб не викладати півзарплати в касу автозаправної станції – не лихачити і їхати з середньою швидкістю 50-70 км/год.

Директор Часу газу Ярослав втрачає розум від еспресо.

Тому на кожній нашій станції є кав'ярня, де в затишній атмосфері і в теплі кожен клієнт може насолодитися багатьма видами натуральної зернової кави.

Чашечка натуральної кави в теплій і затишній атмосфері нашої гостьової кімнати активізує роботу вашої симпатичної нервової системи, подарує вам бадьорість, гарний настрій і енергію.

Якщо ви перейшли на ГБО, то можете отримати від держави часткову компенсацію своїх витрат у вигляді податкової знижки.

Для цього протягом року після установки необхідно подати до податкової інспекції декларацію про майновий стан і доходи за 2012 рік та написати заяву, в якій вказати номер розрахункового рахунку для зарахування коштів. Таким чином витрати на ГБО окупляться значно раніше, ніж ви очікуєте.

Пост з форуму: «Колись в далекі часи був я на СТО, ремонтували Мерседес 123 кузов універсал. Його в зад наздогнала фура, і заду як такого майже не було. І в кутку поряд з ним я побачив пропановий балон, який був сплюснутий В ДВА РАЗИ величезною силою зіткнення. Я вас можу запевнити, що він був наполовину заповнений. Пізніше я з'ясував, що даішники при складанні акту про ДТП, сказали що якщо б не цей балон, то цілком можливо, що пасажири, які сидять на задньому сидінні, могли б дуже постраждати. А так аварія пройшла без жертв. Ось таке оповідання ».

На нашій станції на Виноградарі час, яке механіки витрачають на встановлення, перевірку і налаштування ГБОблизько 6-ти годин. Це набагато швидше, ніж на більшості станцій Києва, але все-таки не 42 секунди, як заміна бензинового двигуна в 1985 році для Форда Ескорд.

Остання подія потрапила в книгу рекордів Гіннеса.

Наші механіки не горять поки бажанням потрапити в книгу рекордів і керуються принципом «сім разів відміряй – один відріж». А це за 42 секунди не вийде.

Жителям європейських міст набрид постійний смог, яким дихають вони і їхні діти.

У Франції увесь муніципальний транспорт (автобуси, сміттєзбиральні машини і т.п.) їздять тільки на газі. За в'їзд в Лондон потрібно заплатити. Тільки якщо ваша машина їздить на газі, то ви можете проїхати до цього міста безкоштовно.

В Італії, де 25% авто працює на газі, в'їзд машин на бензині заборонений в центр безлічі міст.