044 333 91 95
Модель випускається з 2002 року, і весь цей час на «Шеви» масово ставився єдиний 4-циліндровий вазовський мотор «на ланцюгу» з об'ємом 1,7 л. Експерименти з дизелями та реновськими агрегатами не береться до уваги, тому що такі модифікації в Україні практично не зустрічаються.
Хоча і вважається, що силовий агрегат з'явився в 1994 році, але, по суті, ми маємо справу з модифікацією перевіреного «трієчного» мотору 1976 року. Тому для наших мотористів тут не залишилося таємниць - газифікується машина легко та невимушено.
Головне - дотримуватися комплектності обладнання: щоб елементи установки відповідали за потужністю ДВС. Другий момент - не можна обмежуватися лише автокалібровкою після монтажу. Кожна машина повинна доналаштовуватись в русі.
Так, двигун віковий, проте оснащений розподільним вприскуванням, тому рекомендуємо ставити комлекти четвертого покоління. Тут є два варіанти газифікації - «збірна солянка» з комплектуючих різних виробників і монобрендовий комплект. Другий варіант виглядає краще через 100-відсоткову прогнозованість результату.
До комлекту додається пакет документів для реєстрації в МРЕВ. Практика показує, що ловатовська техніка - «комплект з однієї коробки» - проявляє себе на цьому движку найкраще.
Lovato (Італія) - найвідоміший італійський бренд. У той же час ціна бюджетної комплектації порівнюють із зразками недорогої техніки.
Здібностей комплектації Smart з форсунками Lovato Rail GLP 2KP цілком достатньо, щоб машина на пропані поїхала бадьоро і без претензій. Якщо комлект ГБО на Шевроле Нива буде доукомплектований варіатором УОЗ, можна розраховувати на бензинові характеристики.
Пристрій змінює кут запалювання в ранню сторону, через що паливна порція згорає якісніше. Звідси більш високий ККД і менша витрата пропан-бутану, тому що незгорілі його частинки не вилітають в трубу разом з відпрацьованими газами.
У комплект також входять редуктор-випарник, мультиклапан євростандарту і циліндричний балон на 50 л (для зовнішнього або внутрішнього розміщення).
Здібності редуктора особливо важливі при пікових навантаженнях, тому тут дотримуються запас по потужності. Мультиклапан з дублюванням запору безпосередньо на балоні - це обов'язкова на сьогодні вимога на європейському ринку, яке підвищує безпеку експлуатації посудин під тиском.
Крім того, це зручно, тому що водієві не доводиться закручувати вентиль вручну перед зупинкою - клапан спрацьовує, коли вимикається запалювання.
Ще одна важлива деталь - запірна арматура. ГБО на Ниву Шевроле комплектується фірмовими самозатисними хомутами Norma (Німеччина), які не вимагають періодичної підтяжки. А для подачі газу застосовуються рукави Parker (Італія). Матеріал, з якого виконуються газові шланги, володіє нульовим поглинанням пропановой аромату.
Саме через них в салон потрапляють неприємні запахи з підкапотного простору. Згодом більшість матеріалів все-таки вбирають віддушку, а у паркеровських шлангів такого не бракує.
Якщо у вас залишилися питання по комплектації, залишайте заявку нашим консультантам - і вам зателефонують.