Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити
Подобрать комплект ГБО под Chevrolet Niva 1.7 2008
Авто в портфолио > Группа 1

Встановлення ГБО на Chevrolet Niva 1.7 2008 (4 циліндра) система ГБО - STAG

Фотографії установки ГБО 4 покоління на Chevrolet Niva 1.7 2008 (4 циліндра)
Встановлення ГБО на Chevrolet Niva 1.7 2008 (4 циліндра) система ГБО - STAG
Ще установки ГБО на Chevrolet Niva
Розрахунок витрати та економії
від встановлення ГБО на станціях «Время Газа» для Chevrolet Niva 1.7 2008
Протягом 10 хвилин отримайте точну калькуляцію окупності ГБО для вашого Chevrolet Niva 1.7 2008
Дисклеймер: точність розрахунку залежить багатьох чинників. Розрахунок нижче – усереднений. Ми наводимо його для того, щоб ви могли скласти загальне уявлення про вигоду їзди газом для вашого авто.
Бензин
Газ
Різниця
Об'єм бака
58 л
42 л
-16 л
Вартість повного бака
2835.62 ₴
1067.22 ₴
-1768.4 ₴
Витрата на 100 км
місто 13 л
місто 14.95 л
1.95 л
траса 10 л
траса 11.5 л
1.5 л
Поїздка на одному баку
місто 446 км
місто 281 км
-165 км
траса 580 км
траса 365 км
-215 км
Ціна палива
48.89 ₴
25.41 ₴
23.48 ₴ (на 48% дешевше)
Ціна поїздки 1000 ₴
місто 6356 ₴
місто 3799 ₴
2557 ₴ (на 40% дешевше)
траса 4889 ₴
траса 2922 ₴
1967 ₴ (на 40% дешевше)
Щомісячні витрати при пробігу 10 000 км у змішаному режимі
місто 56224 ₴
місто 33605 ₴
22619 ₴ (на 40% дешевше)
43 деталі
у кожному
комплекті ГБО
Блок управління, форсунки і редуктор - це 50% надійної роботи авто, ще 50% успіху - інші комплектуючі
35%
клієнтів
встановили
ГБО у розстрочку
5 років гарантії або 200 000 км пробігу від Время газа
Окрім заводської гарантії на ГБО, надаємо додаткову гарантію на встановлення ГБО 5 років або 200 000 км пробігу від компанії «Время газа». Вирішуємо гарантійні ситуації в день звернення, без двотижневого очікування відповіді від заводу-виробника.
Авто в портфолио > Группа 2
Тс-с-с!
Хотите получить чек-лист
Как установить ГБО на Chevrolet Niva 1.7 2008 и на 100% без вреда для двигателя?
Пришлем вам его в мессенджер
Мессенджеры

Газ на авто (ГБО) на Chevrolet Niva 1.7 2008 (4 циліндра) система ГБО - STAG

Модель випускається з 2002 року, і весь цей час на «Шеви» масово ставився єдиний 4-циліндровий вазовський мотор «на ланцюгу» з об'ємом 1,7 л. Експерименти з дизелями та реновськими агрегатами не береться до уваги, тому що такі модифікації в Україні практично не зустрічаються.

Хоча і вважається, що силовий агрегат з'явився в 1994 році, але, по суті, ми маємо справу з модифікацією перевіреного «трієчного» мотору 1976 року. Тому для наших мотористів тут не залишилося таємниць - газифікується машина легко та невимушено.

Газ на Шевроле Нива

Головне - дотримуватися комплектності обладнання: щоб елементи установки відповідали за потужністю ДВС. Другий момент - не можна обмежуватися лише автокалібровкою після монтажу. Кожна машина повинна доналаштовуватись в русі.

Комплект ГБО на Шевроле Нива Chevrolet Niva 1.7 2008 (4 циліндра) система ГБО - STAG

Так, двигун віковий, проте оснащений розподільним вприскуванням, тому рекомендуємо ставити комлекти четвертого покоління. Тут є два варіанти газифікації - «збірна солянка» з комплектуючих різних виробників і монобрендовий комплект. Другий варіант виглядає краще через 100-відсоткову прогнозованість результату.

До комлекту додається пакет документів для реєстрації в МРЕВ. Практика показує, що ловатовська техніка - «комплект з однієї коробки» - проявляє себе на цьому движку найкраще.

Lovato (Італія) - найвідоміший італійський бренд. У той же час ціна бюджетної комплектації порівнюють із зразками недорогої техніки.

Здібностей комплектації Smart з форсунками Lovato Rail GLP 2KP цілком достатньо, щоб машина на пропані поїхала бадьоро і без претензій. Якщо комлект ГБО на Шевроле Нива буде доукомплектований варіатором УОЗ, можна розраховувати на бензинові характеристики.

Пристрій змінює кут запалювання в ранню сторону, через що паливна порція згорає якісніше. Звідси більш високий ККД і менша витрата пропан-бутану, тому що незгорілі його частинки не вилітають в трубу разом з відпрацьованими газами.

У комплект також входять редуктор-випарник, мультиклапан євростандарту і циліндричний балон на 50 л (для зовнішнього або внутрішнього розміщення).

Здібності редуктора особливо важливі при пікових навантаженнях, тому тут дотримуються запас по потужності. Мультиклапан з дублюванням запору безпосередньо на балоні - це обов'язкова на сьогодні вимога на європейському ринку, яке підвищує безпеку експлуатації посудин під тиском.

Крім того, це зручно, тому що водієві не доводиться закручувати вентиль вручну перед зупинкою - клапан спрацьовує, коли вимикається запалювання.

Ще одна важлива деталь - запірна арматура. ГБО на Ниву Шевроле комплектується фірмовими самозатисними хомутами Norma (Німеччина), які не вимагають періодичної підтяжки. А для подачі газу застосовуються рукави Parker (Італія). Матеріал, з якого виконуються газові шланги, володіє нульовим поглинанням пропановой аромату.

Саме через них в салон потрапляють неприємні запахи з підкапотного простору. Згодом більшість матеріалів все-таки вбирають віддушку, а у паркеровських шлангів такого не бракує.

Якщо у вас залишилися питання по комплектації, залишайте заявку нашим консультантам - і вам зателефонують.