Мікропроцесорний
– це пристрій, який ви можете встановити додатково до системи ГБО на своєму авто.Навіщо потрібен варіатор?
- Щоб машина їздила «спритніше»
- Щоб витрачала менше пального
- Щоб збільшити термін служби клапанів
Чому погано без варіатора
Бензин з різним октановим числом горить після підпалювання різний час – чим вище число, тим раніше загоряється суміш і довше горить. Октанове число газу є вищим від будь-якої марки бензину, і становить в залежності від співвідношення пропану та бутану у суміші – 105-108 одиниць. І якщо момент запалювання налаштовано неправильно, то пальне може догорати практично у випускному колекторі. А якщо ваше авто інжекторного типу, то висока температура вихлопних газів може дуже швидко вивести з ладу каталітичний нейтралізатор.
Чому з варіатором добре
Варіатор збільшує кут випередження запалювання, тобто
. Завдяки цьому газ встигає згорати в циліндрі та віддає всю свою енергію для роботи мотора, а не на нагрівання клапанів і каталітичного нейтралізатора. У результаті ККД двигуна підвищується, палива витрачається менше, а машина стає відчутно більш динамічною. І ви це відчуваєте.Експеримент
Перед тим, як написати все, що зазначено вище, ми провели експеримент. Ми взяли SkodaOctavia A5 1,6, і протестували її на бензині та газі (з варіатором і без нього).
На графіку нижче ви побачите результати цього експерименту. Синя і жовта лінії – це динаміка двигуна з варіатором. Висновки робіть самі.
Ціна варіатора КВЗ
Вартість варіатора залежить від виробника. А вартість встановлення – від того, ставимо ми його одночасно з ГБО, чи пізніше на вже встановлену ГБО-систему.