044 333 91 95
За 14 років конвеєрного життя Славута застала ще «доінжекторні часи». Тому одна частина автомобілів мала традиційну карбюраторну схему подачі палива, а інша - оснащувалася системою розподіленого вприскування компанії «Сіменс». При газифікації машини цей момент грає важливу роль.
Для карбюраторних авто застосовується 2-е покоління - так званий «газовий карбюратор». Пропан подається в циліндри замість бензину через проставлення-змішувач. При перемиканні в газовий режим подача бензину перекривається електроклапаном, який входить в комплект газобалонного обладнання. Те ж відбувається і з газом, коли машина повертається в бензиновий режим.
Всі налаштування здійснюються нашим майстром вручну - така особливість газового обладнання для карбюраторних машин. Крім самого комплекту, в вартість монтажу входять витратні матеріали і документи, необхідні для реєстрації в МРЕВ.
Все так само, як і для сучасних установок. Навіть монтажні матеріали використовуються ті ж - магістраль, шланги, хомути. Економити на них сенсу немає, тому що пропан на 2-му і 4-му поколіннях - однаковий, значить, хомути повинні тримати намертво, а шланги - не просочувати віддушкою ні в ЗАЗі, ні в Мерседесі.
Тут алгоритм складніше, тому установка коштує дорожче. Радує відсутність особливих вимог до комплектації обладнання, а це означає, що можна обійтися бюджетними варіантами. Контролер підбирається з мінімальним набором функцій, тому що навороченим системам тут ніде розгулятися.
Вибір форсунок і редуктора-випарника також залежить від бажання автовласника, є і бюджетні варіанти, здібностей яких для Славути досить.
Єдине, на чому не радимо економити, - монтажний матеріал. Дешеву магістраль високого тиску доведеться міняти через пару років, а «ліві» газові шланги прослужать і того менше, тому що швидко просочаться ароматом, запах якої почне докучати водієві та пасажирам.
Копійчані хомути також будуть доставляти клопоти вранці - ну кому захочеться бігати навколо відкритого капота з викруткою і шукати витік?
Також не рекомендуємо ставити на інжектор системи 2-го покоління: по-перше, і без того скромний двигун втратить 10-15% потужності; по-друге, хоча клапан «антихлопок» охороняє від зворотного удару полум'я, тим не менш, він все ж трапляється.
У таких ситуаціях часто виходять з ладу датчики, а це додаткові витрати, які зведуть всю економію нанівець. Безпека ГБО на Славуту і ціна обладнання знаходяться в прямій залежності. Щоб дізнатися про комплектації більше, пропонуємо заїхати в один з наших центрів і безпосередньо на місці задати питання нашому інженеру. Там же можна побачити монтаж та налагодження установки.