044 333 91 95
Модель в цьому кузові, крім монструозного V8, оснащується також V-образними «шістками» обсягом 3,5 або 3,7 л, які видають максимальну потужність і крутний момент ближче до червоної зони тахометра - на мотоциклетних 7000 об. / хв.
Не дивно, адже ті ж двигуни ставлять на Скайлайн і 350Z, тому навіть на великий кросовер не приховати вроджений темперамент. З нюансів, що впливають на експлуатацію машини на газу, виділимо необхідність регулювати теплові зазори клапанів. Схильність до перегріву змушує частіше перевіряти рівень охолоджувальної рідини (ОР) в бачку.
Що стосується регулювання клапанів, то на бензині виробник рекомендує це робити після 100 тис. км пробігу. На пропані ми рекомендуємо здійснювати операцію вдвічі частіше - кожні 50 тис. км.
Мотори володіють колосальним запасом міцності, але в однаковій мірі вимогливі до комплектації ГБО.
Від бюджетних варіантів газового обладнання краще відразу відмовитися. З установками середнього цінового сегмента машина майже не втрачає в динаміці, але на преміальній апаратурі під пропан «фінік» ні в чому не поступається чисто бензиновій версії в цивільній експлуатації.
Але коли стрілка тахометра перевалює «за північ», автомобіль перемикається на бензин. Відбувається це автоматично, тому що сидить за кермом навіть не помітить момент переходу. До слова, холодний запуск і прогрів мотору також відбуваються на бензині.
Коректність роботи установки на Infiniti FX35 і витрата газу залежать від точності налаштувань. Принцип дії газових програм вприскування складається в корекціях бензинових алгоритмів, тому регулювання здійснюються в реальному їзді: машину відчувають у всіх режимах, щоб зняти заводські налаштування.
Досвід показує, що ходові випробування розкривають всі штатні режими. У реальній їзді процес займе трохи часу через адаптивних налаштувань, але оминути етап «живий експлуатації» не можна.
Після викочування бензинових режимів виставляються коефіцієнти корекції під пропан для кожного діапазону оборотів двигуна. Перш ніж повернути авто власнику, отримані налаштування перевіряються діагностикою. Якщо бортовий комп'ютер (БК) «не лається» і з показниками вихлопу - порядок, значить, Infiniti FX35 і газ «подружилися», і авто готове до Біпаливної експлуатації.