Хто підпустив газу?
Поява специфічного душка після «газифікації» автомобіля, - не таке вже рідкісне явище, а причин може бути декілька:
- Якщо запахло незабаром після встановлення системи, це означає, що у майстрів, які робили монтаж, руки-крюки. В процесі однозначно були здійснені серйозні порушення - негерметичні з'єднання деталей конструкції, використання дешевих редукторів, балонів, заміна оригінальних комплектуючих на аналоги невідомого походження, а то і зовсім пристосований замість газового шланга той, що «теж підійде». До подібних авантюр вдаються з однією метою - заманити клієнтів низькими цінами.
- Буває, що після переходу на пропан-бутан все відмінно, але через деякий час починаєте відчувати характерний запах. У цьому випадку варто перевірити місця з'єднань, наприклад, редуктора або мультиклапана. Це теж косяк ТО - система погано відкалібрована.
- Вловлюється запах у вихлопі - корінь зла знову в недобросовісної налаштування обладнання. Блакитне паливо в двигуні згорає не повністю, і замість економії ви в буквальному сенсі слова викидаєте гроші в повітря.
- Якщо забули вчасно замінити газові фільтри, це теж може стати причиною порушення приємної атмосфери в салоні машини. Розраховані фільтри в середньому на 10 000 км пробігу, так що візьміть це на замітку.
- Природний знос деталей - один з варіантів, чому з'явився запах газу в авто.
Економія повинна бути розумною, і якщо установка газобалонного обладнання - це добре, оскільки вдвічі скорочуються витрати на паливо і ремонт транспортного засобу, то некваліфіковані майстри і сумнівного виробництва система - це погано, тому що ризикуєте постійно платити за усунення неполадок.
У сертифікованому центрі працюють джедаї - вірні члени Ордену «Форсунки та фільтри», а в гаражах вас зустрінуть сітхи - адепти темної сторони ГБО. Ми впевнені - ви віддасте перевагу правильну сторону.