Рідкісні тачки, і де вони мешкають: закриваємо гештальт

Рідкісні тачки
22 квітня, 2019
Поділитися: 
Якщо одні купують «евробляхи» заради економії, то інші використовують цей канал доставки авто з Європи, щоб обзавестися рідкісним авто. Який «ексклюзив» приганяють з Європи за «смішні» гроші?

Визначаємося з термінами: Що таке «ексклюзив»?

Йдеться, звичайно, не про колекційні машини - такі коштують дорого в будь-якій частині планети.

Зазвичай маються на увазі марки і моделі, які з якихось причин не поставлялися на наш ринок - будинки на колесах, родстери, кабріолети і спортивні купе, автомобілі представницького класу.

Окремо стоять машини мрії: культові в наших широтах «шестисоті» в сто сороковому кузові з W12 під капотом або «сімки» БМВ, про які не вдається забути з часів побаченого в юнацтві фільму.

Як відомо, щоб жити довго і щасливо, Гельштат слід закривати. Це може обійтися зовсім недорого - не дорожче 10-річного хетчбека гольф-класу.

Доля таких машин на ринку Європи - розбирання, прес і металобрухт.

Справа в тому, що кваліфікований ремонт подібних авто виливається в фантастичні гроші. Плюс податки, оплата стоянки, страховка та інші обов'язкові платежі, розмір яких часто залежить від віку «тачки» і об'єму двигуна.

Наприклад, «відкапіталити» движок не старого за нашими мірками БМВ (8-10 років) в країнах Скандинавії варто настільки дорого, що автомобіль дешевше здати в утиль, а то і зовсім кинути у дороги, де його жваво приберуть комунальники. Такі «смертники» скупчуються на спеціальних стоянках, звідки і відправляються під прес, якщо їх не перехоплюють «кочівники-перекупники» зі Східної Європи.

«Американці-вісімки»

Американські машини з V8 - це ще один сегмент «ексклюзиву» задешево. Любов до чистокровних американських машин - Лінкольн, Кадилак, джипів - це гештальт, який не закривається. Як і у випадку з європейським «ексклюзивом», ці машини рідко стають єдиними в сім'ї.

У кращому випадку машину приведуть в порядок і визначать їй роль «автомобіля вихідного дня» або авто для кортежу молодят. У гіршому - світять вічний ремонт або животіння під відкритим небом в очікуванні потрібних запчастин.

Американські раритетні автомобілі

Недоліки у європейського і американського «ексклюзиву» очевидні - більшість машин вимагають ремонту. Зате якщо навести такий автомобіль в порядок, він здатний доставити чимало радісних миттєвостей.

Поки в Україні юридична «непонятка» з авто на іноземних номерах, наша країна залишається заповідником для таких машин. Високий витрата палива мастодонтів легко компенсується установкою ГБО. У більшості випадків тут не потрібні наворочені системи.

Шляхи в Україну

І свіжі, і літні авто доставляються однаковими способами. Європейські машини потрапляють до нас в країну тими ж шляхами, що і раніше, - левова частка заїжджає через Литву, яка перетворилася в загальноєвропейський авторинок.

Для «американців» діють два канали - безпосередньо з США або через Грузію. В обох випадках машини проходять крізь систему аукціонів, тому є можливість з'ясувати початковий стан кожного примірника.

Однак заробити або заощадити на свіжій машині виходить більше, ніж на «дідку», тому «ексклюзив» потрапляє до нас все рідше і рідше. Скоро такі авто дійсно стануть раритетом і перетворяться вже в справжній ексклюзив, без лапок.

0% розстрочка0% розстрочка
Время газа