Let's GO! Сьогодні ми розберемо один з головних міфів про ГБО, який звучить так:
"Через газове обладнання прогорають клапани! Яка економія?! Я на цю вудку не потраплю!"
Отже, зупинимося на ньому детальніше. Ось кілька причин, за якими клапани прогорають:
- неправильне регулювання теплового зазору клапанного механізму;
- бідна суміш палива;
- невірно виставлене запалювання (пізніше).
Ці причини універсальні і не мають прямого відношення до газу, так як вони також виводять з ладу клапани і на бензині.
Більшість сучасних автомобілів має гідрокомпенсатори ходу клапанів і, з їх допомогою, двигун підлаштовується під зміни властивостей палива. Для автомобілів без гідрокомпенсаторів обов'язкове регулювання клапанів з інтервалом, встановленим заводом-виробником. А на газі - частіше.
Таким чином, сам газ не завдає шкоди двигуну. Шкоди завдає бідна суміш і невірні регулювання роботи, незалежно від того, на чому працює двигун: на бензині або на газі.
На бензині бідну суміш здатний виявити і «поправити» кисневий датчик. З газом це не спрацьовує, тому перед установкою газового обладнання машину обов'язково перевіряють на проблеми з мотором, запалюванням, а також проводиться перевірка справності датчиків кисню. Для усунення проблем, перед установкою ГБО майстер направить машину на ремонт.