Первинна діагностика стану ГБО при покупці б/у автомобіля

Газовий балон ГБО
13 березня, 2019
Поділитися: 
Відомо, що найдорожча деталь машини - кузов. Саме його перевіряють в першу чергу, коли вибирають уживане авто. Якщо стан ЛКП не викликає тривог, то можна вирушати на СТО для діагностики головних агрегатів. Як бути, якщо машина оснащена ГБО? Як визначити його працездатність і законність?

Якщо сподобалась машина обладнана газовою установкою, то спочатку переконайтеся, що вона вписана в техпаспорт. Якщо відповідного запису немає, то - будьте готові до труднощів при реєстрації. Також підозри повинно викликати наявність позначки про встановлений ГБО і разом з тимйого повна або часткова непрацездатність. Не пошкодуйте 120 грн на діагностику на спеціалізованому газовому СТО, тому що буває, що озвучують власники перегоріли запобіжники, а за фактом виявляється, що повністю згоріла електроніка, заміна якої влетить Вам в копієчку.

Ідеально, якщо газ вписаний, а обладнання регулярно обслуговується, про що є відповідні записи в сервісній книжці. Також добре, коли гарантійний термін ще не вийшов. У нас він становить 3 роки або 100 тис. км пробігу. Якщо пробіг великий, тоді є ймовірність, що ключові елементи вже на підході до закінчення свого ресурсу. Страшного в цьому нічого немає, проте з'являється привід для торгу. Зекономлених грошей може вистачити на оновлення ГБО.

Ресурс головних агрегатів газового обладнання

Бюджетні форсунки типу «Валтек» обслуговуються кожні 40 тис. км пробігу. Їх ресурс становить 100-120 тис. км. Бренди «Ловато», «Хана» і «Баракуда» мають ресурсом в 2-2,5 рази більшим. Так що, якщо на обраній вами машині газові форси наблизилися до критичної межі, можна сміливо торгуватися з власником про зниження ціни авто в розмірі вартості нових форсунок. Відремонтувати або відреставрувати газові форсунки можна, а їздити на зношених - тим більше.

Що стосується редукторів-випарників, то їх ресурс також перевалює за 100 тис. км. На 80 тис. рубежі настає час для заміни ремкомплекта. При правильному обслуговуванні, редуктор після заміни ремкомплекта виходжує свій ресурс як новий повторно. На працездатність агрегату в довгій перспективі впливають температурні режими. Якщо агрегат, наприклад, на другому поколінні ГБО, піддавався обмерзання, а власник хвалиться, що заводить і прогріває машину не на бензині, а на газі, то ймовірність того, що редуктор не переживе ремонту, наближається до 100%.

Газові балони

Автомобілісти забувають, що термін експлуатації посудин під пропан становить 10 років, тому при покупці уживаної машини з ГБО рекомендуємо вивчити паспорт пристрою. Для ємностей до 100 л головним документом є металева табличка на корпусі, де містяться всі дані про балон. Для балонів ємністю понад 100 л обов'язково повинен бути сертифікат. Експлуатувати судини старше 10 років вкрай не рекомендується. Справа в тому, що внутрішні стінки балона не захищені від корозії, тому зовні він може виглядати пристойно, а про стан всередині залишається тільки здогадуватися.

0% розстрочка0% розстрочка
Время газа