Компанія відіграє в сегменті газобалонного обладнання преміум класу. Але це той випадок, коли преміальність базується не на маркетингових складових, а на просунутих технологіях: голландці випускають виняткову техніку під конкретні моделі та модифікації авто.
Це готові рішення зі встановлення з точним описом розташування кожного елементу встановлення, типу кріплення, довжини магістралей та шлангів. Але найцінніше - це персоніфікований софт, який справляється з управлінням вприскуванням не гірше штатного бортового комп'ютера автомобіля (БК).
Устаткування "блакитної крові"
Голландська апаратура не потребує додаткових налаштувань та регулюваннь після монтажу. Режим сервісного обслуговування встановлення також індивідуальний.
Подібний перфекціонізм у виробництві обходиться дорого, тому висока вартість ГБО Prins - це головний мінус для українських автомобілістів. Крім того, не всі автолюбителі зможуть долучитися до газового хайтеку, тому що самі голландці обмежують перелік автомобілів, з якими сумісно їх обладнання.
Правда, список допустимих до переобладнання авто широкий, але в ньому відсутні:
- авто, що зійшли з конвеєру до 2007 року;
- моделі, випущені для ринків країн третього світу;
- рідкісні модифікації відомих автобрендів або спецтехніка.
Частково це пов'язано з тим, що компанія спершу концентрувалася на ринку Німеччини, де у голландців зараз 60-80% частки газифікованих машин. Друге - бренд зробив упор на преміальні моделі авто німецького виробництва. Нарешті, щоб створити класний софт, потрібно тісно співпрацювати з автоконцернами, але не всі автовиробники були готові ділитися технічною інформацією.
Це зараз ГБО Прінс - символ найвищої якості, і всі виробники автомобілів прагнуть співпрацювати з ними. Але ще зовсім нещодавно автоконцерни не розглядали пропан як альтернативне паливо для легкових машин. Вважалося, що тема перспективна для довгомірів та автобусів.
Безальтернативні переваги
Але є і такі моделі машин, для яких крім «прінсівського» обладнання альтернативи немає. Мова про сучасні ВАГовські двигуни типу TSi або маздовський SkayActiv, де доводиться поєднувати пропан-бутан з бензином або зовсім застосовувати рідке вприскування пропану - газобалонні встановлення 5-6 поколінь.
Газифікація таких машин йде повним ходом ще на конвеєрі. Якщо газ ставлять в приватному порядку, то комплектацію підбирають по VIN-коду машини. Час Газу реалізували не одну сотню таких встановлень, і жодного разу не виникало накладок з сумісністю обладнання.
Правда ціна подібного переобладнання буде в 2.5 рази вище, ніж монтаж базового комплекту. Але тут переваги і недоліки ГБО Prins врівноважуються. Адже автовласник отримає досконалу техніку, яка не потребує втручання і додаткових регулювань. Відчути різницю в їзді буде не легко навіть досвідченому драйверу. Дізнайтеся ціну ГБО на ваш автомобіль.