Новий «Дастер» з бензиновим турбодвижком від «Мерса»

Безпосередній турбодвигун об'ємом 1.33 л створювався під норми Євро 7. Незабаром він замінить реновські 1.2ТСе.
З його випуском інженери Renault-Nissan-Mitsubishi, які створювали агрегат спільно з фахівцями Daimler, побічно визнали, що нескінченно зменшувати робочий об'єм двигунів неможливо та й не має сенсу.
«Девеесна анорексія», яка охопила весь автомобільний світ в останні роки, призвела до появи «одноразових» моторів, яким покупець перестав довіряти.
Питання не тільки в неможливості «відкапіталити» движок, а ця можливість традиційно цінується нашими автомобілістами, а й у вичерпанні запасу економії: щоб впевнено триматися в міському трафіку, маленькому моторчику доводиться крутитися. Яка вже тут економія, якщо на високих обертах витрата палива зростає разом із зносом циліндропоршневої групи (ЦПГ)?
Крім того, нові норми вимірювання економічності, які вступили в силу з 1 жовтня 2018 року, звужують можливості для маніпуляції цифрами витрати палива.
Сучасна система вимірювань ближча до реальних умов експлуатації, а це означає - писати в рекламних проспектах, по суті, нічого. Прогнозуємо, що поступово зникне і функція старт-стоп (або за неї перестануть стягувати додаткову плату), яку маркетологи підносять як панацею. На ділі в рамках минулих норм вимірювання вона давала можливість знижувати показники шкідливих викидів;
Природно, живі цифри економічності виглядають не так привабливо. До слова, в зв'язку з цією обставиною автодилери в Європі влаштували в серпні - вересні небачену розпродаж, через що зростання продажів нових авто вимірювався десятками відсотків! Навряд чи автовиробники від цього втратили, адже за машини, не продані до 1 жовтня, під час нових нормах довелося б помітно більше заплатити в казну держави.
Однак повернемося до нового мотору: для «Дастера» цей двигун також буде безпосереднім і з турбіною. З урахуванням ваги авто і високого коефіцієнта аеродинамічного опору (Сх = 0,42) чекати економної витрати палива не доводиться. Адже мерседес А-класу помітно легше, та й коефіцієнт вдвічі нижче (Сх = 0,22). Тому актуальність газифікації моделі зберігається особливо в світлі цін на дизпаливо :). У компанії накопичився досвід переводу на газ безпосередніх ДВС. Яке ГБО підходить для моторів з прямим вприскуванням, дізнавайтеся у наших консультантів.