Новий «Дастер» з бензиновим турбодвижком від «Мерса»

Новий «Дастер» з бензиновим турбодвижком
23 квітня, 2019
Поділитися: 
На минулому нещодавно Паризькому автошоу представники компанії «Рено» підтвердили, що «Дастер» тепер буде оснащуватися двигуном, який вже ставлять на мерседеси А-класу.

Безпосередній турбодвигун об'ємом 1,33 л створювався під норми Євро 7. Незабаром він замінить реновські 1,2ТСе.

З його випуском інженери Renault-Nissan-Mitsubishi, які створювали агрегат спільно з фахівцями Daimler, побічно визнали, що нескінченно зменшувати робочий об'єм двигунів неможливо та й не має сенсу.

Мотив

«Девеесна анорексія», яка охопила весь автомобільний світ в останні роки, призвела до появи «одноразових» моторів, яким покупець перестав довіряти.

Питання не тільки в неможливості «відкапіталити» движок, а ця можливість традиційно цінується нашими автомобілістами, а й у вичерпанні запасу економії: щоб впевнено триматися в міському трафіку, маленькому моторчику доводиться крутитися. Яка вже тут економія, якщо на високих обертах витрата палива зростає разом із зносом циліндропоршневої групи (ЦПГ)?

Мислимо критично: нова система вимірювання економічності

Крім того, нові норми вимірювання економічності, які вступили в силу з 1 жовтня 2018 року, звужують можливості для маніпуляції цифрами витрати палива.

Бензиновий турбо мотор

Сучасна система вимірювань ближча до реальних умов експлуатації, а це означає - писати в рекламних проспектах, по суті, нічого. Прогнозуємо, що поступово зникне і функція старт-стоп (або за неї перестануть стягувати додаткову плату), яку маркетологи підносять як панацею. На ділі в рамках минулих норм вимірювання вона давала можливість знижувати показники шкідливих викидів;

Уявіть: автоконцерн придумав старт-стоп, щоб менше платити «екологічних податків». А покупцям підніс це як опцію, за яку слід доплатити. Красені!

Природно, живі цифри економічності виглядають не так привабливо. До слова, в зв'язку з цією обставиною автодилери в Європі влаштували в серпні - вересні небачену розпродаж, через що зростання продажів нових авто вимірювався десятками відсотків! Навряд чи автовиробники від цього втратили, адже за машини, не продані до 1 жовтня, під час нових нормах довелося б помітно більше заплатити в казну держави.

ГБО зберігає актуальність

Однак повернемося до нового мотору: для «Дастера» цей двигун також буде безпосереднім і з турбіною. З урахуванням ваги авто і високого коефіцієнта аеродинамічного опору (Сх = 0,42) чекати економної витрати палива не доводиться. Адже мерседес А-класу помітно легше, та й коефіцієнт вдвічі нижче (Сх = 0,22). Тому актуальність газифікації моделі зберігається особливо в світлі цін на дизпаливо :). У компанії «Час Газу» накопичився досвід переводу на газ безпосередніх ДВС. Яке ГБО підходить для моторів з прямим вприскуванням, дізнавайтеся у наших консультантів.

0% розстрочка0% розстрочка
Время газа