Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити
11жовтня,2018

На сервісі Toyota Camry 30

На сервісі Toyota Camry 30

Власник не пам'ятає коли в останній раз він робив ТО газового обладнання. Огляд фахівців виявив ряд помилок при встановленні ГБО в цій машині.
1. Першою помилкою було неправильно обране місце під газові форсунки. Їх потрібно розміщувати максимально близько до бензинових.

Рішення - перемістити в потрібне місце. На місці старих отворів поставлені заглушки.
2. Другою помилкою був редуктор. Tomasetto Alaska AT09 розрахований на потужність до 130 к.с. а в цій машині 190 к. с.

В результаті, при пікових навантаженнях, машина автоматично переходить на бензин.

А ви думаєте чому велика витрата бензину, якщо ви їздите на газу.

Рішення - встановити потужний редуктор KME Silver, розрахованого на 220 к.с.

Потужність більше необхідної обрана свідомо. Редуктор не буде наражатись на пікові навантаження.

Це продовжить термін його служби і дасть більше надійності.

3. Форсунки Valtek не бажані для таких моторів як цей. Їх швидкість подачі палива недостатня для максимального ККД цього двигуна.

Рішення - форсунки Barracuda, які "живуть" без ремонту 150-200 тисяч км.


Також встановлено:

- Нові свічки більшої потужності Denso TT

- Фільтр тонкого очищення Alex Ultra 360