На сервісі Toyota Camry 30

Власник не пам'ятає коли в останній раз він робив ТО газового обладнання. Огляд фахівців виявив ряд помилок при встановленні ГБО в цій машині.
1. Першою помилкою було неправильно обране місце під газові форсунки. Їх потрібно розміщувати максимально близько до бензинових.
Рішення - перемістити в потрібне місце. На місці старих отворів поставлені заглушки.
2. Другою помилкою був редуктор. Tomasetto Alaska AT09 розрахований на потужність до 130 к.с. а в цій машині 190 к. с.
В результаті, при пікових навантаженнях, машина автоматично переходить на бензин.
А ви думаєте чому велика витрата бензину, якщо ви їздите на газу.
Рішення - встановити потужний редуктор KME Silver, розрахованого на 220 к.с.
Потужність більше необхідної обрана свідомо. Редуктор не буде наражатись на пікові навантаження.
Це продовжить термін його служби і дасть більше надійності.
3. Форсунки Valtek не бажані для таких моторів як цей. Їх швидкість подачі палива недостатня для максимального ККД цього двигуна.
Рішення - форсунки Barracuda, які "живуть" без ремонту 150-200 тисяч км.
Також встановлено:
- Нові свічки більшої потужності Denso TT
- Фільтр тонкого очищення Alex Ultra 360