Увага! СТО на Виноградарі переїжджає 31.05.21. Найближчі станції дивіться у контактах

Детальніше

Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити
07травня,2020

ГБО та запаска: розумний компроміс

ГБО та запаска: розумний компроміс

Перехід на газове паливо – це завжди компроміс між економією і колишніми звичками. Перше зазвичай переважує, адже нова звичка  справа часу. Найпопулярніший спосіб не залишитися без запасного колеса  назвемо його консервативним  простий і ефективний: запаска поміщається в акуратний чохол, і коли потрібно заповнити багажник «під зав'язку», колесо переміщується в салон, за водійське сидіння.

Однак якщо через повне завантаження пасажирами там місця немає, а багажник на даху відсутній або не пристосований до перевезення запасного колеса, то доведеться залишити його в гаражі. Зазвичай така проблема актуальна для таксистів  не завжди знаєш, скільки буде пасажирів і багажу.

Розглянемо ще декілька хитрощів, якими з нами поділилися наші клієнти

1. Зменшити тиск в запасці.

Іноді цей захід дозволяє розмістити запасне колесо найбільш ергономічно  наприклад під бічну стінку відсіку. І тоді питання, куди подіти запаску після установлення ГБО, не виникає, тому що для неї є інше постійне місце. Головне  придбати портативний компресор, що працює від бортової мережі. На щастя, ціна більшості примірників, представлених на ринку, невисока. Віднесіть ці витрати в розділ інвестиції.

2. Купити докатку.

Деякі моделі автомобілів надходять на наш ринок з повноцінною запаскою, тоді як при експорті в інші країни замість неї передбачена докатка. Вона помітно компактніше, і нехай це не повноцінне колесо, однак функцію докатки виконує. Головне  не забувати про обмеження швидкості до 100 км/год.

3. Возити з собою комплект для ремонту.

Ясна і елегантне рішення, при якому питання, куди прилаштувати запаску після установки ГБО, стає неактуальним. При виборі шинної «аптечки» рекомендуємо уважно вивчити комплектацію набору, в якому крім інструментів і джгутиків повинен бути клей, і потримати в руках сам «штопор».

Деякі виробники грішать низькою якістю металу або ненадійним з'єднанням «жала» і рукоятки. Крім того, бажано, щоб джгут був армованим і товстим. Тоді і бічні порізи не страшні. Після такого лікування колесо при пересуванні витримає швидкість до 70 км/год.

куди розмістити запаску варіанти

Варіанти з внесенням змін до конструкції автомобіля відкидаємо.

У разі розміщення кронштейна під заднім бампером часто потрібне втручання в систему вихлопу. Це дорожче, ніж варіанти, представлені вище. Також відкидаємо варіант з запаскою на задніх дверях на машинах, де подібна конструкція не передбачена, тому що в 100% випадках збільшиться навантаження на дверні петлі, що призведе до серйозного ремонту.

Якщо згадати, скільки разів доводиться користуватися запаскою при звичайній міській експлуатації, то у більшості водіїв вийде 1 випадок на 50 тис. км пробігу. У всякому разі, така статистика є. Однак запаска гріє душу, особливо в далекій дорозі в незнайомій місцевості.

Якщо ви інакше вирішили питання, куди подіти запаску після установлення ГБО, то поділіться авторським методом. Напишіть нам, і ми доповнимо цей матеріал. Ні цвяха, ні жезла, і газ вам в бак!

Розрахувати вартість ГБО для вашого авто
Блог-запись > Группа 1