073 105 99 09
Про переваги ГБО всі чули, тому повторюватися в блозі компанії, яка газифікує автомобілі, не дуже правильно. Набагато цікавіше розповісти про недоліки, тим більше що за 10 років роботи накопичилась пристойна статистика..
Більшість власників нових авто від установки ГБО відразу після покупки змушує відмовитися ризик злетіти з гарантії. Іноді це політика самого автовиробника, який транслює вимоги через дилера або імпортера. Найчастіше ж сам дилер ініціює подібний підхід.
Причина - особиста зацікавленість: автоконцерни газифікують свої моделі з конвеєру, тому хочуть продавати їх безпосередньо. Ціна, природно, вище, але аж ніяк не на вартість встановлення, а значно більше. Дилери, особливо мультибрендові салони, також не проти запропонувати свої послуги по монтажу, при цьому пропонують маловідомі бренди.
Як правило, мова йде про privat label. Після експлуатації подібного обладнання виникають проблеми з комплектуючими. За країні їздять тисячі машин «Саманд» з «заводським» ГБО, давно непрацюючим через відсутність запчастин або фізичного зносу.
До недоліків відносять зменшення обсягу багажника в разі встановлення циліндричного балона. А також неприкаяну запаску, кочуючу з багажника в салон, коли тороїдальна ємність поміщається в нішу для запасного колеса. Для тих, хто часто використовує весь обсяг багажника, - це дійсно проблема, і доводиться вибирати. Але якщо помістити колесо в чохол, то простір вдається організувати охайно.
Статистика показує, що запаскою в середньому користуються один раз на 25 тис. пробігу. Але, згідно із законом Мерфі, колесо пробивається, коли заміни з собою немає. Ми на своїх авто використовуємо докатки і ремкомплекти, які цілком дозволяють дістатися до найближчого шиномонтажу в разі потреби і рекомендуємо ці варіанти нашим клієнтам. Більшість власників вибирають газ, тому що цього кілометражу вистачає, щоб ГБО не в самій бюджетній комплектації окупилося і стало приносити прибуток. Приємна компенсація незначних незручностей.
Дійсно, встановлення, як і будь-яка техніка, потребує сервісі раз на 10 тис. пробігу. Обслуговування полягає в заміні знімних фільтрів та очищення стаціонарних фільтруючих картриджів. Крім того, систему оглядають на випадок витоку. Обходиться це недорого і забирає 20-30 хвилин часу. З урахуванням того, що перший серйозний ремонт обладнання трапляється ближче до 100 тис. пробігу, коли монтаж газу окупився кілька разів, більшість автолюбителів, які поставили газ, готові з цим миритися.
Нарешті, найсерйозніший мінус - апаратура четвертого покоління, на відміну від попередніх, не терпить аматорського підходу. Універсальні програми пропанового вприскування вимагають уточнюючих регулювань після монтажу. Якщо обмежитися автокалібруванням, то проблем з мотором - не уникнути. Правда, якщо поставити обладнання з OBD адаптацією, то додаткових налаштувань не потрібно.