Чим відрізняється ГБО 4 покоління від 5

Чим відрізняється ГБО 4 покоління від 5
19 червня, 2018
Поділитися: 
Еволюція газового вприскування завжди прагнула до бензиновим параметрам ефективності, адже потенціал у пропан-бутану високий через відсутність детонації при згоранні. Але відмінне від бензину агрегатний стан та інші фізичні властивості заважали реалізувати переваги.

Спростити та поліпшити

Розробники мріяли позбутися «посередника» між балонном та форсунками, щоб подавати пропан в циліндри в зрідженому стані. Нарешті, був створений компактний насос - ключовий вузол в технології «рідкого вприскування».

Не сказати, що це екстраординарна механіка, проте зазвичай газові насоси використовують в промислових цілях, і розміри у них відповідні. До того ж, вони не заглибні. Тут же потрібно протиснути агрегат в вузьку горловину ємності з можливістю ремонту та обслуговування вузла.

У комплектаціях ГБО 4 і 5 покоління різниця проявляється не тільки у відсутності редуктора.

Газові форсунки під вприскування зрідженого пропан-бутану також мають відмінні характеристики, адже обсяг пропускного палива менше, а швидкість спрацьовування штока форсунки - вище. По суті, мова йде про параметри бензинових форсунок з незначною зміною конструкції для підведення газової магістралі.

Крім того, щоб забезпечити «зворотку», в комплект входить регулятор тиску з системою перепускних клапанів, який також відповідає за дозування подачі пропану форсунок аж до повного перекриття при переході на основне паливо.

Відмінності між ГБО 4 і ГБО 5

Але найбільш просунутий вузол в ГБО 5 - це електронний блок управління (ЕБУ).

Електронний «мозок» містить персоніфіковані прошивки під конкретний автомобіль. Подібний підхід знайомий нам по преміальним встановленням попередньої генерації, коли ПО надається виробником газобалонного обладнання для кожної модифікації авто.

Але якщо там - це виняток, то тут - правило. В цьому відношенні технологія «рідкого впорскування» в будь-якому випадку відноситься до преміум класу. Це головний аргумент, що змушує автовласника поставити ГБО 4, яке окупиться помітно швидше.

Експлуатація та сервіс

У щоденній експлуатації апаратура не вимагає уваги. Управління режимами відбувається автоматично - після пуску на бензині машина тут же переходить на пропан.

Витрата газу традиційно вище бензинового, але різниця в потужності відсутня, що підтверджують дані діагностичного обладнання. Водій і сам не помітить відмінностей – тяга та відгук на педаль ідентичні бензиновим.

Чим рідше, тим краще

На відміну від 4-го покоління, міжсервісний інтервал для обладнання під скраплений пропан в рази більше, ніж традиційні 10 тис. км. В Європі встановлення не обслуговуються, однак для нашого ринку вимоги все-таки є - від 50 до 100 тис. км в залежності від комплектації та моделі автомобіля. Сервіс полягає в заміні фільтру і ревізії вузлів апаратури, ресурс яких розрахований на весь термін служби авто.

За європейськими стандартами, це відповідає не менше 300 тис. км пробігу. За цей час обладнання окупитися 10 разів, а зекономлених грошей вистачить на новий автомобіль.

0% розстрочка0% розстрочка
Время газа