073 105 99 09
В першу чергу слід звертати увагу на продуктивність ключових агрегатів ГБО - газових форсунок і редуктора випарника. Їх потужність повинна відповідати потужності двигуна авто, а у випадку з форсунками також важлива швидкість спрацьовування штатних бензофорсунок.
Якщо поставити повільні форсунки, то налаштовувач не зможе коректно налаштувати газове вприскування. Причому програма дозволить виставити будь-які показники, але якщо шток не здатний спрацьовувати з потрібною швидкістю, то в цих налаштуваннях мало сенсу - шток зависне в відкритому положенні, а газу не вистачатиме.
Також звертають увагу на якість монтажних матеріалів: сталеві самозатисні хомути не вимагають уваги водія в процесі експлуатації ГБО. А це означає - не буде витоків газу та інших незручностей, пов'язаних з перевитратою і стороннім запахом.
До слова, запах газу в салоні авто з'являється і в випадках абсолютно герметичних з'єднань на хомутах, просто стінки шлангів просочуються одорантами. Тому і тут рекомендується не економити, а брати якісні шланги, які виготовляються зі стійких до просочуванню матеріалів.
Всі універсальні програми газового вприскування вимагають додаткових регулювань, а коректність вприскування перевіряється на діагностичному обладнанні. Помилки в подачі газу обертаються неправильним складом паливоповітряної суміші.
А це призводить до скорочення ресурсу випускних клапанів, деформації головки блоку циліндрів (ГБЦ), несправностей турбіни, якщо вона є, і поломки каталізатора. Налаштуваннями краще не нехтувати, а саму систему налаштовувати після монтажу в русі.
Якщо залишилися питання по роботі газобалонного обладнання, радимо не соромитися і задавати питання нашим консультантам. Або можна навідатися на будь-яку зі станцій нашої мережі.