Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити
02серпня,2018

Чи потрібно зливати конденсат з ГБО Lovato

Навіщо зливають газовий конденсат з ГБО Ловато

Це нелеткі з'єднання - жижа бурого кольору, що складається з бензольних смол та іншої отрути. Пахне - відповідно, але остаточно вбивчий запах отримує від додавання одорантів.

Розріджується від підвищення температури. У холодному стані перетворюється в липкий бруд. Для двигуна - нешкідлива, згорає в циліндрах без наслідків.

Вам слід уникати потрапляння речовини на шкіру. Цієї інформації має бути достатньо, щоб довірити роботу сервісменам, обслуговуючим ваше італійське ГБО.

Пара-трійка нюансів, якщо раптом займетеся цим самостійно:

  • роботи починають на прогрітому двигуні;
  • вентиль балона перекривають;
  • газ в шлангах виробляють.

Що таке газовий конденсатДля того, щоб пахуча рідина не пролилася на блок циліндрів та навісні агрегати, під злив поставляють компактну ємність - одноразовий пластиковий стаканчик цілком підійде. В іншому випадку бензольного-одорантовий «аромат» протримається до наступного ТО. Що не вийшло самоходом, видаляється гнучкою трубкою малого перетину, нанизаної на шприц замість голки.

На газобалонних встановленнях 1-3 поколінь процедуру зазвичай поєднують із заміною фільтрів і проробляють її раз в 10 тис. пробігу. Для цього на корпусі редуктора передбачено спеціальний отвір для зливу з пробкою. А ось чи потрібно зливати конденсат з ГБО Lovato 4 покоління, відповідь однозначна - ні.

За чистоту редуктора-випарника тут відповідає фільтр. При крайньому його забрудненні газ в редуктор не потрапить і авто затихне або несанкціоновано перейде в бензиновий режим. Але краще до цього не доводити і змінювати фільтр не рідше разу на 10 тис. пробігу. Тому що, якщо частинки рідини потраплять в паливну рампу або на шток форсунок, то за цим послідує коксування прохідних отворів і залипання штоків. Та й сам редуктор-випарник потребують втручання раніше терміну.

Інші способи продовжити працездатність редуктора

Конструкція агрегату передбачає водяну сорочку, яка з'єднана з системою охолодження. Циркулює антифриз підігріває корпус, і таким чином нейтралізує охолоджувальний ефект від переходу пропану зі зрідженого стану в пароподібний. Якщо підігріву не буде, то редуктор обмерзне, що негативно позначається на мембрані і прокладках. Тому стежте за рівнем антифризу в бачку.

Сервіс ГБО Ловато

Вперше після монтажу обладнання на нульове ТО заїжджають через 1-1.5 тис. км пробігу. Міра більше профілактична: завдання виявити виток, просканувати електронний блок управління (ЕБУ) газового обладнання і бортовий комп'ютер (БК) автомобіля на предмет помилок. Далі міжсервісний інтервал становить традиційні 10 тис. км.

Перші заміни ремкомплектів роблять ближче до 100 тисяч пробігу. Іноді агрегати виходжують без ремонту вдвічі довше - це залежить від комплектації встановлення. Чим дорожче комплект, тим довше він ходить. Дізнайтеся вартість ГБО на ваш автомобіль.