Чому збільшилась витрата газу?

Тому, якщо у вас збільшилися витрати газу відразу після встановлення ГБО, а комплектація системи відповідає характеристикам мотору, не виключено, що вони просто прийшли в норму.
Спроба «оптимізувати» або «придушити» споживання пального завжди призводить до одного результату – передчасного ремонту, причому не тільки двигуна, а й каталізатора або турбіни, якщо мотор турбований.
Будь-яке відхилення від стехіометрії є вкрай небажаним, тому що створюється додаткове навантаження (зазвичай термічне) на поршневу групу і клапани. Крім того, через догоряння палива на випуску плавляться стільники каталізатора і перегрівається турбіна. Визначити некоректну газоповітряну суміш на око не завжди можливо, тому що газ не детонує, а тяга може цілком влаштовувати автовласника.
Діагностика роботи ГБО після монтажу газового устаткування зазвичай виявляє подібні нюанси.
Коли споживання перевищує 20-відсотковий допуск, насамперед слід перевірити герметичність системи: з часом шланги тріскаються або просочуються газовою «віддушкою». Нерідко від вібрації розпускаються хомути (якщо вони не самозатискні).
Якщо ви заправляєтеся на одній і тій самій АЗС, то є сенс спорожнити балон і одноразово заправитися до відсічки на альтернативній станції. Якщо витрати прийшли в норму, отже, на «перевіреній» АЗС завівся недбалий співробітник. На щастя, розбавити газ домішками неможливо, але «нахімічити» з лічильником цілком реально. До слова, це поширена причина, чому збільшилися витрати газу.
Якщо з герметичністю порядок, а в роботі мотора в бензиновому режимі проблем не виявлено, несправність шукають із двох протилежних кінців – перевіряють систему запалювання і роботоздатність газових форсунок. Несправність системи запалювання – часте явище, яке при їзді на бензині відчувається слабо, а форсунки зношуються з часом. Зношення «сідла штоку форсунки» збільшує час закриття. Газ подається довше, ніж передбачають налаштування. А несправні свічки, проводи або котушки призводять до пропусків запалювання і як наслідок – до додаткових витрат палива.
До слова, «різнобій» у дозуванні також збільшує витрати газу, тому форсунки слід періодично калібрувати. Це стосується головним чином розбірних моделей, ремонт яких полягає в заміні ремкомплекту. Зазвичай це бюджетні варіанти, тому їх точність поступається більш дорогим моделям.
Вищесказане стосується випадків, коли їзда на бензині не викликає нарікань – витрати бензину в нормі. Однак причинами, за якими різко збільшилися витрати газу, можуть стати несправні датчик витрати палива або лямбда-зонд. В окремих випадках при поломці «лямбди» машина може працювати на бензині краще, ніж на газі, за рахунок автокорекції в режимі реального часу. А от електронні блоки управління (ЕБУ) бюджетних комплектацій ГБО на автокорекцію не здатні.