Альтернативи цьому комерційному грузовичку на ринку країни немає, тому частка газифікованих авто наближається до 100%.
Різниця лише в поколіннях встановлюваного газобалонного обладнання. На автомобілі з розподіленим вприскуванням ми рекомендуємо ставити сучасні комплектації з форсунками для кожного циліндра.
Особливих вимог до комплектації газобалонної установки тут немає: мотори низькообертні, що видають максимум крутного моменту в середньому діапазоні. Крутити газелівські движки сенсу немає, та й не призначені вони для цього.
Тому автовласники частіше обходяться бюджетними комплектаціями. А ті, хто ставить ГБО дорожче, дотримуються принципу, що просунуте обладнання служить довше.
До основних агрегатів комплекту під пропан 4-го покоління відносять газові форсунки, редуктор-випарник і електронний блок управління (ЕБУ). Бюджетні форсунки служать протягом 100 тис. км пробігу, що для комерційного транспорту становить приблизно рік експлуатації. Витрати на обладнання відбиваються за 2-3 місяці
Однак, якщо поставити газофорсунки середнього цінового сегменту, то пробіг без заміни складе вже 200 тис. км.
Коли власники віддають перевагу більш дорогим моделям, вони економлять час на заміну форсунок та гроші на їх ремонті і калібрування: після заміни ремкомплекта газову форсунку слід обов'язково відкалібрувати.
Окремо згадаємо ЕБУ: якщо установка ГБО на Газель комплектується просунутим софтом, то вдається домогтися феноменальної економічності.
Причина - хороша програма газового вприскування створює налаштувальник більше можливостей для корекції, а це означає, двигун на газі працює ідеально.
Правда, за умови правильного монтажу та подальшого регулювання. Зате потім повертатися до налаштувань не потрібно.
Якщо з бортовою електромережею порядок, то ЕБУ прослужить до закінчення експлуатації автомобіля. Тому тут можна не економити. Детальніше про бренди і вартості газобалонного обладнання дізнавайтеся у наших консультантів.