Крім дизелів, модель в 3-му поколінні оснащується трициліндровим 1-літровим екобустом і «четвіркою» на 1,6 л з різним ступенем форсування. У моторів хороший ресурс - 300 тис. км і більше - за умови своєчасного доливання мастила і регулярного регулювання клапанів. Коли машина експлуатується на газі, теплові зазори регулюються через кожні 40-50 тис. км пробігу. В іншому випадку агрегат очікує прогар клапанів, який також трапляється при неправильному налаштуванні ГБО.
Відповідність характеристик основних елементів пропанового комплекту параметрам ДВС впливає на ресурс двигуна. Крім того, недостатня продуктивність редуктора-випарника і повільні газові форсунки призводять до несанкціонованих переходів авто на бензиновий режим. Але ж обладнання як раз і ставлять, щоб економити на паливі.
Фордівські мотори не належать до розряду примхливих і наворочених, тому тут можна обійтися комплектом помірною бюджетности. Природно - 4-го покоління, головне, щоб елементи комлекту вчасно подавали газ в циліндри. Однак тенденція така - чим просунутий газобалонна апаратура, тим краще машина їде на газі.
Досвід доводить, що ловатовское обладнання відмінно співпрацює з Duratec`ами. Зокрема, Lovato Ego в монобрендової комплектації. В комплекті - форс Lovato Rail GLP 4EP і фірмовий редуктор-випарник RGJ з хорошим запасом потужності, що гарантує відмінне випаровування пропан-бутану при високих оборотах ДВС. А значить, провали тяги при Кикдаун і обгонах виключаються.
В якості ємності під пропан більшість автомобілістів схиляються в сторону ТОР. ГБО на Форд Фокус 3 може комплектуватися тороїдальним посудиною на 54 л, який йде разом з мультиклапаном євростандарту. Його завдання - дублювати запірний клапан на редукторі-випарнику, і немає необхідності перекривати подачу на балоні. ТОР розміщується в ніші запасного колеса. На швидкість це не впливає, але для зручності користування багажником - ключовий момент.
Тому ми рекомендуємо включати в комплект фільтр тонкої очистки з відстійником, де в міжсервісний інтервал накопичуються бензольні включення в пропан-бутану. Сам ДВС до них толерантний, але смолиста субстанція здатна заблокувати хід штока форсунки. Також є сенс використовувати італійські газові рукава Parker, матеріал яких не просочується пахучими ароматами - саме цей запах з часом з'являється під капотом і проникає в салон. Крім того, у цих шлангів підвищений ресурс. У сполученні магістралей ми застосовуємо самозатягивающиеся хомути Norma, і тоді у неприємних ароматів зовсім не залишається шансів вирватися назовні. Які ще є варіанти комплектацій на Focus, дізнавайтеся у наших консультантів.