Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити
30січня,2020

Як вписати ГБО в техпаспорт з 1 січня 2020 року?

Реєстрація ГБО в 2020 році

З 19 грудня 2019 року український ринок ГБО знаходиться в стані нерозуміння процедури реєстрації ГБО, так як було зупинено дію актів технічної експертизи про відповідність конструкцій і технічного стану переобладнаного транспортного засобу вимогам дорожнього руху. Простими словами, ті документи, які раніше дозволяли безперешкодно вписати ГБО в техпаспорт в будь-якому Сервісному центрі МВС України сьогодні не приймаються.

Враховуючи, що питання як зареєструвати ГБО важливе для всіх клієнтів мережі СТО «Час Газу», ми прийняли рішення розібратися в питанні сертифікації та реєстрації ГБО. Зрозумілими словами розповісти про причини того, що відбувається. І найголовніше, відповісти всім зацікавленим особам як зареєструвати ГБО в Україні в 2020 році.


Список документів для реєстрації ГБО в 2020 році не змінився:

  • паспорт;
  • ІПН код;
  • акт прийому-передачі авто (видає сервісна компанія, яка встановлювала ГБО);
  • свідоцтво про погодження конструкції (видає сервісна компанія, яка встановлювала ГБО);
  • акт технічної експертизи (видає уповноважений орган відповідно до п.13 постанови КМУ від 21 липня 2010 року N 607, з поправками від 31 травня 2012 № 471 постанови КМУ до п.13);
  • наказ керівника підприємством про призначення відповідальної особи (тільки для юросіб).

У вищенаведеному переліку є інформація, що «Акт технічної експертизи» видавав уповноважений державний орган. Давайте розберемося хто і як, в 2019 році, проводив експертизу і видавав документ. Зверніть увагу, що з січня 2020 року цей документ отримати немає можливості, далі розповімо чому.

Процедура отримання необхідного пакету документів була наступна:

  • КРОК 1. Клієнт встановлював ГБО.
  • КРОК 2. Отримував комплект документів від СТО (акт прийому передачі та свідоцтво про погодження конструкції).
  • КРОК 3. Проводилася перевірка правильності встановлення комплекту та відповідність вимогам безпеки дорожнього руху.
  • КРОК 4. З повним пакетом документів від СТО та Актом клієнт або його представник їхав в МРЕО.

Процедуру перевірки можна було зробити двома способами - пройти експертизу або сертифікацію в відповідних органах. Це дві різні процедури. І за фактом експертизи отримати або «Акт тех. експертизи », а за фактом сертифікації« Сертифікат відповідності »(п.13 постанови КМУ від 21 липня 2010 року N 607, з поправками від 31 травня 2012 № 471 постанови КМУ до п.13).

Сертифікація робилася і робиться довше, коштує від 2300 грн і документ видається власнику тільки на наступний день, тому що реєструється у відповідних органах, а експертизу можна було пройти просто і швидко, вартість послуги становила не більше 250 грн.

Таким чином, клієнт або представник СТО (Згідно п.13 постанови КМУ від 21 липня 2010 року N 607) звертався в компанію, у якої був дозвіл на проведення експертизи від ДержавтотрансНДІпроек, проходив перевірку, про що отримував відповідний «Акт технічної експертизи» (додаток 5).

Технічну експертизу в 2019 році можна було пройти в наступних органах:

  • 1. Державне підприємство «Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут» пр. Перемоги, 57, р. Київ, 03113. (Вищий уповноважений орган).
  • 2. Лабораторії мають відповідні дозволи (призначення ДержавтотрансНДІпроек). Список підприємств опублікований на сайті ДержавтотрансНДІпроек insat.org.ua.

Однак у всіх вищевказаних Лабораторій з п.2, 19 грудня 2019 року, закінчився термін дії сертифікату відповідності на проведення експертиз. Ні в однієї з компаній сертифікат не продовжено і до цього дня!

Як ми бачимо, на превеликий жаль, залишився тільки єдиний, більш складний і дорогий шлях для отримання документа - проходження сертифікації в уповноваженому органі.

Де пройти сертифікацію колісних транспортних засобів у 2020 році?

Актуальний список діючих організацій ви можете на сайті mtu.gov.ua

Вартість сертифікації?

Вартість сертифікації з урахуванням всіх держ. мит коливається від 2100 до 3300 грн (актуально на 17.01.2019).

Оплачуються послуги безпосередньо за місцем проведення сертифікації.

Скільки часу займає сертифікація?

За часом сертифікація в будь-якому центрі займає від 1,5 до 2 години.

На наступний день власник авто або його представник отримує готовий сертифікат і з ним відправляється в будь-який сервісний центр МВС України, де безперешкодно змінює техпаспорт.

Процедура реєстрації ГБО займає від 30-до 60 хвилин.

Де проводиться реєстрація ГБО?

Реєструють ГБО (вписують в техпаспорт) у всіх сервісних центрах МВС.

Завантаження будь-якого сервісного центру України можна в онлайн режимі подивитися на офіційному сайті по веб-камерам hsc.gov.ua

Скільки коштує реєстрація ГБО в МРЕВ? (Сервісному центрі МВС)

  • 1. Якщо авто іноземного виробництва, за новий техпаспорт доведеться заплатити приблизно 500 грн.
  • 2. На машину українського виробництва плата за новенький пластик в сумі становить від 480 грн.

Що означають зміни для власника авто?

  • 1. Без документів належного зразка, отриманих на СТО за фактом встановлення, авто на сертифікацію допущено не буде.
  • Список документів, які видає сервісна компанія, яка встановила ГБО:
  • а) акт прийому-передачі авто;
  • б) свідоцтво про погодження конструкції.
  • 2. Встановлення ГБО ПОВИННО БУТИ ЗРОБЛЕНО згідно ТУ У 45.2-3274809648-002: 2019, в іншому випадку сертифікацію авто не пройде і буде повернено на СТО для доопрацювання.

Ось такі реалії.

Ні цвяха, ні жезла.

ГАЗ ВАМ В БАК.