ГБО Landi Renzo

Приблизно 60 років тому Італія, тоді ще небагата країна, гостріше від інших в Європі відчула паливну кризу. Проте немає лиха без добра – завдяки різкому зростанню цін на бензин з'явилися перші покоління ГБО. Landi Renzo стала основоположником газових технологій.
Доказом тому є співпраця Landi Group із більшістю автоконцернів світу, які ставлять газове устаткування на свої моделі безпосередньо на конвеєрі.
До групи Landi Renzo входять AEB, Lovato, Eurogas, EmmeGas... Крім того, у середньому сегменті компанія також серед лідерів: ГБО Ланді Рензо ставлять на сучасні мотори. Йдеться про автомобілі з безпосереднім упорскуванням, газифікація яких довгий час залишалася під великим питанням. На сьогоднішній день італійці конкурують із виробниками високоточного газобалонного обладнання з Нідерландів, а також із концернами з виробництва ГБО в Польщі, які дуже успішно завойовують європейський ринок.
Комплекти «Ланді» відповідають екологічним нормам Євро 4, Євро 5, Євро 6. Комплектації обладнання для 2- та 8-циліндрових ДВЗ можна розділити на два напрями: розподілене і пряме впорскування. У першому випадку йдеться про ГБО Landi серії Omegas та EVO під інжекторні двигуни. Для «безпосередніх» моторів (GDI, TSI, FSI тощо) використовуються комплектації Direct.
Основними елементами комплекту є:
Особливістю ЕБУ ГБО «Ланді» є здатність підключення до OBD II, через протоколи K-Line і CAN. Це дає ряд переваг при налаштуванні системи на конкретному авто. Крім того, розширює можливості діагностування і коригування суміші в режимі реального часу. Ефективність газового обладнання «Ланді Рензо» визнається інженерами WAG, Toyota, Mitsubishi, Nissan..
Що стосується «безпосередніх» моторів, то газове устаткування Landi Renzo Direct вважається непоганим, хоча і дорогим варіантом газифікації автомобіля з прямим упорскуванням. До комплекту входить програма впорскування газу під конкретний мотор. Як відомо, тут не можна застосовувати газові системи для традиційного інжекторного ДВЗ. Упевненість у своїх технологіях підтверджується дворічною гарантією.
Схема роботи «безпосереднього» мотора на газі виглядає так: запуск і прогрівання двигуна проходять у штатному режимі. При переході на пропан-бутан реалізується особливий алгоритм, який прописаний інженерами Landi Renzo: ГБО, а точніше – електронний блок управління, яке чергує подачу бензину і газу. Тільки бензину прокачується через форсунки рівно стільки, скільки необхідно для їх охолодження.
При помірній їзді бензинова частка в загальних витратах становить 20–25% (залежно від модифікації ДВЗ). Із збільшенням обертів двигуна зростає теплове навантаження на бензинові форсунки, тому бензину прокачується більше. Таким чином, газове устаткування Ланді Рензо оберігає штатні форсунки від перегрівання і справляється краще від багатьох конкурентів.
Монобрендові комплекти ГБО Landi Renzo обійдуться автовласникові дорожче за звичайний комплект. Саме тому Ланді Рензо прийнято вважати з преміум-сегменту. Однак навіть з преміальним обладнанням їздити на газі вигідно. Наш газовий калькулятор допоможе точніше підрахувати період окупності.
Висока вартість італійського устаткування змушує автовласників шукати альтернативу. З нашого досвіду повноцінною заміною за коректністю роботи системи можна також сміливо вважати монобрендове ГБО для «безпосередніх» моторів компанії MRС Systems. Тільки ціна цих комплектів нижча за рахунок країни виробництва. Справа в тому, що всі компоненти газової системи MRC випускаються в Польщі, що відображається на собівартості продукції.
Тут також є комплекти для 4-, 6- та 8-циліндрових агрегатів із персоніфікованими програмами впорскування газу. І це не дивно, адже інженери MRC при створенні своїх систем уважно аналізують досвід лідерів ринку і впроваджують у себе виключно вдалі та перевірені часом технічні рішення. Детальніше про вартість ГБО MRC дізнавайтесь у наших консультантів.