Чому ГБО хлопає?

27 червня, 2018
Поділитися: 
Основна причина ударів на газобалонних установках 2-го покоління - несправна система запалювання (свічки, ст проводка або котушки запалювання) або неправильні налаштування суміші.

Справа в тому, що в ресивер інжекторного автомобіля надходить вже готова робоча суміш і досить найменшої іскри, щоб вона запалала. У безпосередній близькості від камери згорання ймовірність появи іскри або полум'я висока. Тому ГБО 2 оснащують клапаном - антихлопком.

Його конструкція дотепна і проста - це туга гумка на змішувачі (міксері), яка в звичайному режимі спокійно зберігає систему впуску герметичною.

Але при підвищенні тиску, що як раз і відбувається під час вибуху, гумове кільце-хомут стає найслабшим місцем. В результаті сніп вогню виривається назовні, зберігаючи колектор і датчики в цілості.

Однак так буває далеко не завжди - антихлопок не захищає на 100%, тому ставити системи 2-го покоління на інжекторні машини не рекомендується, а на авто з пластиковим колектором - і зовсім заборонено.

Наслідки некоректного сумішоутворення

Якщо у вас регулярно спрацьовує антихлопок, а ви ігноруєте проблему, то через кілька тисяч км. пробігу ймовірно вас чекають:

  • прогар клапанів або поршнів;
  • перегрів головки блоку циліндрів;
  • поломка каталітичного нейтралізатора.

Всі ці неприємності відбуваються через догорання паливної порції на випуску. Той же ефект відбувається, коли машину заправляють «лівим» бензином. Причому одні авто здатні терпіти негаразди десятки тисяч км. пробігу, а інші - зажадають «капіталки» за лічені сотні км. Традиційно нетерпимими до некоректного сумішоутворенню японські мотори, зокрема агрегати «Субару» і «Інфініті». А ВАЗ або «Газель» здатні і походити, даючи автовласникові ілюзію, що все нормально.

Способи вирішення

По-перше, не регулювати систему самостійно - суб'єктивні відчуття ненадійний метод. Краще покладатися на дані спеціальних систем діагностики. По-друге, не ставити на інжекторні мотори газобалонне обладнання 2-го покоління. Тут застосовують ГБО 4 - розподілене вприскування газу через газові форсунки, по одній для кожного циліндра.

Ударів в розумінні теми статті на таких системах не буває, тому що сумішоутворення відбувається в циліндрах. Ударів через випуск, як трапляється на бензині, тут теж немає, тому що пропан-бутан НЕ детонує.

Переваги ГБО 4-го покоління

Головний плюс - система налаштовується через інтерфейс електронного блоку управління (ЕБУ). Принцип роботи газового вприскування будується на корекціях бензинових алгоритмів: майстер створює паливну карту для різних режимів експлуатації. Коректність налаштувань перевіряється спеціальним діагностичним обладнанням. Надалі втручання водія в роботу системи не потрібні - перемикання режимів відбувається автоматично. Важливо дотримуватися міжсервісний інтервал - 10 000 км пробігу, ну і вчасно задуватися газом.

Назад
Адреса станций

Выберите станцию, чтобы посмотреть контакты

Окружнаяс. Софиевская Борщаговка
ул. Садовая, 48а
Оболоньул. Автозаводская 18
Славутичпересечение ул. Центральная
и 139-ая Садовая
Подолул. Набережно-Луговая, 8
Виноградарьул. Новомостицкая, 25

Сервис

(044) 237 01 41
(063) 237 01 41

Установка ГБО

(044) 353 05 05
(050) 267 05 50
Принимаем звонки
с 8:00 до 20:00
Пн.-пт. 9:00-18:00
Сб. 9:00-16:00
Вс. - выходной
Показать эту станцию на карте
Оболоньул. Автозаводская 18

Сервис

(044) 247 93 47
(063) 247 93 47

Установка ГБО

(044) 353 05 05
(050) 267 05 50
Принимаем звонки
с 8:00 до 20:00
Пн.-пт. 9:00-18:00
Сб. 9:00-16:00
Вс. - выходной
Показать эту станцию на карте
Славутичпересечение ул. Центральная
и 139-ая Садовая

Сервис

(044) 578 02 22
(063) 578 02 22

Установка ГБО

(044) 353 05 05
(050) 267 05 50
Принимаем звонки
с 8:00 до 20:00
Пн.-пт. 9:00-18:00
Сб. 9:00-16:00
Вс. - выходной
Показать эту станцию на карте
Подолул. Набережно-Луговая, 8

Сервис

(044) 578 03 73
(063) 578 03 73

Установка ГБО

(044) 353 05 05
(050) 267 05 50
Принимаем звонки
с 8:00 до 20:00
Пн.-пт. 9:00-18:00
Сб. 9:00-16:00
Вс. - выходной
Показать эту станцию на карте
Время газа