073 105 99 09
Історію про якісні газові рукави Thunderflex не можна не розпочати зі згадування відомого італійського виробника гідравлічних гумових шлангів
, частиною якого є виробничі потужності бренду «Thunderflex».«CIDAT» (CENTRO INTERNAZIONALE per la DISTRIBUZIONE di ARTICOLI TECNICI) – компанія, що має більш ніж 40-річний досвід у виробництві промислових гідравлічних шлангів високого рівня. Була заснована в Каронно-Пертузелла, неподалік Мілана, в 1975 році, для продажу гідравлічних та промислових гумових шлангів, поряд з невеликим підрозділом з виробництва шлангів із ПВХ для систем низького тиску.
У 2000 році, внаслідок досягнень за поточними розробками, отриманими на різних ринках, фітинги для гідравлічних шлангів також стали важливим елементом вектора компанії, спрямованого на розвиток гідравлічного напрямку виробництва.
Сьогодні компанія «CIDAT» є глобальним постачальником високоякісних, надійних та сучасних продуктів, що відповідають на будь-які запити ринку.
Шланги ГБО в автомобілі необхідні забезпечення живлення двигуна стиснутим природним газом після газового балона і термопластикової магістралі високого тиску. На відміну від карбюраторної системи , де газові шланги використовувалися лише для подачі газу після редуктора безпосередньо до карбюратора, в системі покоління 4 покоління газові шланги необхідні також для живлення кожної форсунки циліндра індивідуально. І незважаючи на те, що система відрізняється великою кількістю електроніки, на відміну від «більш механічної» системи другого покоління з карбюратором, саме за рахунок присутності в системах розподіленого упорскування форсунок, кількість шлангів у системі більше. А їх якість відіграє ще більш важливу роль, тому що форсунки покоління більш точні в роботі, ніж жиклери карбюратора.
— обігрів охолоджувальною рідиною редуктора (тосольні шланги);
— подача газу до форсунок двигуна;
— підключення MAP-сенсора та інших елементів системи;
— повітряна трубка (вакуумний рукав контролю розрідження).
— антистатичність (властивість матеріалу рукава протидіяти накопиченню статичного заряду від перетікання рідини або газоподібного палива);
— зносостійкість (стійкість матеріалу рукава до механічних впливів при механічній взаємодії з деталями машини);
— гнучкість (властивість матеріалу рукава зберігати закладені виробником міцнісні властивості при різноманітних змінах площини вузлів, що підключаються);
— стійкість до перепадів температури (здатність матеріалу шланга витримувати закладені виробником міцнісні та інші властивості при значних перепадах температури в межах робочого діапазону);
— інертність до хімічних речовин (властивість матеріалу шлангу не вступати в реакцію з високоактивними домішками газу або рідини, що охолоджує).
Thunderflex – європейський виробник високоякісних гідравлічних шлангів, який є підрозділом виробництв компанії CIDAT з Італії. Компанія добре зарекомендувала себе на ринку виробництва високоякісних гідравлічних шлангів різних типів та застосувань. Є одним із лідерів ринку з виробництва шлангів для CNG та LPG типів ГБО, впевнено себе почуває поряд із такими марками як Parker, Gates, Semperit, Digitronic та інші. Входить до групи CIDAT SPA Italy. А «CIDAT», як нам уже відомо, великий італійський виробник гідравлічних та промислових рукавів та з'єднань, який почав свій шлях ще з далекого 1975 року.
Хоча шланги Thunderflex і відомі в усьому світі, завдяки своєму високому рівню виконання, у 90% вони знаходять своє застосування на європейському ринку, де їх цінують за чудову якість та високу міцність у важких експлуатаційних умовах.
— стійкі до деформації під час експлуатації, так як мають хорошу гнучкість;
— не вбирають запах газу та не руйнуються під дією одоранту пропана;
— інертні при взаємодії з одорантами, хімічними домішками тосолу та газу;
— зносостійкі до механічної взаємодії.
Застосування: підходять для подачі LPG та CNG в системах ГБО автомобілів.
Конструкція:
Товщина стінок: 3мм.
Внутрішній шар: чорна синтетична гладка резина, стійка до зрідженого газу та стиснутого природного газу.
Армування: синтетичні тканини з високою міцністю на розрив.
Покриття: чорний синтетичний каучук.
Властивості: стійкість до стирання та вигинів, маслостійкість, стійкість до озону та атмосферних впливів, стійкість до вбирання одоранту.
Робоча температура: - 30 + 70 ° C (протестовано до +125 ° C).
Застосування: обігрів редуктора-випарника охолоджувальною рідиною автомобільної системи охолодження.
Конструкція:
Внутрішній шар: чорний гладкий склад EPDM, стійкий до високої температури ОР.
Армування: синтетичні тканини з високою міцністю на розрив.
Покриття: чорний гладкий синтетичний каучук EPDM.
Властивості: стійкість до термічного старіння, стійкість до стирання, маслостійкість, стійкість до озону та атмосферних явищ.
Робоча температура: -25 ° C + 120 ° C.
На даний момент можна сказати впевнено, що завдяки високій якості, неперевершеним механічним властивостям, стійкості до хімічних взаємодій та температурному старінню, хорошим відгукам майстрів та автомобілістів,
чудово себе зарекомендували на українському та европейському ринках ГБО.