У шостому поколінні машина оснащувалася, головним чином, 4-циліндровими бензиновими турбодвижками з безпосереднім вприскуванням. У фірмовому позначенні система маркується як TSI / TSFI.
Особливістю систем безпосереднього вприскування є розташування форсунок - вони знаходяться близько до камери згорання і легко виходять з ладу при термічних навантаженнях, якщо через них не циркулює бензин. Це залишається основною проблемою при газифікації пассатівського ДВС нового покоління.
Рідке паливо служить одночасно пальним і холодоагентом. Єдиний спосіб перевести машину на пропан в пароподібному стані (LPG) - це організувати спільну подачу пропан-бутану і бензину, що забезпечить і охолодження штатних форсунок, і економію.
Запуск і прогрів мотору проходять традиційно - на штатному паливі. Потім включається подача пропану, але циркуляція бензину не припиняється. Через бензофорсунки проходить рівно стільки рідкого пального, скільки необхідно для їх охолодження. Для реалізації такого сценарію звичайні комплектації газобалонної установки не підходять. Обчислювальних можливостей електронного блоку управління (ЕБУ) бюджетного обладнання просто не вистачає, щоб реалізувати складний алгоритм. Тому газова апаратура для TSI / TSFI відноситься до числа преміальних.
На ВАГовських турбодвижках найкраще себе проявляють комплекти DITRONIC A.Е.B. (Італія) - найбільшого виробника ГБО в світі. Співвідношення газ-бензин тут дорівнює 8 до 2, тобто частка пропану в загальній витраті - 80%, а бензину - 20%. Крім просунутого «газового мозку», в комплектацію ГБО на Passat B6 входять супершвидкісні газові форсунки і редуктор-випарник. Ресурс навантажених агрегатів становить 350 тис. км пробігу. Можливості прошивок і елементів установки дозволяють добиватися феноменальної точності налаштувань - після монтажу система не вимагає до себе уваги.
LPG-систем, рівних Landi Renzo щодо відповідності моторам «Тсай», на ринку немає.
Спроби поставити сюди звичайне ГБО закінчуються виходом з ладу штатних форсунок і турбіни. Альтернативою вважається Полско обладнання STAG, але частка пропан-бутану там - 75%. У комплектацію також входять: фільтр очищення пропану в парообразной фазі, що захищає газові форсунки від бензольних включень; тороїдальний балон Atiker на 54 л з мультиклапаном євростандарту і подвійним захистом від витоку газу. Посудина поміщають в нішу запасного колеса, а заправка відбувається через виносний заправний пристрій (ВЗП). Сам заправний клапан врізають в бампер або люк бензобака. Застосовують також підвісний кронштейн.