Модель оснащують цілою лінійкою бензинових ДВС: сучасним 1.2 TSI, скромним атмосферником 1.4 л, а також добре відомим «дідком» 1.6 л, який, до слова, має пропанову версію Bifuel прямо з конвеєра. Є і метанова 4-циліндрова «двушка» - Eco Fuel 2.0, але вона нас зараз не цікавить.
Спроби обійтися звичайною комплектацією призводять до незворотних несправностей мотора. Загострюються фамільні проблеми движка - перескок ланцюга ГРМ і замикання котушок запалювання. Крім того, виходять з ладу штатні бензофорсунки.
Тому турбодвигун з безпосереднім вприскуванням вимагає персоніфікованої комплектації. Устаткування підбирають по VIN-коду авто і поставляють безпосередньо з Голландії з уже прошитим ЕБУ. На інший автомобіль, навіть з таким же ДВС, встановити його неможливо.
Установка ГБО на Volkswagen Caddy з цим двигуном не викликає складнощів. Однак мотор слабенький, тому рекомендуємо не заощаджувати на комплектуючих. Добре б поставити варіатор КВЗ, який вбереже клапана і підвищить якість спалювання паливо-повітряної суміші в камері згорання. Якщо ставити апаратуру з просунутими прошивками ЕБУ, то вдасться уникнути втрат в потужності і динаміці.
Невибагливий мотор, який ставлять на компактні ВАГовські моделі. За 30 років випуску від «хвороб» конструктори позбулися. Але є схильність до плаваючих холостим. Щоб на пропані ця фамільна чорта не докучала, рекомендуємо не обмежуватися автокалібруванням газобалонної апаратури. Для точних регулювань в центрах Час Газу застосовують ходові випробування.
Після монтажу машину виганяють з боксу, щоб в штатних режимах експлуатації і під наглядом діагностичного комп'ютера, налаштовувач відрегулював вприскування. Практика показує, що в «живих» умовах налаштування виходить коректним, і з ГБО скромній комплектації вдається зняти практично бензинові характеристики.
Періодичність ТО - раз в 10 тис. пробігу. Сервісмени міняють фільтри і оглядають агрегати на предмет витоків. Перше втручання при нормальній експлуатації трапляється на 100 тис. пробігу. Уваги вимагають форсунки, які зношуються, і редуктор-випарник. Ремонт обмежується чисткою або заміною ремкомплектів.