40 років на конвеєрі говорять про актуальність моделі.
Всі ці роки машина випускається в незміненому вигляді, але невелика різноманітність в двигунах і системах вприскування все ж є. Від цього залежить, яке обладнання підійде позашляховику найкраще.
«Літнім» машинам альтернативи ГБО 2-го покоління немає, а ось на машини свіжіше, які вже йдуть з розподіленим вприскуванням, ставлять газобалонні установки 4-го покоління.
Причому підійдуть бюджетні варіанти комплектації, адже надшвидкості спрацьовування від газових форсунок не потрібно, а скромна потужність двигуна дозволяє обійтися редуктором-випарником, що не володіє видатною продуктивністю.
Разом з тим чимало автовласників вважають за краще обладнання подорожче. Багато що залежить від умов експлуатації.
Через аеродинамічні особливості та позашляхової гуми витрата бензину у моделі зависока як для обсягу двигуна на 1,7-1,8 л.
На трасі рубана форми кузова та розвинений протектор покришок гарантовано додають 1,5-2 л до витрати, тому громадянська експлуатація на пропані здорово економить сімейний бюджет.
Що стосується позашляхової їзди або жорсткого офф-роуда, то наявність газової установки на борту в 2,5 рази збільшує автономність - рибалці або мисливцеві з повним баком і балоном можна забратися в глухомань, де не зустрінеш АЗС, і не морочитися при цьому з каністрами.
Правда, якщо автомобіль використовується для спортивних трофі-рейдів, то розташовувати балон зовні не варто. Незважаючи на рекордний серед однокласників кліренс, є ризик обірвати кріплення в запалі спортивної боротьби.
Отже, для міської їзди та експлуатації на ґрунтовках середньої тяжкості розташування балона циліндричної форми об'ємом 40 л зовні ергономічно виправдано.
В іншому випадку газову ємність ставлять в багажник. Хоча місця для поклажі залишиться мало, зате помістяться балони на 80-100 л.
Під капотом тут також тісно, але за роки роботи з моделлю ми виробили самі ергономічні варіанти розташування вузлів та агрегатів газової апаратури в моторному відсіку, що забезпечують вільний доступ до них для налаштувань і ТО.