ГБО на ВАЗ Нива 2121 1.7 2010 (4 циліндра) система ГБО - STAG
Фотографії встановленого ГБО на автомобіль ВАЗ Нива 2121 1.7 2010 (4 циліндра).
Фотографії встановленого ГБО на автомобіль ВАЗ Нива 2121 1.7 2010 (4 циліндра).
ВАЗ Нива 2121 1.7 2010 (4 циліндра) с установленной системой ГБО STAG
40 років на конвеєрі говорять про актуальність моделі.
Всі ці роки машина випускається в незміненому вигляді, але невелика різноманітність в двигунах і системах вприскування все ж є. Від цього залежить, яке обладнання підійде позашляховику найкраще.
«Літнім» машинам альтернативи ГБО 2-го покоління немає, а ось на машини свіжіше, які вже йдуть з розподіленим вприскуванням, ставлять газобалонні установки 4-го покоління.
Причому підійдуть бюджетні варіанти комплектації, адже надшвидкості спрацьовування від газових форсунок не потрібно, а скромна потужність двигуна дозволяє обійтися редуктором-випарником, що не володіє видатною продуктивністю.
Разом з тим чимало автовласників вважають за краще обладнання подорожче. Багато що залежить від умов експлуатації.
Через аеродинамічні особливості та позашляхової гуми витрата бензину у моделі зависока як для обсягу двигуна на 1,7-1,8 л.
На трасі рубана форми кузова та розвинений протектор покришок гарантовано додають 1,5-2 л до витрати, тому громадянська експлуатація на пропані здорово економить сімейний бюджет.
Що стосується позашляхової їзди або жорсткого офф-роуда, то наявність газової установки на борту в 2,5 рази збільшує автономність - рибалці або мисливцеві з повним баком і балоном можна забратися в глухомань, де не зустрінеш АЗС, і не морочитися при цьому з каністрами.
Правда, якщо автомобіль використовується для спортивних трофі-рейдів, то розташовувати балон зовні не варто. Незважаючи на рекордний серед однокласників кліренс, є ризик обірвати кріплення в запалі спортивної боротьби.
Отже, для міської їзди та експлуатації на ґрунтовках середньої тяжкості розташування балона циліндричної форми об'ємом 40 л зовні ергономічно виправдано.
В іншому випадку газову ємність ставлять в багажник. Хоча місця для поклажі залишиться мало, зате помістяться балони на 80-100 л.
Під капотом тут також тісно, але за роки роботи з моделлю ми виробили самі ергономічні варіанти розташування вузлів та агрегатів газової апаратури в моторному відсіку, що забезпечують вільний доступ до них для налаштувань і ТО.