Модель лише умовно можна віднести до «вазів», тому що, по суті, мова йде про «Логан» MCV, який виробляють на «Богдан Авто» з машинокомплектів, що поставляються з Росії.
Незважаючи на заплутану долю авто, його технічна начинка не викликає ускладнень у наших мотористів - під капотом перевірений часом двигун Renault, який газифікується без проблем. Цей же агрегат зустрічається на інших «французів» - Megan, Clio, Duster, Fluence, а також Nissan Almera. Тому подальша інформація в значній мірі стосується і перерахованих автомобілів.
Тут ставлять виключно четверте і вище покоління газобалонної апаратури, тому що мотори оснащені розподіленим вприскуванням (інжектором). Застосовують кілька варіантів комплектації - від бюджетної до преміум.
Благо інжектор тут організований без наворотів. Для недорогих комплектів рекомендується додатково використовувати варіатор КВЗ, який вбереже клапани від прогару та компенсує бюджетность установки.
Зручність експлуатації та ресурс обладнання безпосередньо залежать від його вартості. Звичайно, оптимальним варіантом вважається монобрендовий комплект. Це гарантія, що основні елементи будуть «співпрацювати без конфліктів». Однак і збірні комплекти показують себе непогано. Тут безліч поєднань, докладніше про які вам розповість консультант.
Серед варіантів «з однієї коробки» найкраще себе показують ловатовські комплектації. Потужності італійського редуктора-випарника та форс для мотору Largus буде з запасом, що як раз і рекомендується. Завдання - забезпечити безперебійну подачу пропану при пікових навантаженнях - обгін, різкий старт і т. д.
Економію на запірній арматурі вважаємо недоцільною. Ціна ГБО 4 покоління на Ларгус не сильно зменшиться за рахунок такої економії, а ось комфорт від їзди точно постраждає. Тому, незалежно від бюджетности обладнання, ми використовуємо при монтажі німецькі самозатисні хомути Norma. Вони не вимагають уваги протягом всього терміну служби установки, і автовласник надійно застрахований від витоків пропану.
Італійські шланги Parker - не менш важливий елемент. Через проникаючий в салон запах їзда на пропан-бутані перетворюється на тортури і для водія, і для пасажира. Це наслідки застосування недорогих зразків трубопроводу. Матеріал, з якого виготовляють паркерівські шланги, не вбирає газових ароматів. Це означає, що під капотом запах не з'явиться, а це означиає, що і в салоні теж.