Формально випуск «десяткових» моторів почався у 2004 році. Однак кожен моторист знає, що нічого нового в цьому вазівському двигуні немає. Хіба що на деяких модифікаціях (124-й движок) вирішено проблему «зустрічі» клапанів з поршнями. Однак на газифікацію ці нюанси не впливають – ресурс агрегату при бензиновій експлуатації сягає 200 тис. км. Якщо ж їздити на газі, то до «капіталки» реально проїхати і 300 тис. км. Головне – правильно підібрати комплектацію газової установки, зробити налаштування після монтажу і вчасно заїжджати на ТО. Періодичність обслуговування газобалонного обладнання становить звичні для кожного автовласника 10 тис. км пробігу.
На щастя, на відміну від бюджетних седанів-конкурентів («Ланоса» або «Нексія», наприклад), двигуни «десятки», у всякому разі для масового ринку, не оснащуються швидкісними бензиновими форсунками. Під капотом – традиційний інжектор, а отже, особливих вимог до комплектації газобалонної установки тут немає. Як і у випадку з іншими автомобілями враховується потужність мотора, але базові комплекти основних газових брендів, як правило, відповідають характеристикам вазівських моторів і навіть перекривають їх, адже «десяткові» движки мають потужність до 100 к/с.
Навіть до газових форсунок немає вимог щодо скорострільності, тому можна ставити «повільні» моделі. Однак нагадаємо, що слугують вони в рази менше, саме з цієї причини багато автовласників комплектують ГБО на ВАЗ 2110 дорожчими форсунками, але з великим ресурсом. Що стосується редуктора-випарника, то альтернативу «Алясці» шукати не варто: вузол розрахований на движки до 123 к/с, а в «десяток» мотори мають потужність від 89 до 98 к/с. Тобто витримується рекомендований запас у 20–25%, який усуває граничні навантаження на редуктор, а отже, зберігає його ресурс.
Якщо вас цікавить установлення ГБО на ВАЗ 2110, подробиці газифікації та варіанти комплектів дізнавайтесь у наших консультантів.