Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

Встановлення ГБО на ВАЗ 2106 (4 циліндра) система ГБО - Digitronic

Фотографії установки ГБО 2 покоління на ВАЗ 2106 (4 циліндра)
2106
Подобрать комплект ГБО под ВАЗ 2106
Авто в портфолио > Группа 1
Розрахунок витрати та економії
від встановлення ГБО на станціях «Время Газа» для ВАЗ 2106
Протягом 10 хвилин отримайте точну калькуляцію окупності ГБО для вашого ВАЗ 2106
Дисклеймер: точність розрахунку залежить багатьох чинників. Розрахунок нижче – усереднений. Ми наводимо його для того, щоб ви могли скласти загальне уявлення про вигоду їзди газом для вашого авто.
Бензин
Газ
Різниця
Об'єм бака
39 л
42 л
3 л
Вартість повного бака
1274.13 ₴
797.58 ₴
-476.55 ₴
Витрата на 100 км
місто 9 л
місто 10.35 л
1.35 л
траса 8 л
траса 9.2 л
1.2 л
Поїздка на одному баку
місто 433 км
місто 406 км
-28 км
траса 488 км
траса 457 км
-31 км
Ціна палива
32.67 ₴
18.99 ₴
13.68 ₴ (на 42% дешевше)
Ціна поїздки 1000 ₴
місто 2940 ₴
місто 1965 ₴
975 ₴ (на 33% дешевше)
траса 2614 ₴
траса 1747 ₴
867 ₴ (на 33% дешевше)
Щомісячні витрати при пробігу 10 000 км у змішаному режимі
місто 27770 ₴
місто 18563 ₴
9207 ₴ (на 33% дешевше)
43 деталі
у кожному
комплекті ГБО
Блок управління, форсунки і редуктор - це 50% надійної роботи авто, ще 50% успіху - інші комплектуючі
35%
клієнтів
встановили
ГБО у розстрочку
5 років гарантії або 200 000 км пробігу від Время газа
Окрім заводської гарантії на ГБО, надаємо додаткову гарантію на встановлення ГБО 5 років або 200 000 км пробігу від компанії «Время газа». Вирішуємо гарантійні ситуації в день звернення, без двотижневого очікування відповіді від заводу-виробника.
Авто в портфолио > Группа 2
Тс-с-с!
Хотите получить чек-лист
Как установить ГБО на ВАЗ 2106 и на 100% без вреда для двигателя?
Пришлем вам его в мессенджер
Мессенджеры

Газ на авто (ГБО) на ВАЗ 2106 (4 циліндра) система ГБО - Digitronic

«Шістка» – найпопулярніший седан пострадянського простору. Страшно говорити, але двигун моделі має 45-річну історію! Цей самий мотор ставився на інші моделі марки. З невеликими змінами 4-циліндровий агрегат, у створенні якого брали участь ще італійські інженери, – і до цього дня у строю.

Правда, сьогодні навряд чи можна зустріти екземпляр, який не пережив хоча б одну «капіталку»: за сучасними мірками, ресурс у мотора невеликий. Найголовніше правило – не забувати регулювати теплові зазори клапанів. Процедуру слід проводити через кожні 15–20 тис. км пробігу.

Установлення ГБО на ВАЗ 2106: нюанси

За кількістю газифікації цей мотор, мабуть, назавжди залишиться одним з лідерів. При переході на пропан-бутан насамперед ураховується система подачі палива: для карбюраторних двигунів застосовують технологію «газового карбюратора». Йдеться про установки 2-го покоління. Одним з недоліків такої системи можна назвати «ручне» налаштування для подачі пропан-бутану, що провокує водіїв регулювати дозування самостійно.

Ми не рекомендуємо робити це поза СТО, без можливості перевірити коректність паливної суміші за допомогою засобів діагностики.

Справа в тому, що пропан не детонує, тому здогадатися про проблеми із сумішшю за характером роботи двигуна буває важко. Навіть нормальна, на перший погляд, тяга – не показник правильних регулювань. Щоб газ на ВАЗ 2106 не став причиною передчасного капітального ремонту мотора, звертайтеся за налаштуванням на ті станції, де є газоаналізатор. Інакше правильне сумішоутворення на автомобілях без зворотного зв'язку не налаштувати.
Пам'ятайте, що заміну повітряного фільтра рекомендується поєднувати з обслуговуванням газової системи, у такому випадку після налаштування система працюватиме стабільно.

ГБО 2 на ВАЗ 2106

Ну, і ще один нюанс-рекомендація: машина на газі 2-го покоління працюватиме краще, якщо при зміні сезонів робити уточнююче регулювання на СТО. Причина – «зимова» і «літня» суміші пропан-бутану дещо відрізняються, а оскільки система не передбачає наявності електроніки, то коригувати подачу потрібно вручну. Власникам інжекторних «шісток» у цьому відношенні пощастило більше – навіть найбюджетніша сучасна установка ГБО на ВАЗ 2106, ціна якої вища, ніж у систем 2-го покоління, не вимагає участі водія. Переплата повністю себе виправдовує за рахунок відсутності клопоту і необхідності періодично регулювати впорскування.

Як працює газ на ВАЗ 2106 (інжектор)

До комплекту обладнання «газового інжектора» обов'язково входить електронний блок управління (ЕБУ), який і бере на себе всі обов'язки щодо дозування і корекції часу впорскування. Тут головне – спочатку правильно налаштувати систему: настроювач створює паливну карту для різних режимів роботи двигуна, щоб ЕБУ реалізовував потрібну стратегію відповідно до принципу ведучий-ведений. Таким чином, газовий блок управління, що керує паливними режимами, повідомляє про залишок пропану в балоні та відключається за несправності. З такою установкою під капотом навіть водій-початківець відчуває себе впевнено.