Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити
Подобрать комплект ГБО под Toyota Rav 4 2.5 2016
Авто в портфолио > Группа 1

Встановлення ГБО на Toyota Rav 4 2.5 2016 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Фотографії установки ГБО 4 покоління на Toyota Rav 4 2.5 2016 (4 циліндра)
Встановлення ГБО на Toyota Rav 4 2.5 2016 (4 циліндра) система ГБО - Lovato
Розрахунок витрати та економії
від встановлення ГБО на станціях «Время Газа» для Toyota Rav 4 2.5 2016
Протягом 10 хвилин отримайте точну калькуляцію окупності ГБО для вашого Toyota Rav 4 2.5 2016
Дисклеймер: точність розрахунку залежить багатьох чинників. Розрахунок нижче – усереднений. Ми наводимо його для того, щоб ви могли скласти загальне уявлення про вигоду їзди газом для вашого авто.
Бензин
Газ
Різниця
Об'єм бака
55 л
42 л
-13 л
Вартість повного бака
2688.95 ₴
1068.48 ₴
-1620.47 ₴
Витрата на 100 км
місто 9 л
місто 10.35 л
1.35 л
траса 6.7 л
траса 7.71 л
1.01 л
Поїздка на одному баку
місто 611 км
місто 406 км
-205 км
траса 821 км
траса 545 км
-276 км
Ціна палива
48.89 ₴
25.44 ₴
23.45 ₴ (на 48% дешевше)
Ціна поїздки 1000 ₴
місто 4400 ₴
місто 2633 ₴
1767 ₴ (на 40% дешевше)
траса 3276 ₴
траса 1961 ₴
1314 ₴ (на 40% дешевше)
Щомісячні витрати при пробігу 10 000 км у змішаному режимі
місто 38379 ₴
місто 22972 ₴
15406 ₴ (на 40% дешевше)
43 деталі
у кожному
комплекті ГБО
Блок управління, форсунки і редуктор - це 50% надійної роботи авто, ще 50% успіху - інші комплектуючі
35%
клієнтів
встановили
ГБО у розстрочку
5 років гарантії або 200 000 км пробігу від Время газа
Окрім заводської гарантії на ГБО, надаємо додаткову гарантію на встановлення ГБО 5 років або 200 000 км пробігу від компанії «Время газа». Вирішуємо гарантійні ситуації в день звернення, без двотижневого очікування відповіді від заводу-виробника.
Авто в портфолио > Группа 2
Тс-с-с!
Хотите получить чек-лист
Как установить ГБО на Toyota Rav 4 2.5 2016 и на 100% без вреда для двигателя?
Пришлем вам его в мессенджер
Мессенджеры

Газ на авто (ГБО) на Toyota Rav 4 2.5 2016 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Якщо не брати до уваги дизелів, то у моделі зустрічаються два бензинові мотори - на 2,0 і 2,5 л. Останній змінив 2,4-літрову «четвірку», яка встановлювалася в минулих поколіннях «Равика». Однак за темпераментом новий двигун мало відрізняється від попередника

Зате за складністю і технологічності різниця присутня - полегшені поршні, просунутий випускний колектор. Крім того, цей ДВС відносять до розряду тих, які не підлягають ремонту. Тобто в разі проблем з блоком «відкапіталити» агрегат не можна - відсутні ремонтні розміри. Звідси і вимоги до газобалонного обладнання - чим «просунутий» система, тим нижче ризик нанести двигуну незворотної шкоди.

Великий плюс, що тут можна реалізувати «рідке вприскування» - нова Тойота РАВ 4 2016 відмінно підходить для газового хай-тека.

Принцип роботи 5-го покоління Toyota Rav 4 2.5 2016 (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Пропан потрапляє в камеру згорання через форсунки в зрідженому стані, тому тиск не знижується редуктором, а навпаки, підвищується до 20-25 ат

За процес відповідає газовий насос, який розміщується всередині балона, а за точність подачі - регулятор тиску, який зайняв місце редуктора-випарника.

Відсутність процесу перетворення газу робить систему схожою на бензинове вприскування, до чого завжди прагнули виробники газобалонного обладнання.

Після запуску двигуна на бензині машина автоматично переходить на пропан. Тут навіть «обратка» присутня - зайвий газ через систему перепускних клапанів повертається в балон. Координує роботу апаратури електронний блок управління (ЕБУ).

Як працює установка ГБО на Тойота РАВ 4

Спосіб заправки через виносний заправний пристрій залишається колишнім. Конструкція балону також незмінна, якщо порівнювати з попереднім поколінням. Тільки газонасос розміщений всередині.

Далі по магістралі пропан потрапляє на регулятор тиску - тут застосовують трубопровід, який здатний витримувати потрібні атмосфери. Після регулятора, де показники тиску уточнюються до десятих часток, газ подається на форсунки.

Конструкція газових форсунок під «рідке вприскування» відрізняється від моделей для парообразної фази.

Фактично це бензинові форсунки з відповідною швидкістю спрацьовування. Швидкісні показники дозволяють мотору працювати на газі в найширшому діапазоні оборотів, тому різниця з бензиновими характеристиками відсутня.

З пропан-бутаном в парообразній фазі, як відомо, подібні номери не проходять, тому що форсунка не може пропустити потрібну кількість газу, і щоб робота мотора залишалася стабільною, або машина переходить на бензин, або проводиться його довприск паралельно з газом.

До недавнього часу ГБО на РАВ 4 з «рідким вприскуванням» було доступно виключно європейським автомобілістам: газові насоси не витримували вітчизняного пропану і ламалися через домішки в його складі.

Однак з появою нової моделі агрегату, здатного без шкоди ресурсу качати наш газ, виробники обладнання стали поставляти технологічні газобалонні установки і в Україні. Практика показує, що вони не помилилися.

З питань ціни звертайтеся до наших консультантів.