Незважаючи на різницю в обсязі, витрата палива у моторів майже однакова - позначаються наявність повнопривідної трансмісії і вага рамної конструкції позашляховика. Тому газифікація «повноцінного» «Крузера» користується популярністю серед автовласників. Сприяють цьому самі тойотівські ДВС, які відмінно поєднуються з пропан-бутаном. Є винятки, але до моделі це не відноситься - прадовські агрегати, що відрізняються феноменальним ресурсом, пропан ходять не менше, ніж на рідному паливі. Правда, за умови правильної комплектації обладнання.
Максимальний крутний момент двигуни видають при 4000 об. / хв., і щоб тягові характеристики не постраждали, до головних агрегатів установки пред'являються високі вимоги. По-перше, в комплект входить редуктор-випарник підвищеної потужності - 20% запасу продуктивності вважається нормою. Однак здатності редуктора не врятують, якщо газові форсунки не впораються з подачею потрібного обсягу пропан-бутану в циліндри. Тут звертають увагу на скорострільність «Форс», яка і визначає точність впорскування, але продуктивність також повинна бути на висоті.
Практика показує, що італійські комплекти Lovato точно відповідають пропонованим вимогам. Для «прадіка» ми практикуємо монобрендові комплектації, щоб фірмова ловатовська електроніка не конфліктувала зі стороннім «залізом». Як «мізків» пропонуємо систему EasyFast C-OBDII, яка відмінно налаштовується навіть на 8-циліндрових двигунах, не кажучи вже про Р4 або V6. Налаштування, як не важко здогадатися по індексу, здійснюються за OBD-протоколу, що виключає формування некоректного складу суміші. Звичайно, це позитивно позначається і на тязі, і на ресурсі двигунів.
У поєднанні зі швидкісними форсунками 2KP, які відкатують по 200 тис. км, італійське ГБО на Prado 120 показує себе краще, ніж СТАГовські комплекти. Раніше для цієї моделі ми використовували саме польську апаратуру, але скрупульозний аналіз графіків змусив змінити переваги. Це той випадок, коли краще дійсно краще хорошого. У підборі інших елементів установки дотримується той же принцип.
У монтажі використовуються хомути Norma і газові рукава Parker, матеріал виготовлення яких з часом не тріскається, не всихає, а головне - не просочується газовою віддушкою. Це найкраще, що є на ринку. В якості ємності під газ автовласники частіше вибирають ТОР - тут стає «таблетка» на 93 л з євроклапаном. До слова, подвійний запор газу сьогодні став стандартною мірою безпеки в Європі. З заправних пристроєм є варіанти - установка в люк бензобака або бампер.