044 333 91 95
Модель оснащується двома моторами - великої «четвірки» на 2,7 л і V-подібною "шісткою" на 3,5 л. Незважаючи на різницю в обсягах, витрата палива у них практично однакова, тому машини повсюдно переводять на газ.
З особливостей 4-циліндрового агрегату виділимо неможливість проведення капітального ремонту, тому не рекомендуємо робити монтаж і налаштування газобалонної установки в несертифікованих центрах. Крім того, при установці там обладнання у автовласника гарантовано виникнуть проблеми з документацією та реєстрацією апаратури.
Що стосується 6-циліндрових двигунів, то вони мають феноменальним ресурсом і нормально «Капіталі» після 300-400 тис. км пробігу. Однак без чутливих місць тут також не обійшлося: мотори схильні до перегріву (5-й циліндр), звідси й високі вимоги до регулювання апаратури після монтажу.
Рекомендуємо італійське обладнання для V6 з 64-бітними «мізками», виробництва компанії Lovato. Цей монобрендовий набір з швидкими та «не вбиваємими» форсами, а також потужним редуктором-випарником перекриває вимоги мотора з запасом - значить, обладнання прослужить довше через відсутність граничних навантажень. 4-цілінрового агрегату комплект також стане впору, тільки обійдеться дешевше за рахунок меншої кількості газових форсунок (4 замість 6).
Щоб виключити перегріви через некоректне сумішоутворення і неповного згорання паливної порції, рекомендуємо включати в комплектацію варіатор КВЗ. Крім того, корекція кута запалювання в газовому режимі позитивно позначиться на відгуках акселератора. Якщо ставити пристрій разом з основною комплектацією, то буде знижка в 500 грн.
ГБО на Тойота Хайлендер комплектується тороїдальним балоном на 65 л, який стає замість запаски. Ємність комплектується мультиклапаном євростандарту з додатковим запірним клапаном. Тепер водієві не потрібно перекривати вентиль вручну - відсікач спрацьовує відразу після виключення запалення або при переході в бензиновий режим.
Як газові магістралі ми застосовуємо термопластик компанії Farro (Італія). Шланги низького тиску також італійські - фірми Parker. Їх відмінна риса полягає в матеріалі, що не просочується газовим одорантом, - саме «аромат» стає причиною неприємного запаху в салоні авто, коли стінки шлангів просочуються ним.
Вся система стискується по колу хомутами Norma (Німеччина). Оригінальна конструкція затиску в цих самозатягуючих хомутах (подвійне охоплення) компенсує «гру» металу при різких змінах температури. Хомути Norma не вимагають періодичної підтяжки - гвинта тут немає, так як вони фіксуються спеціальним затискачем.
Якщо у вас залишилися питання до комплектації установки, то задавайте їх консультанту або приїжджайте в будь-який з наших центрів, щоб своїми очима побачити, як робиться монтаж ГБО.