Це мало не найпопулярніша модель в світі серед всіх марок. А все через велику кількість комплектацій. На наш ринок Королли йдуть найчастіше з компактними «четвірками». Незважаючи на відмінності в потужності, мова йде про двигуни 1,4-1,6л. Причому не важливо, седан це або хетч. Виняток - машини з США, де можна зустріти 1.8-літрові мотори в комбінації з електродвигуном. Але сьогодні це рідкість.
Більшість ДВС виробляють в Китаї. На якість збірки це не впливає, але є один нюанс: японські конструктори не передбачили ремонтні розміри. Тому газобалонні установки тут вибирають з особливою ретельністю. Помилка загрожує заміною агрегату в зборі.
Коштує це дорого, але багато хто все одно ризикують і ставлять простеньке ГБО на Тойота Королла, отримуючи в результаті очікувано негативний ефект:
Крім того, некоректно показують датчики рівня палива, що на потужність не впливає, але позбавляє задоволення від їзди. Спроби відрегулювати систему ні до чого не призводять.
А справа в тому, що не вистачає діапазону регулювань в софті недорогих брендів, тому неможливо реалізувати потенціал двигуна. Можливо, ВАЗу така установка доведеться впору, а «японцеві» не вистачає прошивок ЕБУ. Виходу два - відмовитися від ідеї газифікації або встановити відповідне обладнання. Ігнорувати проблему довго не вдасться.
Щоб газ на Toyota Corolla працював як рідний, дотримуються кілька моментів. Особливо це стосується «свіжих» автомобілів:
Після монтажу та автокалібровки машину тестують в русі для точного регулювання системи. Тут імітують режими експлуатації, тому що хитрий штатний бортовий комп'ютер (БК) не дає цього зробити в статиці. Підвищення оборотів на нейтралі він не розцінює як рух під навантаженням. За це відповідають датчики в трансмісії.
Чекаємо вас на станціях Gaz-time з п'ятниці до суботи.